Kuroi-Neko Skrevet 17. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg skal si deg at en helt vanlig t-skjorte som du beskriver, er ti tusen ganger finere enn noen annen form for t-skjorte. Enten det er fra gucci, d&b, armani eller hva søren du vil. I dette tilfellet synes jeg det aller enkleste (hvit t-skjorte) er det beste. Ikke en styggfarga en med stor logo og masse piss på. HVEM av oss angrep du nå egentlig? Og ingen har sagt noe om at det ikke er stygt med det. Som sagt. Spørs hva du kombinerer den med. jeg liker heller ikke logo blanda farger og skrift of dritt. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Fordommer? Hvordan kan det at jeg synes det ser feminint ut være en fordom? Hadde jeg sagt at alle med v-neck er homofile og romperyttere, hadde det vært en fordom. Jeg sa jeg hadde dårlige assosiasjoner, men det er jo bare hvordan hjernen min kobler ting sammen og lager assosiasjoner. Om du synes jeg har fordommer, les om igjen. Om du fortsatt synes det, screw you. Ifølge deg assosierer hjernen din hvite t-skjorter med v-hals MED "homofile og romperyttere", som du så fint kaller det, noe som er en langt fra "korrekt" assosiasjon. Siden jeg har sett ytterst få homofile med v-hals (og yttterst få mennesker som bruker v-hals som er homofile) må dine assosiasjoner kunne sies å være ubegrunnete, ergo er det fordommer. Hvis du er uenig, screw you Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Homofile bruker ikke v-hals? Jaja... Endret 18. desember 2008 av Lillium Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Må jeg begrunne mine assosiasjoner? Hva i all verden er en korrekt assosiasjon, og hvem i svarte har rett til å definere det? Du har absolutt ingen rett til å dømme mine assosiasjoner. Dessuten sa jeg at det blir -enten- for feminint eller så får jeg dårlige assosiasjoner. Igjen, jeg har aldri påpekt at alle med v-neck er homofile eller sagt noe nedverdigende om noen som helst, ergo, fordommer up my ass. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Hvis jeg sier at jeg assosierer afroamerikanere med tyver, kjeltringer og annet pakk, så er dette en inkorrekt assosiasjon, da det rett og slett ikke er sant at alle negre er kriminelle. Prøver ikke å dømme assosiasjonene dine, men mener at det skinner ganske klart gjennom at de er påvirket av fordommene dine (folk som kler seg i v-hals er homo eller feminine). Og Lillium, så vidt jeg har erfart er de aller fleste som kler seg i t-skjorter med ekstrem utringning mer prettyboys enn homo Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Om det er en assosiasjon som er i hodet ditt, javell, jeg kan ikke si jeg liker den, men jeg kaller iallefall ikke en fordom. Hadde du sagt noe som "jaja, alle vet jo at de fleste med farge i huden er krimineller og voldtektskandidater" hadde det vært en fordom. Men så lenge det er en mekanikk hjernen din har brukt til å huske ting, og så lenge du faktisk ikke mener det gjør det meg ikke noe, som sagt, selv om jeg nødvendigvis ikke liker den. Og for å "wrappe up": Det er da, noe jeg tror jeg har gjort klart, noe jeg ikke liker. V-neck altså. Jeg synes det blir for feminint eller gir feil assosiasjoner, derfor er det ytterst sjelden fint. Det er noe jeg ikke liker, og grunnen er nevnt. Om det ikke overbeviste deg, neivell, men så er det faktisk det jeg mener, like it or not. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 1) Selv om det er V-hals betyr ikke det at den må være ekstremt utringet. 2) Man kan være prettyboy uansett hvilken legning man har, så vidt jeg vet. 3) Spør du alle du ser om legningen deres? Bare lurer Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Spør du meg? Om det var rettet til meg kan jeg vel svare/kommentere da: 1) Nei, det er sant. Men jeg liker det fortsatt ikke. 2) Ja, såklart. Utseendet trenger absolutt ikke å ha noe med deres egentlige legning. 3) Jeg vil anta at dette er et retorisk spørsmål eller noe, eller at du prøver å få fram noe, men jeg skal være ærlig og innrømme at jeg ikke ser helt hva du vil fram til. Nei, såklart spør jeg ikke om legningen til folk. Det angår ikke meg, og jeg har absolutt ingen interesse av det. Folk er som de er. Endret 18. desember 2008 av -B. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Hehe, det med legningen var vel mer ment ment til Mcmuffin, som sier at de fleste som går med V-neck er hetrofile. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Nei, Lillium, det var ikke det jeg sa. Det jeg derimot sa er at jeg ser ytterst få homofile som faktisk kler seg som mange heterofile tror de kler seg. Mange har nemlig den oppfatning at hvis du er homo må du automatisk kle deg som en skrulling, med tighte, fargerike klær som viser mye hud. Jeg spør forøvrig ikke alle jeg møter om legningen deres heller, de fleste merker ganske fort hvilken fil vedkommende kjører i. Jeg mener fortsatt at assosiasjoner påvirkes, bevisst eller ubevisst, av våre meninger om temaet. Dog er jeg ingen psykolog, så hvis du, -B., er av den oppfatning at dette ikke er tilfelle hos deg er jo det flott Da legger jeg ballen død og går og legger meg, så kanskje denne tråden kan komme on-topic igjen. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Nei, Lillium, det var ikke det jeg sa. Det jeg derimot sa er at jeg ser ytterst få homofile som faktisk kler seg som mange heterofile tror de kler seg. Mange har nemlig den oppfatning at hvis du er homo må du automatisk kle deg som en skrulling, med tighte, fargerike klær som viser mye hud. Jeg spør forøvrig ikke alle jeg møter om legningen deres heller, de fleste merker ganske fort hvilken fil vedkommende kjører i. Jeg mener fortsatt at assosiasjoner påvirkes, bevisst eller ubevisst, av våre meninger om temaet. Dog er jeg ingen psykolog, så hvis du, -B., er av den oppfatning at dette ikke er tilfelle hos deg er jo det flott Da legger jeg ballen død og går og legger meg, så kanskje denne tråden kan komme on-topic igjen. Det første er jeg enig i. Det andre: Ja, såklart påvirkes det. Men det betyr dermed ikke at de assosiasjonene jeg har er det jeg faktisk mener, hvertfall ikke i dette tilfellet. Da avslutter vi denne diskusjonen med en smule enighet. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 Hvis jeg sier at jeg assosierer afroamerikanere med tyver, kjeltringer og annet pakk, så er dette en inkorrekt assosiasjon, da det rett og slett ikke er sant at alle negre er kriminelle. Prøver ikke å dømme assosiasjonene dine, men mener at det skinner ganske klart gjennom at de er påvirket av fordommene dine (folk som kler seg i v-hals er homo eller feminine). Og Lillium, så vidt jeg har erfart er de aller fleste som kler seg i t-skjorter med ekstrem utringning mer prettyboys enn homo en assosiasjon er noe helt subjektivt, ingen ting er 'rett' eller 'gale' assosiasjoner. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg liker vertfall å se folk med olajakke og skinnjakker! Spessielt de med noen patcher på! og litt slitte Ingenting er barskere!! Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
Beges Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 Tull, det er tøft:D Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg liker vertfall å se folk med olajakke og skinnjakker!Spessielt de med noen patcher på! og litt slitte Ingenting er barskere!! Guds død. Men av nick og avatar antar jeg er en av disse turbojugend i ola-stoff uniorm. Lenke til kommentar
wgn Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 Goter.. Alt annet funker:P Lenke til kommentar
Homme Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg virkelig HATER tights og stor hettegenser comboen... Sitter på jobb og annenhver jente under 16 som kommer inn er ikledd thigts i en random sterk farge og altfor stor (nei, ikke oversized, men flere størrelser for stor) hettegenser... Hva gjør de her uansett? Vi har ikke fjorttisklær på damesiden.. (kun på herresiden, etter at sønnen til eieren tok over og absolutt skulle tenke mest mulig profitt, og klarte å ødelegge alt faren hans hadde bygd opp) Ja, jeg har en dårlig dag.. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 Ingenting er mer harry. Harry men tøft Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå