Coffey Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Du har virkelig ikke skjønt poenget med tråden? Dette er snakk om en åpen diskusjon om temaer som egentlig ofte er tabu. Hva er så gærnt med dette? Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Nå brukte jeg første side som utgangspunkt, uansett om dette er en åpen diskusjon, så syntes jeg at man igrunn skal tenke seg litt om før man slenger ut visse ord. Må hugse på det at det kanskje sitter en i andre enden som blir truffet. Bare fordi man sitter på Internett syntes jeg ikke man skal være noe tøffere og spydigere enn face to face. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Nidaroo, Folk som er såpass nærtagende burde av trådens tittel skjønne at dette ikke er stedet for dem. Det er flere her som ikke liker stilen min, men det hindrer meg ikke i å poste bilder og diskutere min og andres klesvalg. Endret 9. januar 2009 av thrice Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Nidaroo, Folk som er såpass nærtagende burde av trådens tittel skjønne at dette ikke er stedet for dem. Det er flere her som ikke liker stilen min, men det hindrer meg ikke i å poste bilder og diskutere min og andres klesvalg. Nå er det to faktorer som spiller inn. Å generelt diskutere stilen er noe, men å gå til åtak på personen(e) bak klesstilen, syntes jeg blir å gå for langt. Antar det har blitt slettet endel poster i denne tråden, uansett om det burde blitt mer sletting. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Nå brukte jeg første side som utgangspunkt, uansett om dette er en åpen diskusjon, så syntes jeg at man igrunn skal tenke seg litt om før man slenger ut visse ord. Må hugse på det at det kanskje sitter en i andre enden som blir truffet. Bare fordi man sitter på Internett syntes jeg ikke man skal være noe tøffere og spydigere enn face to face. Internett gir en herlig mulighet til å drøfte ting som generelt i samfunnet blir sett på som tabu og ting som aldri skal diskuteres. Om noen på andre siden blir truffet av noe de leser på internett og som åpenbart ikke er rettet mot de som person; vel, det er dems problem. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Nå er det to faktorer som spiller inn. Å generelt diskutere stilen er noe, men å gå til åtak på personen(e) bak klesstilen, syntes jeg blir å gå for langt. Antar det har blitt slettet endel poster i denne tråden, uansett om det burde blitt mer sletting. Ja, det har vært et par episoder med personangrep her, som alle andre steder på forumet. Heldigvis har vi såpass strenge moderatorer at det sjeldent blir et problem. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg ler når jeg ser boblejakkegjenger. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg ler når jeg ser boblejakkegjenger. Hva "bør" man gå med da? Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg ler når jeg ser boblejakkegjenger. Hva "bør" man gå med da? Ingen regel som sier hva man skal gå i! Men for å oppnå sosial status velger man og følge moten for å ikke bli sett som en taper. Lenke til kommentar
floww Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg ler når jeg ser boblejakkegjenger. Hva "bør" man gå med da? Ingen regel som sier hva man skal gå i! Men for å oppnå sosial status velger man og følge moten for å ikke bli sett som en taper. lal. har du så dårlig selvtillit at du må kle deg likt andre selvom de kler seg stygt, hjelper ikke mote deg. er du såpass taper, så er du taper uansett kosn du kler deg. ontopic: coat is the way to go Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg liker å følge mottoet; "Det er ikke klærne som gjør deg kul, det er du som gjør dem kul" Lenke til kommentar
wûst Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg ler når jeg ser boblejakkegjenger. Hva "bør" man gå med da? Ingen regel som sier hva man skal gå i! Men for å oppnå sosial status velger man og følge moten for å ikke bli sett som en taper. Det der gjelder på ungdomsskolen der du blir mobba hvis du ikke kjøper deg en rosa, grønn og blå genser i ett til 6000 spenn fordi det står volcom på den. På vgs slipper man dette bullshitet. Jeg var en få som på ungdomsskolen som DREIT/GA JÆVLIG BLANKE FITTEFAEN i klærne, det er jeg stolt av. Har også lyst til å sitere en jævel som presterte og si dette i 10ende: "Seriøst gutta, bli me mæ te byen etter skolen, æ må kjøp mæ nye sko ass, ELLER SÅ BLI D ITJ NÅ FITTE på mæ" hahahhahah, jeg døde nesten da jeg hørte det. 1. Det er ikke skoene (klær generelt) som skaffer fitte 2. Han får aldri fitte uansett. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg liker å følge mottoet; "Det er ikke klærne som gjør deg kul, det er du som gjør dem kul" Jeg foretrekker å se på klær som jeg ser på røyking. Du blir ikke kul av å røyke, men hvis du først er kul så blir du kulere av å røyke. På samme måte kan du gjøre klær kule hvis du først ser bra ut, men hvis du stiller svakt så er det kanskje best å stille i klær som trekker opp. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg ler når jeg ser boblejakkegjenger. Hva "bør" man gå med da? Ingen regel som sier hva man skal gå i! Men for å oppnå sosial status velger man og følge moten for å ikke bli sett som en taper. Øh, det høres rart ut, tror de fleste bruker slike jakker fordi de er digge og varme nå i vinterkulden. Personlig bruker jeg bare frakk jeg da, det er fordi den er varm og fin Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) (...) Antar det har blitt slettet endel poster i denne tråden, uansett om det burde blitt mer sletting. Personangrep er noe som forbys på generell basis av retningslinjene våre. Man skal holde seg til sak - ikke person - når man deltar i debatten. Dersom det dukker opp innlegg som man mener ikke hører hjemme i debatten, så kan man rapportere innleggene. Ellers så vil jeg minne folk om å respektere andre folks subjektive meninger som jeg skrev litt om i dette innlegget. Dette til informasjon til alle som deltar i tråden. Endret 10. januar 2009 av Skagen Lenke til kommentar
wûst Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Jeg ler når jeg ser boblejakkegjenger. Hva "bør" man gå med da? Ingen regel som sier hva man skal gå i! Men for å oppnå sosial status velger man og følge moten for å ikke bli sett som en taper. Øh, det høres rart ut, tror de fleste bruker slike jakker fordi de er digge og varme nå i vinterkulden.Personlig bruker jeg bare frakk jeg da, det er fordi den er varm og fin Haha, nei! De bryr seg ikke om de er varme, men at de er store (slik at de små gangster-taperne kan se svære og sterke ut) og bærer et populært merke osv. Blant de mest ekstreme er det om å kjøpeden mest kostbare jakka Mulig det er forskjellig etter hvor i landet man bor... Endret 10. januar 2009 av Sattern Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 Boblejakker har det funnes lenge, de var vel populære på 80-tallet? Så boblejakker er ikke nytt og det er ikke noe kaldere enn før, så det har nok med mote å gjøre. Å dumt ser det ut. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 Syns egentlig boblejakker kan være fine jeg, så lenge de ikke er 5 størrelser for store og går til knærne, slik mange dessverre kjøper dem. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 Syns egentlig boblejakker kan være fine jeg, så lenge de ikke er 5 størrelser for store og går til knærne, slik mange dessverre kjøper dem. Nettopp, de er fine, men svært mange "misbruker" dem på mest mulig horible måte ;/ Det er nesten som "jo større, jo mer gangstah-shit-yo-foshizze". Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg for min del synes at man har lett for å se feit og kort ut med boblejakke. Da en venn av meg prøvde en boblejakke så hun plutselig 20 cm kortere ut. Da hun prøvde en kåpe, så hun slank og høy ut. Jeg sier ikke at man bør gå sånn og sånn. Men disse typiske boblejakkegjengene pleier ikke å gå med det fordi jakkene er varme. De går med det fordi alle andre gjør det, og fordi de tror det er vanvittig kult. Thights, brunkrem-face, tupert hår, uggs og perleøredobber. Oh yeah. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå