Laffe Skrevet 12. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 hva med metalgutta da? ;p som putter masse dritt i trynet. haha Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 12. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 Metall-gutter/jenter Emo Feite folk i trange klær Jenter i gutteklær Gutter i svæære volla klær 50 cent caps etc.. Store gullsmykker og alt som hører med svære volla klær Jenter med kort hår/gutter med langt hår Er vel det jeg ikke liker.. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 12. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 hva med metalgutta da? ;p som putter masse dritt i trynet. haha Er da fett det da. På scenen selvfølgelig. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 Spesielt de med litt blodeffekter (Ew). Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 12. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 Eller smike som Hank(Turboneger)! Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 Metall-gutter/jenterEmo Feite folk i trange klær Jenter i gutteklær Gutter i svæære volla klær 50 cent caps etc.. Store gullsmykker og alt som hører med svære volla klær Jenter med kort hår/gutter med langt hår Er vel det jeg ikke liker.. Definer langt hår? Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) - Å shave øyenbrynene. Jeg har til gode å se noen som greier å se bra ut med påtegnede øyenbryn. - Drittunger som prøver å se ut som Dani Gore, Hanna beth, audrey kitching osv. Å klaske på lag på lag med neonfarget øyenskygge i halvetrynet, tegne på noe som skal forestille "piercinger" og dytte lekedinosaurer i ansiktene på folk mens mens man skriker "RAWRR" er ikke kult. Hvis man ikke får det til kan man droppe det. - "Prettyboy" - "Emogutter" (eller hva de nå enn prøver å se ut som) som absolutt må sminke seg, og feiler totalt. Vi snakker om lag på lag med foundation (som selvfølgelig ikke står til huden) og 4 cm med svart eyeliner. Hallo? Vil man virkelig se ut som en vaskebjørn? Jeg har ikke noe imot svarte klær og svart eyeliner, men faen da. Noen trenger virkelig et kurs - Monroe-piercing (bare et fåtall som kler denne) - Jenter som prøver å kjøre gothstilen, men som absolutt ikke mestrer det. Svart leppestift og slitt, svart hår med 10 cm med blond ettervekst. "Prettyboy" er det styggeste som finnes, blir faen meg kvalm når jeg ser det Endret 13. desember 2008 av M-Gard Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 Hihi. Yeahh.. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 pakkiser som leker gangsta helt til de får seg en på tygga Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Hva gjør dere med venner som går med slike stiler? slette kontakten, dropper dem ? ;p f.eks hvis en av dine bestekompiser plutselig male seg hvit rundt hele ansiktet med maskara rundt øyene og lekt "ØØØØØØØØØØ" hadde dere gått med dem da, eller evt gangstere Endret 13. desember 2008 av laffe Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 Venner er venner. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Hva gjør dere med venner som går med slike stiler? slette kontakten, dropper dem ? ;p f.eks hvis en av dine bestekompiser plutselig male seg hvit rundt hele ansiktet med maskara rundt øyene og lekt "ØØØØØØØØØØ" hadde dere gått med dem da, eller evt gangstere Så klart, men jeg/vi hadde jo mobbet han. Vi går ikke sånn og iom. at han er i vår gjeng eller sosialkrets så vil nok han fått mye tyn, men harmløse vennespøker Enig Lenke til kommentar
SpeZii Skrevet 15. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 buksa nedi sokkene. uaaasj Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 15. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 værre med strikk, men ja! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Buksa neddi skoa og strikk er noe av det ekleste jeg veit om. Er som om det renner fett av det. Æsj. Hater generelt super-sossestil med rosa eller rutete gensere, hvitt belte og sleik. Ellers hater jeg å se stakkarslige nerder som går i klær som ser ut som ble kjapt av morra hans for 10 år sida. Det er fantastisk hva en ordentlig klesstil kan gjøre med det en nerd. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Kvite t-skjorter med V-neck er rimelig ugly. Sleng på D&G-jeans og ei svær beltespenne så har du den ultimate douche! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Second that. Skjønner ikke helt hva poenget med å ha en beltespenne så stor at den fungerer som susp er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå