TityBoi Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Det syns jeg du kunne skjenket oss et bilde av Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Fra teksten på siden: "Jeg liker det best når du blander stilen pent og avslappet. Her har jeg på meg en digg longsleeve fra Nudie, pen dressbukse fra Tiger, sneakers fra Gregers og en skinnjakke fra BLK DNM. Det jeg liker godt med disse forskjellige plaggene er at du kan bruke de til såmangt og få en helt annet utrykk." Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 (endret) Hvilken side er det fra? nvm Endret 20. mai 2014 av Haawy Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Bogart ja. Følger den litt med ujevne mellomrom, for hender de tar inn noe bra. Bildene derimot er en annen sak. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 (endret) Sikkert ikke bare Oslo det gjelder, men var nede på Karl Johan og Aker brygge på ettermiddagen 17. mai og så ett par personer i helrød dress med norsk flagg, så helt forferdelig ut. Slik som dette: Endret 20. mai 2014 av The Doctor Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 (endret) Synes det ser trist ut med folk i dyre klær som ikke har strøket klærne til spesielle anledninger som bryllup og 17.mai. Selvom de ikke er rå på strykejernet selv så har de vel en dame eller en mor. Eller kan ikke damene sånt lenger? Virker sånn, jeg er selv ingen ekspert men får hjelp av madamen og tidligere når jeg bodde hjemme av min mor. Har en Katie Melula Konsert DVD der pianisten går i skikkelig skrukkete skjorte. Komisk i beste fall... Endret 20. mai 2014 av Gouldfan Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Synes det ser trist ut med folk i dyre klær som ikke har strøket klærne til spesielle anledninger som bryllup og 17.mai. Selvom de ikke er rå på strykejernet selv så har de vel en dame eller en mor. Eller kan ikke damene sånt lenger? Virker sånn, jeg er selv ingen ekspert men får hjelp av madamen og tidligere når jeg bodde hjemme av min mor. Har en Katie Melula Konsert DVD der pianisten går i skikkelig skrukkete skjorte. Komisk i beste fall... Jepp, stryker alltid skjortene til viktige annledninger, men til hverdags gidder jeg ikke det hvis den ikke er alt for skrukkete. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Stryker skjorter og piquet til daglig, gidder ikke se ustelt ut. Man lærer det fort, øv på noen gamle klær du gir faen i Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Jeg bruker stort sett oxford-skjorter til daglig, og de trenger ikke å stykes. Oxford-stoff er såpass uformelt at det ser bedre ut når det er litt skrukkete, og uansett så pleier ikke oxford stoff å bli så skrukkete. Glattere skjorter stryker jeg hvis de skal brukes til penere anledninger. Gidder ikke hvis jeg bare skal h den under en genser. 1 Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Samme her. Er litt mer stress nå om sommeren, da genser over skjorta som regel er for varmt, noe oxford-skjortene også er. Når det kommer til oxford-skjortene ser de som regel bra nok ut etter litt damp på badet etter klesvask, så stryker de så og si aldri. Men finskjortene må strykes hver gang desverre, så det blir fort en del runder med strykejernet hver uke, fysj.. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Strykebrett er et av de få møblene jeg har på hybelen, for å si det slik. 1 Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 (endret) Fysj, dårlig bruk av brixtol. Endret 22. mai 2014 av iFire 2 Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Ahh en parantes gjort om til klesstil "hvordan se ubetydelig og kjedelig ut" Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Police klokker og briller. Synes d er blodharry... Lenke til kommentar
Akse Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 (endret) Pilotbriller. Alle tror de passer det, svært få gjør det. edit. Og spesielt de med speilglass. Endret 14. juni 2014 av Akse 2 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Syns da pilotbrille-stilen er ganske "universal". Feilen er at mange skaffer seg brillene (glassene) i alt for store størrelser, og da blir det for seendes rart ut. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 http://www.shakk.no/21-fashion-baggy-jeans Hah 2 Lenke til kommentar
Sentenza Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Skal gå til fysisk angrep hvis jeg noen gang ser noen bruke en sånn bukse... Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 (endret) Jeg bruker stort sett oxford-skjorter til daglig, og de trenger ikke å stykes. Oxford-stoff er såpass uformelt at det ser bedre ut når det er litt skrukkete, og uansett så pleier ikke oxford stoff å bli så skrukkete. Glattere skjorter stryker jeg hvis de skal brukes til penere anledninger. Gidder ikke hvis jeg bare skal h den under en genser. Jeg pleier å stryke oxford dersom jeg har tid til overs. Opplever at de blir en del rynkete og skrukkete selv om jeg henger de til tørk på kleshenger. Kanskje litt teit sagt, men den kvite oxford-skjorta jeg har fra PRL blir mer rynkete enn de andre jeg har. Stoffet skulle uansett vært likt Vet de kommer som "summer edition" med noe tynnere stoff, men det er ikke tilfelle her. Endret 29. august 2014 av Mantoius Lenke til kommentar
Mato Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Jeg fikk forklart at jeg skulle ha den nederste åpen før jeg gikk ut i offentligheten, men kan noen forklare meg hvorfor den skal være åpen? vet ikke hvorfår men http://lifehacker.com/remember-the-sometimes-always-never-rule-when-weari-507726398 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå