Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
- Å shave øyenbrynene. Jeg har til gode å se noen som greier å se bra ut med påtegnede øyenbryn.

- Drittunger som prøver å se ut som Dani Gore, Hanna beth, audrey kitching osv. Å klaske på lag på lag med neonfarget øyenskygge i halvetrynet, tegne på noe som skal forestille "piercinger" og dytte lekedinosaurer i ansiktene på folk mens mens man skriker "RAWRR" er ikke kult. Hvis man ikke får det til kan man droppe det.

- "Prettyboy"

- "Emogutter" (eller hva de nå enn prøver å se ut som) som absolutt må sminke seg, og feiler totalt. Vi snakker om lag på lag med foundation (som selvfølgelig ikke står til huden) og 4 cm med svart eyeliner. Hallo? Vil man virkelig se ut som en vaskebjørn? Jeg har ikke noe imot svarte klær og svart eyeliner, men faen da. Noen trenger virkelig et kurs

- Monroe-piercing (bare et fåtall som kler denne)

- Jenter som prøver å kjøre gothstilen, men som absolutt ikke mestrer det. Svart leppestift og slitt, svart hår med 10 cm med blond ettervekst.

"Prettyboy" er det styggeste som finnes, blir faen meg kvalm når jeg ser det :yucky:

Endret av M-Gard
Lenke til kommentar

Hva gjør dere med venner som går med slike stiler? slette kontakten, dropper dem ? ;p

f.eks hvis en av dine bestekompiser plutselig male seg hvit rundt hele ansiktet med maskara rundt øyene og lekt "ØØØØØØØØØØ" hadde dere gått med dem da, eller evt gangstere

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Hva gjør dere med venner som går med slike stiler? slette kontakten, dropper dem ? ;p

f.eks hvis en av dine bestekompiser plutselig male seg hvit rundt hele ansiktet med maskara rundt øyene og lekt "ØØØØØØØØØØ" hadde dere gått med dem da, eller evt gangstere

Så klart, men jeg/vi hadde jo mobbet han.

Vi går ikke sånn og iom. at han er i vår gjeng eller sosialkrets så vil nok han fått mye tyn, men harmløse vennespøker ;)

Enig ;)

Lenke til kommentar

Buksa neddi skoa og strikk er noe av det ekleste jeg veit om. Er som om det renner fett av det. Æsj.

Hater generelt super-sossestil med rosa eller rutete gensere, hvitt belte og sleik.

Ellers hater jeg å se stakkarslige nerder som går i klær som ser ut som ble kjapt av morra hans for 10 år sida. Det er fantastisk hva en ordentlig klesstil kan gjøre med det en nerd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...