Ari Gold Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Så når du ser noen med en genser med stor flash, tenker du på at han/hun har mye penger? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Nei, jeg tenker at han/hun vil at folk skal tro det. Kommer selvsagt an på logoen og. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Angående logo-flashing.. Faen som jeg hater WESC eller hvordan det skrives. Ja, la folk gå med det de vil, men de trenger faen ikke å kjøpe det alle sammen! Hva er det som er så spesielt med WESC? De ser jo ikke noe spesiell ut, så hva er greia? Synes de ser bare kjipe ut, og er et merke født av trendsettere som kun skal tjene penger på gjengmentalitet og påvirkning. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Bottom line: WESC er for drabantby-14izzar- Endret 20. desember 2008 av Frigata Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hva 'de'? WeSC er ikke ÉN t-skjorte eller ÉN genser.WeSC har f.eks bukser og luer, sett de? Tror det kun er i Norge WeSC er SÅ basert på logoflash, men nå er ikke Norge noe ledende på utvalg... Tenkte på de standard genserne og t-skjortene, er vel kun det jeg har sett. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 WESC er et klesmerke for skatere (i likhet med DC og Volcom, som begge også blir sett på som fjortissmerker), men desverre så har fjortissene funnet ut at det er kult å gå med skateklær, så WESC blir ganske misbrukt. Både WESC, DC og Volcom har en del fete klær, er bare synd at her i Norge har vi elendig utvalg, og fjortissene har funnet ut at det skal misbruke merkene. Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 WESC er et klesmerke for skatere (i likhet med DC og Volcom, som begge også blir sett på som fjortissmerker), men desverre så har fjortissene funnet ut at det er kult å gå med skateklær, så WESC blir ganske misbrukt. Både WESC, DC og Volcom har en del fete klær, er bare synd at her i Norge har vi elendig utvalg, og fjortissene har funnet ut at det skal misbruke merkene. Må ærlig talt innrømme at jeg ikke er særlig begeistret for wesc t-skjortene og gensrene. Men har faktisk en ganske fet wesc fløyelsbukse, så joda. De har visst noen fete klær og Lenke til kommentar
mizzmaio Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Vell,ikke alle "emoer" går med kun svarte klær. Men de som faktisk går i bare svarte klær..Hmm helt svart kledd er kjedelig ''/ Synes egentlig "sosse stilen" "scene stilen" og "hiphop" stilen er kult Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Synes egentlig "sosse stilen" "scene stilen" og "hiphop" stilen er stygt Der ja Lenke til kommentar
mizzmaio Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Synes egentlig "sosse stilen" "scene stilen" og "hiphop" stilen er stygt Der ja Hehe men jeg syns deet,ikke diss : )) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Smaken er som baken, du skal få lov til det Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Eg elskar for kort bukse-stilen. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg var i Lillestrøm for ca 2 uker siden. Og jeg så da en jente i ca. 16 års alderen. Og hu var til og le av Sånn gikk hu i en by som Lillestrøm. Med kanskje 100 folk i byen. (kanskje mer?) -Hun brukte slippers\tøfler. Og det var ute! I 3- grader. -grå joggebukse -joggebuksene oppi sokkene. (forferdelig) -en blå Wesc t-skjorte. Ingen jakke eller noen ting. -hun snakket i telefonen (denne er jo grei) -Veldig tupert hår. og det var veldig bustete Jeg lo meg skakk da jeg så henne! Det var som å se at hun var hjemme, og bare slappet av. Med slaske klær. Men så gikk hu ut i byen. Huff, og huff Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Overdrevet hiphop-stil er forbanna stygt. Såklart, mye fett, men har det er så sinnsykt mange hip-hop-klær som er helt latterlig stygge. For eksempel har jeg sett en genser med tilhørende joggebukse, der hele motivet var masse dollar-sedler. Faen meg noe av det styggeste jeg har sett. (Håper ingen her inne har et sånt plagg) Lenke til kommentar
wûst Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Eller når klærne har 14 forskjellige farger på, feks. knallrød, slimgrønn, himmelblått og sjokkrosa i ett, ser jo helt spinnvilt ut Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 da kommer det jo litt an på motivet, men er helt enig i at for mange farger fort kan bli stygt. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Når folk går med oversized jakker mitt på sommeren. Det ser bare dumt ut. Hiphop og sosse stil er stygt btw. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) seggebukser langt inni rævsprekken er ikke et vakkert syn når du går bak vedkommende i en trapp, ellers å nevne er hettegensere så store at man kunne ha campet i hagen. og sist men ikke minst bling-bling smykker på størrelsen med hjulkapsler, eller en mengde smykker så det ser ut som om du skal hoppe utfor en bru med titals kjettinger sleiva rund halsen Endret 5. januar 2009 av ole_marius Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 seggebukser langt inni rævsprekken er ikke et vakkert syn når du går bak vedkommende i en trapp, ellers å nevne er hettegensere så store at man kunne ha campet i hagen.og sist men ikke minst bling-bling smykker på størrelsen med hjulkapsler, eller en mengde smykker så det ser ut som om du skal hoppe utfor en bru med titals kjettinger sleiva rund halsen Haha :!: Enig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå