SIcario Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Jeg tipper det har litt å gjøre med at det rett og slett ikke er så lett å finne dresser til riktig størrelse til alle i konfirmasjonsalder. Mange i den alderen er ganske kortvokste. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Også har vi jo den velkjente " men nå passer den fint til jul neste år også " 3 Lenke til kommentar
cppdude Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 "Norway" klær, ser utrulig harry ut. Dvs hettegensere, joggebukser, gensere osv med massive flagg og "NORWAY" skrift. Stort sett yngre folk som går med slikt, så de er vell unnskyldt. Så har man jo den klassiske hvite converse + lyseblå slimfit jeans+ HH jakke + halvlangt hår + NY yankees caps comboen. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Eksisterer det fremdeles folk som går med HH-jakke? Er ikke den byttet ut med quilted? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Har vel nesten ikke sett noen gå i det siden jeg sluttet på ungdomsskolen, tror jeg. Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Også har vi jo den velkjente " men nå passer den fint til jul neste år også " Ah, selvfølgelig. Ser jo forsåvidt den, men er det konfirmasjom er det konfirmasjon Lenke til kommentar
Akselev Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Håper du hinter til Paradise-Stian. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Håper egentlig han hinter til alle. 2 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Høydepunktet i bildet er at de briefer med en magnumflaske Martini Asti. 5 Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Super sminket, ny frisert hår og joggis. Såkalt fjortis. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Har ikke penger til ny bukse men gliser fra øre til øre. For en gjeng fattige mennesker Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Eksisterer det fremdeles folk som går med HH-jakke? Er ikke den byttet ut med quilted? hh butikken i oslo selger jakker som varme vafler, har sett det hver gang jeg er der Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Problemet med konfirmanter og dress er: -Utrolig stygge slipsknuter. -Stygge slips. -Dresser som ikke passer. -Er det virkelig så vanskelig å ha skjorten innunder kraven? -Dressknapper er tydeligvis rakettforskning.. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Hver eneste mai nå i 7 år så har det kommet nye konfirmasjonsbilder inn her i denne tråden, har blitt et sikkert vårtegn for min del. 3 Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 (endret) Kanskje alle bare skal finne frem konfbildet, så kan vi se hvem som klarte seg best her inne? Husker jeg hadde slips og tørkle i nøyaktig samme skinnende lyseblå farge. Nærmest neon-aktig. I tillegg arva jeg begravelsesdressen til storebror.I tillegg hadde jeg belte i samme farge som slips + PS, med en blank spenne maken til denne: http://www.funkyleisure.co.uk/ekmps/shops/funkyleisurel/images/lifeventure-money-belt-slide-buckle-714-p.jpg Endret 8. mai 2014 av -sebastian- Lenke til kommentar
cppdude Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 (endret) Hadde dobbeltspent dress(stripete marineblå), hvit skjorte og mørkt paisley slips. Når jeg sier dobbeltspent dress, så mener jeg arva fra 80-tallet, med konstruerte skuldre og 6x1 knapper. Produsert i Tsjekkia eller gamle Jugoslavia. Så ut som en statist fra Wall Street filmen. edit: Husker jeg ble sååå forbanna og sur da jeg ikke fikk en sort dress slik som alle andre. Endret 9. mai 2014 av cppdude Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Jeg er så hinsides griselei hitlerjugendsveisen. Når skal den looken der gå av moten? For et par år siden var det bare et håndfull hipstere som så sånn ut, men nå er den jo rene landeplagen. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Høydepunktet i bildet er at de briefer med en magnumflaske Martini Asti. Hahah, samme tenkte jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå