Tom&Jerry Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 (endret) Hva er vel mer frustrerende enn å se en dressjakke eller blazer med to knapper, hvor begge to er kneppet igjen Endret 2. november 2014 av Mantoius Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Tilsvarende med kun den nederste kneppet igjen. Evt. threepiece med kun den øverste. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 NEI!Jeg som trodde selveste "suit up!" visste bedre. Endret synet mitt på hele mannen 4 Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Kan godt være han er sponset - selskapet har jo ny designsjef som skal forsøke å få bort det erkeharry stempelet og heller levere klær som det går an å gå med. Å få kjendiser til å sporte klærne kan jo være et steg på veien. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Viss de skal ha bort det erkeharrye stempelet sitt så kan de kanskje vurdere å fjerne logoen på dressene. Det ser helt latterlig dust ut å ha sydd en logo på en dress på den måten! 6 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 NEI! Jeg som trodde selveste "suit up!" visste bedre. Endret synet mitt på hele mannen Bare fordi Barney Stintson går i dress så betyr ikke det at han faktisk er velkledd. En vanlig misforståelse som må ryddes opp i. 7 Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 En annen vanlig misforståelse er tydeligvis at den imaginære, heterofile Barney Stinson = den høyst levende, homofile Neil Patrick Harris. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 En annen vanlig misforståelse er tydeligvis at den imaginære, heterofile Barney Stinson = den høyst levende, homofile Neil Patrick Harris Gikk automatisk ut fra at bildene var fra How I met your mother. Poenget er uansett det samme. Man blir ikke automatisk velkledd fordi man går i dress. Lenke til kommentar
cppdude Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Mener å ha sett at de har fjernet logoen (brodert + pinne) fra noen dresser og jakker, nå den siste tiden. Tenker dette sender bruktprisen betraktelig ned på "Moods". Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Bare fordi Barney Stintson går i dress så betyr ikke det at han faktisk er velkledd. En vanlig misforståelse som må ryddes opp i. Og bare fordi man tar på seg dress ser man ikke fantastisk ut. Trist med folk som "suiter up" med lilla silkeslips, svart dressmann skjorte til 99,- samt komfirmasjonsdressen og firkantsko. At folk ikke klarer å se forskjell på noe av kvalitet og ræl som det er helt vanvittig. 2 Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Bare fordi Barney Stintson går i dress så betyr ikke det at han faktisk er velkledd. En vanlig misforståelse som må ryddes opp i. Og bare fordi man tar på seg dress ser man ikke fantastisk ut. Trist med folk som "suiter up" med lilla silkeslips, svart dressmann skjorte til 99,- samt komfirmasjonsdressen og firkantsko. At folk ikke klarer å se forskjell på noe av kvalitet og ræl som det er helt vanvittig. Veldig typisk nordmann å tenke "dress er dress". Litt traust og trist 3 Lenke til kommentar
toth Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Mener å ha sett at de har fjernet logoen (brodert + pinne) fra noen dresser og jakker, nå den siste tiden. Tenker dette sender bruktprisen betraktelig ned på "Moods". Finnes det et bruktmarked for moods, eller dresser i det hele tatt? Lenke til kommentar
cppdude Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Bruker å se på finn.no fra tid til annen, og der går de for mellom 1500-5000 kr. Betraktelig høyere enn de fleste andre merker. Brukt Moods ligger på samme pris som brukt Canali, Corneliani, Ermenegildo Zegna. http://www.finn.no/finn/torget/resultat?keyword=moods%20of%20norway&SEGMENT=0&ITEM_CONDITION=0&SEARCHKEYNAV=SEARCH_ID_BAP_ALL&category=0/71&category=1/71/3950&category=2/71/3950/189&page=2&sort=0&periode= (Skal vel også sies at det er din gjennomsnittlige Ola Dunk som selger der, eller foreldrene til konfirmanten som har vokst ut av dressen sin). Lenke til kommentar
Bahaa Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Kanskje bare jeg som synes det, men jeg hater uggs på gutter (og jenter, men gutter er verst). Sånne kakse gutter med canada goose/parajumper, midtskill/sleik og uggs er det verste jeg vet. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 En ting er uggs og Canada goose, men faen jeg synes nå det ser like tåpelig ut med Canada goose jakke, lave allstars, seilesko eller joggesko, ankelsokker og bukse som slutter over anklene. Det blir liksom bare teit når overkroppen er kledd for Finnmarksvidda og beina er kledd for en tur på stranda en varm vårdag. Det ene blir liksom overkill og det andre blir alt for lite. 6 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Jeg bumper denne tråden litt: Lenke til kommentar
Bahaa Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Blir like irritert hver gang jeg ser noen prøve så hardt for å bli stemplet som rik. En i klassen min går med den samme polo skjorta hele tiden, skjerf, vaffeljakke, drar dongeribuksen så høyt opp at han får cameltoe, håret i sleik bak øret og alltid solbriller. Og bare det er ille i seg selv, men han gikk med dette på den varmeste dagen forrige uke hvor det var rundt 20 varmegrader... Lenke til kommentar
August. Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Drar opp denne med et absolutt gullkorn fra vår kjære MinMote.no. Buksene var tydeligvis så store og tunge at de falt ned på tross av selene, så et belte måtte også til. 5 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 24. februar 2019 Del Skrevet 24. februar 2019 Viktig å ha seler i tilfelle beltet ikke holder Uten selene hadde han jo faktisk sett mindre ut som en klovn. Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 Folk som bruker Ganni og diverse luksus-merker. Synes mye av det er så stygt og overprisa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå