hfthomas Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Mens vi snakker om å briefe med flasker, så er det bare å sjekke ut rich kids of instagram. Der har dere en herlig kompilasjon av smakløshet. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Åh grøss, i morgen er dagen hvor 70% av alle mannfolk i landet tar på seg "eiendomsmeglerskoene" sine,Hittil årets skrekkeksempel: Jeg ser seriøst ikke greia med sko med uendelig lang tupp, man ser jo enkelt og greit ut som langbein, Sjøl har jeg noen helt enkle monks i mørkebrunt skinn. Om det er kosher å bruke til pendressen det skal jeg ikke uttale meg om men de stopper nå like forran storetåa og egner seg dermed ikke spesielt godt som vannski som store deler av den mannlige befolkninga her i trondheim sine pensko gjør. 9 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Det beste er jo motivet på skoene, skikkelig 17-mai stil. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Ja, det ser ut som noe jævelskap fra louboutin. Æsj. Lenke til kommentar
Sentenza Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Jobbet i kiosk hele dagen, tror ikke jeg så en som faktisk pullet off dressen sin. Overraskende mange med joggesko til dress, hva pokker? Ikke svarte joggesko en gang, men sko jeg ser på som for uformelle til å bruke på skolen.Pinstriped svarte dresser, alt for store i størrelsen. Røde og svarte skjorter, store slipsknuter, sløyfer, slips som ikke rekker halvveis ned til navlen, stygge vester (vest er veldig vanskelig å pulle off, så hvorfor prøve?).Er det virkelig så vanskelig å holde den nederste dressknappen åpen? Skrekken kom når moods of norway-dressene kom, huff. 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Så en fyr som bare knapp igjen den nederste knappen på dressen, dafuq? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Så en fyr som bare knapp igjen den nederste knappen på dressen, dafuq? Jeg tror jeg så ca. 400. Jævlig snålt. 3 Lenke til kommentar
Xposure Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Kan hende de kneppet igjen feil knapp ved et uhell. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Evt at folk ikke vet. Jeg er 30 og fant vel først ut av det for et år siden. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Jeg fikk forklart at jeg skulle ha den nederste åpen før jeg gikk ut i offentligheten, men kan noen forklare meg hvorfor den skal være åpen? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Fordi 99% av jakker er konstruert slik at det er da de henger penest. Det skal visstnok være en motegreie etter at en engelsk konge etter hvert ble så tjukk at han ikke fikk igjen den nederste knappen. 2 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Men mtp hvor dårlig de fleste sine dresser faktisk sitter så vil det ikke utgjøre noen forskjell sånn med unntak av at det er "feil". Har også sett eksempler på hvor det faktisk ser bedre ut med begge knappene er igjen, men det sier vel mer om hvor dårlig dressen egentlig sitter. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Så da kan 99% av de som selger dress ikke noe om det da altså? Jeg tror ga 6,5k for dressen min og det ville vært trist om dere sa den ikke passet. Blir kanskje å få skreddersydd neste gang da, men det kan jo fortsatt bli dårlig siden jeg alltid syns dressen min passer Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Mye rart å se idag, det beste jeg så var vel en litt eldre fyr som gikk i full dress, men han gikk med sandaler, uten sokker forsåvidt. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Så da kan 99% av de som selger dress ikke noe om det da altså? Jeg tror ga 6,5k for dressen min og det ville vært trist om dere sa den ikke passet. Blir kanskje å få skreddersydd neste gang da, men det kan jo fortsatt bli dårlig siden jeg alltid syns dressen min passer Ikke 99%, men mange har ikke noe særlig peiling, spesielt ikke i kjedebutikkene. Synes kunnskapsnivået har økt i det siste, i takt med at menns interesse for ordentlige klær har vokst de siste årene. 1 Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 90% av de som selger dress bryr seg bare om nettopp å få solgt dressen. Og da funker det dårlig å si til kunden at den sitter dårlig. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Ja så da blir det jo litt dårlig gjort å si at folk går med dresser som ikke passer Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 De fleste av oss sier det vel ikke til personen, hvis den personen ikke spesifikt spør om meninger og råd. Men faktum er jo fortsatt at flesteparten går med dresser som ikke alltid passer, uavhengig av hva de tror eller hva selgeren sa. 1 Lenke til kommentar
cppdude Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 Så en fyr i sort dress og sorte crocs i går. Ellers veldig mange med nederste knappen igjen, og øverste åpen...men vinneren var en kar iført dress overdel(jakke, skjorte, slips), og joggebukser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå