Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min far visste ikke dette, jeg måtte lære ham. Dessverre et par år etter konfimarsjonen. Middelklasse og dressmann går hånd i hånd med alle knapper kneppet igjen, så lenge de ikke er for tykk - da er det åpen jakke for alle pengene (med 50% polyester-skjorter som kan ta liv med knappene som snart spretter fra skjorta).

Kilde: Vestlandet. Og familien min.

Endret av spinkeljaevel
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Helt ærlig så ser jeg ikke problemet med Dressmann lenger, de er ærlige om hva som er i dressen, og prisene er ikke så ille. Ser også ut som at de har begynt å kjøre på med litt flere farger enn bare sort og nesten-sort grått.

Dyreste dressen de har på Dressmann ligger på hva, 2000 kr? Og kvaliteten der er helt grei, 100% ull i en limt/fused dress...stilen ser også helt ok ut, og stoffet er i solide farger.

MoN dressene ser blodharrye ut, og koster rundt 4000-5000 kr sist jeg sjekket. Dobbelt så mye som det "beste" Dressmann har å by på, mens kvaliteten ligger på samme nivå.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Sesongen for posete dresser og store slipsknuter er kommet..

Fotograf-BT-Stokke-as-konfirmantbilder-k

Hva er tankeprosessen når det gjelder størrelsen på karen til høyre der?

Skal vi see, den der sitter helt fint langs kroppen din - perfekt lengde jepp... vi må nok to størrelser opp.

Nå begynner det å ligne noe! For lang, den folder seg noe enormt langs beina, aalt for lange ermer - trekkspillfasong, alt for bred og alt for lang dressjakke... En størrelse til opp så er det perfekt! :)

Endret av PhelpsTransposed
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...