Beges Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg bare lurer, Homme. Er du man eller kvinne? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 haha Homme, tror snart du må skrive at du er mann i signaturen Jeg er 99% sikker på at Homme er mann på fransk. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 Bare harry . Heller bare tøft Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 Bare harry . Harry ER tøft Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 Harry: slang: som er preget av dårlig smak; som er preget av mote som er passé. Ja, det er jo tøft. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg virkelig HATER tights og stor hettegenser comboen... Sitter på jobb og annenhver jente under 16 som kommer inn er ikledd thigts i en random sterk farge og altfor stor (nei, ikke oversized, men flere størrelser for stor) hettegenser...Hva gjør de her uansett? Vi har ikke fjorttisklær på damesiden.. (kun på herresiden, etter at sønnen til eieren tok over og absolutt skulle tenke mest mulig profitt, og klarte å ødelegge alt faren hans hadde bygd opp) Ja, jeg har en dårlig dag.. Hvor jobber du? Navn på butikk? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Det er hemmelig.. Hvorfor lurer egentlig alle på om han er mann? Endret 19. desember 2008 av snaffle Lenke til kommentar
Homme Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 Correct, its like my own secret =D Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 Bare harry . Harry ER tøft Sikkert i innavlsbygder. Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Hm..ja..mye hat mot min stil her ser jeg..jaja. Menne serri. Sånne Soss stil, sånne personer med sokka nedi buksa og klær til flere tusen. Joda , greit vi skjønner at foreldra dine har ræva full i penger, trenger ikke og gni det inn. emo stil, fy faen, svarte stramme bukser, svart sminke rundt øya, og svart hår og går og ser så forbanna deppa ut 24/7. Vi har et par sånne nedpå videregående skolen jeg går på..fy faen til støgt...går og henger med hue. Sist men ikke minst Vektløfter stil, sånne personer som trener også går de med stramme korte tskjorter for og vise seg fram mest mulig, ut me brøste og hele pakka..FAEN ALTSÅ! Brif litt mere da.. Endret 20. desember 2008 av Zerrier Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 Sist men ikke minst Vektløfter stil Og dei grusomme bole-buksene. Dvs. sånne joggebukser i shiny stoff med knappar på sidene. Det er støggt det. Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Sist men ikke minst Vektløfter stil Og dei grusomme bole-buksene. Dvs. sånne joggebukser i shiny stoff med knappar på sidene. Det er støggt det. Kunne ikke sagt det bedre selv Endret 20. desember 2008 av Zerrier Lenke til kommentar
Homme Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 Hva er egentlig problemet med klær til flere tusen kr? (forutsatt at det ikke er logoflash, "se-hva-jeg-kan-kjøpe-klær") Folk prioriterer forskjellig. Bare fordi du kanskje ikke har råd til det, behøver ikke andre å ta hensyn til det.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg tror ikke de fleste mener at nøytrale, men skreddersydde klær er dritkjipt. Jeg tror nok de mener logoflash. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 Det blir ofte slik når dem drar frem pappagutt osv. Da er det som oftest "fjortis/wannabesosser". Det som kjennetegner dem er dyre plagg med logoflash. Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 Hva er egentlig problemet med klær til flere tusen kr? (forutsatt at det ikke er logoflash, "se-hva-jeg-kan-kjøpe-klær")Folk prioriterer forskjellig. Bare fordi du kanskje ikke har råd til det, behøver ikke andre å ta hensyn til det.. Vel, for det første hater jeg folk som viser fram at de har mye penger. "ooo se på meg , pappa har masse masse penger, det har ikke familien din"... Eller er du for snobb til og forstå. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 Jepp, ved å gå i dyre klær poengterer man at andre ikke har god råd. Men nei. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 Vel, for det første hater jeg folk som viser fram at de har mye penger. "ooo se på meg , pappa har masse masse penger, det har ikke familien din"... Så, om jeg kjøper en bukse til 3000,-, så gjør jeg det for å vise at du har lite penger? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Vel, for det første hater jeg folk som viser fram at de har mye penger. "ooo se på meg , pappa har masse masse penger, det har ikke familien din"... Herregud Endret 20. desember 2008 av Ari Gold Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg liker heller ikke folk som må vise at de har penger. For all del, kjøp klær med god passform, men ikke kjøp noe med en SVÆR logo på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå