thrice Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Syns piquee er ganske på grensen jeg... At gamle gubber går med dem er helt ok, men de under 20 år, ja det er bare skeivt... Jeg får ofte lyst til å sodomere andre menn når jeg tar på piquer... Men dog, nå er jo jeg over grensen på gamle gubber, så kanskje det ikke gleder meg. Endret 11. desember 2008 av thrice Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) - Å shave øyenbrynene. Jeg har til gode å se noen som greier å se bra ut med påtegnede øyenbryn. - Drittunger som prøver å se ut som Dani Gore, Hanna beth, audrey kitching osv. Å klaske på lag på lag med neonfarget øyenskygge i halvetrynet, tegne på noe som skal forestille "piercinger" og dytte lekedinosaurer i ansiktene på folk mens mens man skriker "RAWRR" er ikke kult. Hvis man ikke får det til kan man droppe det. - "Prettyboy" - "Emogutter" (eller hva de nå enn prøver å se ut som) som absolutt må sminke seg, og feiler totalt. Vi snakker om lag på lag med foundation (som selvfølgelig ikke står til huden) og 4 cm med svart eyeliner. Hallo? Vil man virkelig se ut som en vaskebjørn? Jeg har ikke noe imot svarte klær og svart eyeliner, men faen da. Noen trenger virkelig et kurs - Monroe-piercing (bare et fåtall som kler denne) - Jenter som prøver å kjøre gothstilen, men som absolutt ikke mestrer det. Svart leppestift og slitt, svart hår med 10 cm med blond ettervekst. Endret 11. desember 2008 av Lillium Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Problemet er ikke gutter med sminke, problemet er gutter (og jenter) som sminker seg med malekost. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Gutter med sminke? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Problemet er ikke gutter med sminke, problemet er gutter (og jenter) som sminker seg med malekost. Ja, det er tydeligvis noen som liker å gjøre det. Kjenner en fyr som ser ut som om han har tatt seg en svømmetur nedi et spann med maling. Coon stripes ser forøvrig litt latterlig ut. Endret 11. desember 2008 av Lillium Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Hallo? Vil man virkelig se ut som en vaskebjørn? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 hahah.. han har jeg sett på nettby et sted *wowowow* ;o Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Haha, det er Dorian Gray. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Har du sett meg på nettby? Jeg som er der så sjeldent. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 At piqué er skeivt er det verste jeg har lest siden Nektard var veldig aktiv i denne tråden. Kan du som skrev det forklare meg hva som får piqué til å gjøre deg mer homofil? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 12. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 Pique er kjempedeilig å gå med om sommern. Og når jeg ser nicket, RL har mange gode. Lenke til kommentar
floww Skrevet 12. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 indeed, pique er digg når det er varmt i været syns så mange folk klager på abercrombie&fitch men jeg syns iaff piquene og kortbukse/shortsa er fine og behagelige Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg klarer ikke å være i en A&F-butikk. Det er så forbanna creepy der inne med høy musikk og trær og sånt. Det er som å være i Vietnam. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg får ofte lyst til å sodomere andre menn når jeg tar på piquer... Du også? Hadde på meg piqué i går, og jeg fikk en enorm trang til å ha meg på dassen med samtlige hankjønn i klassen. Dummeste jeg har hørt på lenge, begynner å bli litt smålei av de som kommer her og setter folk i bås, og/eller kommer med ekstremt dumme utsagn. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 12. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 Gutter med sminke? Det blir litt eller altfor gay! Lenke til kommentar
No14 Skrevet 12. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 Folk får gå med det de vil for meg, bruker ikke mye energi på å irritere meg over hvordan stil folk har. Vil ikke si jeg misliker andre stiler enn vide kjortler og magebelte med sprengstoff. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 12. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 Har du sett meg på nettby? Jeg som er der så sjeldent. Var en kis som ga meg link ; ) Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 12. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 Gutter med sminke? Det blir litt eller altfor gay! Ikke nødvendigvis. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 12. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 Gutter med sminke? Det blir litt eller altfor gay! Ikke nødvendigvis. Okey, noen unntak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå