Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Skjønner ikke hvorfor alle klager på gutter i stramme bukser. Har de kroppsform og stil til det så syns jeg det er det diggeste som finnes.

Det styggeste jeg ser er jenter med litt for korte t-skjorter, oppbretta jean paul jakker, bukser som ikke sitter til, friis-company vesker, øyenbrynspiercing, korsryggstatovering og skatersko. (Gjerne altfor mørk brunkrem, skiller fra helvete og slitt/fett hår). Jeg vil velge å kalle dem "McDonaldstrash" eller lignende. Sånne som alltid henger i sentrum og tror de er tøffe, men egentlig ler alle av dem :) Det finnes MANGE. Det er trist.

Lenke til kommentar
Det styggeste jeg ser er jenter med litt for korte t-skjorter, oppbretta jean paul jakker, bukser som ikke sitter til, friis-company vesker, øyenbrynspiercing, korsryggstatovering og skatersko. (Gjerne altfor mørk brunkrem, skiller fra helvete og slitt/fett hår). Jeg vil velge å kalle dem "McDonaldstrash" eller lignende. Sånne som alltid henger i sentrum og tror de er tøffe, men egentlig ler alle av dem :) Det finnes MANGE. Det er trist.

Hør hør, folk som sitter fast i 90-tallet.

Lenke til kommentar
Har lite til overs for piercings, lobes og slikt dill, samt palestinaskjerf.. Ellers kan folk ikle seg hva de vil for min del.

Er vel greit med palestinaskjerf så lenge du vet hva det står for. Hele palestinaskjerf som mote-greia har jeg jævlig lite til overs for.

Hør hør, folk som sitter fast i 90-tallet.

Haha, ja, de som henger på bussterminalen og går på RM her på skolen :D

Endret av Clockworktoy
Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor alle klager på gutter i stramme bukser. Har de kroppsform og stil til det så syns jeg det er det diggeste som finnes.

:!:

Helt enig.

Lenke til kommentar
Hva?? Er det virkelig noen som bruker Buffalosko enda? Jeg hadde et par svarte når jeg gikk i fjerdeklasse eller noe. Long gone nå.

Uggs?. Da kan man heller tre på seg plastikkposer fra rimi og fylle de med bomull.

Jeg er stygt redd for at det kanskje er på vei in igjen i en eller annen subkultur. Har sett det flere ganger nå ._.

UGG's er ulekkert, men funker fett på fjellet i 25 cm dyp snø og 13 minus. Hurra for varme føtter uansett hvor stygt det er.

Endret av Clockworktoy
Lenke til kommentar
Jeg så faktisk ei med buffalo sko for lit siden. EPIC FAILURE.

Jeg var i Arendal sist mai, og på bussen i sentrum overhørte jeg tre halvfeite jenter (som passer Clockworktoys beskrivelse av dårlig stil perfekt) som snakket om at Arendal hadde den eneste butikken i Norge som solgte Buffalo-sko. Den ene kommenterte: "Wow, er det sant? Jævlig fett", mens alle tre så ned på skoene sine med en: :love: .

Det var riktignok skatesko fra Buffalo, men det var artig å høre på hvordan de trodde at de var landets kuleste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...