Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Angående logo-flashing.. Faen som jeg hater WESC eller hvordan det skrives. Ja, la folk gå med det de vil, men de trenger faen ikke å kjøpe det alle sammen! Hva er det som er så spesielt med WESC? De ser jo ikke noe spesiell ut, så hva er greia? Synes de ser bare kjipe ut, og er et merke født av trendsettere som kun skal tjene penger på gjengmentalitet og påvirkning.

Lenke til kommentar

WESC er et klesmerke for skatere (i likhet med DC og Volcom, som begge også blir sett på som fjortissmerker), men desverre så har fjortissene funnet ut at det er kult å gå med skateklær, så WESC blir ganske misbrukt. Både WESC, DC og Volcom har en del fete klær, er bare synd at her i Norge har vi elendig utvalg, og fjortissene har funnet ut at det skal misbruke merkene.

Lenke til kommentar
WESC er et klesmerke for skatere (i likhet med DC og Volcom, som begge også blir sett på som fjortissmerker), men desverre så har fjortissene funnet ut at det er kult å gå med skateklær, så WESC blir ganske misbrukt. Både WESC, DC og Volcom har en del fete klær, er bare synd at her i Norge har vi elendig utvalg, og fjortissene har funnet ut at det skal misbruke merkene.

Må ærlig talt innrømme at jeg ikke er særlig begeistret for wesc t-skjortene og gensrene. Men har faktisk en ganske fet wesc fløyelsbukse, så joda. De har visst noen fete klær og

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg var i Lillestrøm for ca 2 uker siden. Og jeg så da en jente i ca. 16 års alderen. Og hu var til og le av :D

Sånn gikk hu i en by som Lillestrøm. Med kanskje 100 folk i byen. (kanskje mer?)

-Hun brukte slippers\tøfler. Og det var ute! I 3- grader.

-grå joggebukse

-joggebuksene oppi sokkene. (forferdelig)

-en blå Wesc t-skjorte. Ingen jakke eller noen ting.

-hun snakket i telefonen (denne er jo grei)

-Veldig tupert hår. og det var veldig bustete

Jeg lo meg skakk da jeg så henne! Det var som å se at hun var hjemme, og bare slappet av. Med slaske klær. Men så gikk hu ut i byen. Huff, og huff

Lenke til kommentar

Overdrevet hiphop-stil er forbanna stygt. Såklart, mye fett, men har det er så sinnsykt mange hip-hop-klær som er helt latterlig stygge. For eksempel har jeg sett en genser med tilhørende joggebukse, der hele motivet var masse dollar-sedler. Faen meg noe av det styggeste jeg har sett.

(Håper ingen her inne har et sånt plagg)

Lenke til kommentar

seggebukser langt inni rævsprekken er ikke et vakkert syn når du går bak vedkommende i en trapp, ellers å nevne er hettegensere så store at man kunne ha campet i hagen.

og sist men ikke minst bling-bling smykker på størrelsen med hjulkapsler, eller en mengde smykker så det ser ut som om du skal hoppe utfor en bru med titals kjettinger sleiva rund halsen

Endret av ole_marius
Lenke til kommentar
seggebukser langt inni rævsprekken er ikke et vakkert syn når du går bak vedkommende i en trapp, ellers å nevne er hettegensere så store at man kunne ha campet i hagen.

og sist men ikke minst bling-bling smykker på størrelsen med hjulkapsler, eller en mengde smykker så det ser ut som om du skal hoppe utfor en bru med titals kjettinger sleiva rund halsen

Haha :!:

Enig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...