Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg virkelig HATER tights og stor hettegenser comboen... Sitter på jobb og annenhver jente under 16 som kommer inn er ikledd thigts i en random sterk farge og altfor stor (nei, ikke oversized, men flere størrelser for stor) hettegenser...

Hva gjør de her uansett? Vi har ikke fjorttisklær på damesiden.. (kun på herresiden, etter at sønnen til eieren tok over og absolutt skulle tenke mest mulig profitt, og klarte å ødelegge alt faren hans hadde bygd opp)

Ja, jeg har en dårlig dag..

Hvor jobber du? Navn på butikk?

Lenke til kommentar

Hm..ja..mye hat mot min stil her ser jeg..jaja.

Menne serri.

Sånne Soss stil, sånne personer med sokka nedi buksa og klær til flere tusen. Joda , greit vi skjønner at foreldra dine har ræva full i penger, trenger ikke og gni det inn.

emo stil, fy faen, svarte stramme bukser, svart sminke rundt øya, og svart hår og går og ser så forbanna deppa ut 24/7. Vi har et par sånne nedpå videregående skolen jeg går på..fy faen til støgt...går og henger med hue.

Sist men ikke minst Vektløfter stil, sånne personer som trener også går de med stramme korte tskjorter for og vise seg fram mest mulig, ut me brøste og hele pakka..FAEN ALTSÅ! Brif litt mere da..

Endret av Zerrier
Lenke til kommentar
Hva er egentlig problemet med klær til flere tusen kr? (forutsatt at det ikke er logoflash, "se-hva-jeg-kan-kjøpe-klær")

Folk prioriterer forskjellig.

Bare fordi du kanskje ikke har råd til det, behøver ikke andre å ta hensyn til det..

Vel, for det første hater jeg folk som viser fram at de har mye penger. "ooo se på meg , pappa har masse masse penger, det har ikke familien din"... :yucky:

Eller er du for snobb til og forstå. :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...