Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Kvite t-skjorter med V-neck er rimelig ugly. Sleng på D&G-jeans og ei svær beltespenne så har du den ultimate douche!

Når ble helt vanlige, hvite tees med v-hals stygt?

Greit nok at det ikke ser helt bra ut om man går bare med det f.eks. om vinteren, eller den er overdreven stram, men det er veldig fine basisplagg som fungerer til det meste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Greit nok at det ikke ser helt bra ut om man går bare med det f.eks. om vinteren, eller den er overdreven stram, men det er veldig fine basisplagg som fungerer til det meste.

Ser ikke bra ut når de er overdrevet stramme.

Men som du sier er det jo ett basisplagg. Er kanskje heller det de bruker det sammen med og kombinasjonen som ofte blir mislykka.

Lenke til kommentar

Ser ikke bra ut når de er overdrevet stramme.

Men som du sier er det jo ett basisplagg. Er kanskje heller det de bruker det sammen med og kombinasjonen som ofte blir mislykka.

Jeg skal si deg at en helt vanlig t-skjorte som du beskriver, er ti tusen ganger finere enn noen annen form for t-skjorte. Enten det er fra gucci, d&b, armani eller hva søren du vil.

I dette tilfellet synes jeg det aller enkleste (hvit t-skjorte) er det beste. Ikke en styggfarga en med stor logo og masse piss på.

Lenke til kommentar
Kvite t-skjorter med V-neck er rimelig ugly.

Ja, hurra! Nå har plutselig vanlig tees blitt ugly også.

Ja, hurra! Nå er det ikke lov lengere til å si at ting er ugly... Er så mye selvmotsigelse i denne tråden. :tease:

Ikke at jeg er enig med fyren, men er jo trossalt "Hva slags stil liker du ikke å se"-tråden

Endret av laffe
Lenke til kommentar

Fordommer? Hvordan kan det at jeg synes det ser feminint ut være en fordom? Hadde jeg sagt at alle med v-neck er homofile og romperyttere, hadde det vært en fordom. Jeg sa jeg hadde dårlige assosiasjoner, men det er jo bare hvordan hjernen min kobler ting sammen og lager assosiasjoner.

Om du synes jeg har fordommer, les om igjen. Om du fortsatt synes det, screw you.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...