Henrik C Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Kvite t-skjorter med V-neck er rimelig ugly. Sleng på D&G-jeans og ei svær beltespenne så har du den ultimate douche! Når ble helt vanlige, hvite tees med v-hals stygt? Greit nok at det ikke ser helt bra ut om man går bare med det f.eks. om vinteren, eller den er overdreven stram, men det er veldig fine basisplagg som fungerer til det meste. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Når ble helt vanlige, hvite tees med v-hals stygt?Greit nok at det ikke ser helt bra ut om man går bare med det f.eks. om vinteren, eller den er overdreven stram, men det er veldig fine basisplagg som fungerer til det meste. Ser ikke bra ut når de er overdrevet stramme. Men som du sier er det jo ett basisplagg. Er kanskje heller det de bruker det sammen med og kombinasjonen som ofte blir mislykka. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Når ble helt vanlige, hvite tees med v-hals stygt?Greit nok at det ikke ser helt bra ut om man går bare med det f.eks. om vinteren, eller den er overdreven stram, men det er veldig fine basisplagg som fungerer til det meste. Ser ikke bra ut når de er overdrevet stramme. Men som du sier er det jo ett basisplagg. Er kanskje heller det de bruker det sammen med og kombinasjonen som ofte blir mislykka. Jeg skal si deg at en helt vanlig t-skjorte som du beskriver, er ti tusen ganger finere enn noen annen form for t-skjorte. Enten det er fra gucci, d&b, armani eller hva søren du vil. I dette tilfellet synes jeg det aller enkleste (hvit t-skjorte) er det beste. Ikke en styggfarga en med stor logo og masse piss på. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Kvite t-skjorter med V-neck er rimelig ugly. Ja, hurra! Nå har plutselig vanlig tees blitt ugly også. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Når ble helt vanlige, hvite tees med v-hals stygt? Right about.....NOW! Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 EMO Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Når ble helt vanlige, hvite tees med v-hals stygt? Right about.....NOW! Det der er ikke en v-hals, men en dyp utringing i v-fasong Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Samma faen det vel. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Kvite t-skjorter med V-neck er rimelig ugly. Ja, hurra! Nå har plutselig vanlig tees blitt ugly også. Ja, hurra! Nå er det ikke lov lengere til å si at ting er ugly... Er så mye selvmotsigelse i denne tråden. Ikke at jeg er enig med fyren, men er jo trossalt "Hva slags stil liker du ikke å se"-tråden Endret 16. desember 2008 av laffe Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Samma faen det vel. Jeg hater hvite sko, azz. Endret 16. desember 2008 av Dorian Gray Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Samma faen det vel. Jeg hater hvite sko, azz. Fixed. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 17. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2008 Ja, hurra! Nå har plutselig vanlig tees blitt ugly også. Det meste kan bli ugly når det er feilkombinert. Men som basisplagg er hvite t-skjorter helt greit, det. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 17. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2008 Ja for all del. Men det var dei med V-neck som på biletet eg ikkje klarar. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 17. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2008 Stramme v-neck er noe av det jeg ikke klarer å se uten å komme med en ganske frekk kommentar.. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 17. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2008 Å gud så usakelig. I think it's hot, hvis resten er gjennomført også Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 17. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Synes ikke noe om v-neck. Synes enten det blir for feminint eller så kommer det bare dårlige assosiasjoner. Endret 17. desember 2008 av -B. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 17. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Herregud for noen fordommer enkelte har. -B. sin må være blant de mest grunnløse jeg har hørt Endret 17. desember 2008 av McMuffin Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 17. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2008 Fordommer? Hvordan kan det at jeg synes det ser feminint ut være en fordom? Hadde jeg sagt at alle med v-neck er homofile og romperyttere, hadde det vært en fordom. Jeg sa jeg hadde dårlige assosiasjoner, men det er jo bare hvordan hjernen min kobler ting sammen og lager assosiasjoner. Om du synes jeg har fordommer, les om igjen. Om du fortsatt synes det, screw you. Lenke til kommentar
floww Skrevet 17. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2008 fret boys og douche bags som ikke gjør annet enn å suge tissen til pappa for å få penger. screw you? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 17. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) fret boys og douche bags som ikke gjør annet enn å suge tissen til pappa for å få penger. screw you? Jeg har ikke anklaget noen. Men ok, jeg kan se hvordan det der kunne ha vært provoserende. Endret 17. desember 2008 av -B. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå