Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Syns ikke hiphop stilen på etnisk norske ser spess kult ut.

Har heller ikke så mye til overs for emo stil og "metall" tsjorter med teite motiver feks ett Iron Maiden motiv. Det er ikke kult med eddie på t-sjorten ffs :p

Har ikke noe imot musikk/band t-sjorter, men sånne type motiver syns jeg ikke noe om.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Folk som ser ut som alle andre.

Helt enig. Og det gjør dere aller fleste folkens :p Hah. Madcon også.

Noe artig jeg har lagt merke til ang. det er at hvis man virkelig ser på mennesker, så er ofte den jevne nordmann forskjellig i klesveien. Det ironiske er at de grupperingene som prøver å skille seg ut gjennom klesvalg(emo, gangster, goth osv) ser mye mer "like ut" enn resten av "oss".

Lenke til kommentar

Jeg er så enig, så enig. Nesten alle som kler seg i de nevnte stilene er jo helt like selv om de prøver å skille seg ut. De som "kler seg som alle andre kler seg" er jo egentlig mye mer forskjellig. Hvis du da ikke tenker på alle fjortisene som går rundt i like WESC gensere, nesten like olabukser og svære dunjakker.

Lenke til kommentar
Jeg er så enig, så enig. Nesten alle som kler seg i de nevnte stilene er jo helt like selv om de prøver å skille seg ut. De som "kler seg som alle andre kler seg" er jo egentlig mye mer forskjellig. Hvis du da ikke tenker på alle fjortisene som går rundt i like WESC gensere, nesten like olabukser og svære dunjakker.

Det var ikke de jeg siktet til nei :)

Lenke til kommentar
Folk som ser ut som alle andre.

Helt enig. Og det gjør dere aller fleste folkens :p Hah. Madcon også.

Noe artig jeg har lagt merke til ang. det er at hvis man virkelig ser på mennesker, så er ofte den jevne nordmann forskjellig i klesveien. Det ironiske er at de grupperingene som prøver å skille seg ut gjennom klesvalg(emo, gangster, goth osv) ser mye mer "like ut" enn resten av "oss".

Meh, det med at folk ser like ut kan man holde lenge på med. De rasistike måtene folk sier folk er like på er jo veldig kjente. Mange sier at alle mørk hudede ser helt like ut, og at alle asiatere ser like ut. Asiatere synes hvit hudede er alle helt like. Så folk som har for eksempel "gangster" stil, kan lettere se forskjell på andre "gangster" stiler enn folk som har en "emo" klesstil.

Jeg bare liker ikke det at folk kjøper et plagg fordi 5 av sine venner også har det. Eller at den feteste på skolen bruker det. Men jeg synes det er helt greit å ta inspiration for eksempel fra "den feteste på skolen", men å kanskje mixe litt.

Det er stor forskjell på å hærme og å få inspiration fra noe.

Jeg for eksempel har ingen "bestemt" kles stil, en dag sier noen at jeg ser skater/punk ut, en annen dag ser jeg ut som en satanist, og en annen dag ser jeg ut som "gangster", selv mener jeg at jeg er langt unna alle "stilene". Men folk har forskjellige meninger om hva som ser ut som hva.

Alle som har svart er nå Emo, det er det folk har bestemt seg. Det er mektig irriterende. Jeg har leppe piercing, tunnels i ørene, litt stramme, men fortsatt slappe busker,( slim fit ). Og en stor genser, som kan være skate merke eller noe. Og søstern min kaller meg emo. Mens andre jeg kjenner sier jeg ser bare litt "alternativ" ut.

Hip Hop stil kan være drit kult, det kan også være en veldig trist fail. Selv failet jeg totalt når jeg var yngre med hip hop stil. Det var et trist syn. Hvit gutt med do-rag, caps, og bling bling. Facepalm deluxe.

Beklager for min dårlige grammatikk men språk for meg er kaos nå.

Lenke til kommentar
Svart er stygt, og folk misliker det og de misliker emo. Så da får man ekstra tyngde når de kaller deg emo.

Det ga lite mening? Jeg bruker litt svart her og der, og det er feks en chiristiania genser, og noen store skate tshirts... Det eneste med meg jeg kunne tenkt som emo ville vært leppe piercingen, men siden jeg ikke har nesten noe av det andre "emoene" har så skjønner jeg ikke hvordan jeg kan bli lablet som "emo".

Hvis jeg misforsto det du sa, please rett meg. Men ser ut som at du misforsto det jeg skrev.

Lenke til kommentar

Å så vi liker å rakke ned på andre. Hva med å kanskje tenke på seg selv? Er du så perfekt at du må felle andre i grava? Syntes igrunn sånne tråder som dette blir tåpelig. Og jeg snakker ikke til en person i tråden, men til alle som kommer med sånne utsagn som det gjøres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...