anonympappkasse Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 (endret) Denne her eg også græææl Endret 25. april 2014 av EspJak1 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Eneste gangen jeg bruker sykkelcaps utenom når jeg sykler er når jeg står i alpene under tdf med en øl i hånda. Da er det på en måte greit Lenke til kommentar
Mai Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Musikantskjørt... Hva er en musikantskjørt? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Tenker sikkert på de kreppe skjørtene som også blir brukt i skoleuniform for jenter, eller cheerleaders. Jeg for min del synes bare det er flott med jenter som går i skjørt.. Viser at de er jenter og ikke menn. 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Musikantskjørt... Hva er en musikantskjørt? Mus i kant skjørt , et som knapt dekker musen 4 Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 (endret) Sesongen for posete dresser og store slipsknuter er kommet..Kan de ikke bare legge ned dressmannkjeden Synes også det ser passe noldus ut med stripete dress på yngre mennesker. Endret 26. april 2014 av Mantoius Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 *mine tanker om det siste bildet* Lenke til kommentar
Populært innlegg SIcario Skrevet 26. april 2014 Populært innlegg Del Skrevet 26. april 2014 De er 14 år, da. Hvem så ikke ræva ut i konfirmasjonen sin, liksom? 12 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Bortsett fra den obligatoriske svarte dressen så tør jeg å påstå at jeg så mye bedre ut enn alle de der. 1 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Jeg var i konfirmasjon i dag og kunne ikke se én eneste konfirmant (av rundt 50) som hadde kneppet dressjakken riktig. Har de ikke foreldre? Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 (endret) Min far visste ikke dette, jeg måtte lære ham. Dessverre et par år etter konfimarsjonen. Middelklasse og dressmann går hånd i hånd med alle knapper kneppet igjen, så lenge de ikke er for tykk - da er det åpen jakke for alle pengene (med 50% polyester-skjorter som kan ta liv med knappene som snart spretter fra skjorta). Kilde: Vestlandet. Og familien min. Endret 27. april 2014 av spinkeljaevel 3 Lenke til kommentar
cppdude Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Helt ærlig så ser jeg ikke problemet med Dressmann lenger, de er ærlige om hva som er i dressen, og prisene er ikke så ille. Ser også ut som at de har begynt å kjøre på med litt flere farger enn bare sort og nesten-sort grått. Dyreste dressen de har på Dressmann ligger på hva, 2000 kr? Og kvaliteten der er helt grei, 100% ull i en limt/fused dress...stilen ser også helt ok ut, og stoffet er i solide farger. MoN dressene ser blodharrye ut, og koster rundt 4000-5000 kr sist jeg sjekket. Dobbelt så mye som det "beste" Dressmann har å by på, mens kvaliteten ligger på samme nivå. 5 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Jeg tror ikke så veldig mange her på forumet kommer til å anbefale MoN... 3 Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 (endret) https://www.youtube.com/watch?v=GY7O8rqHjyU hehe, var det første jeg tenkte på. Endret 27. april 2014 av chri-ot Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Når jeg ser bildet av "Slick jr." over her så får jeg en følelse av at halve ordforrådet hans består av "keeg", "pappa" og "kuse"? Lenke til kommentar
Mai Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Musikantskjørt...Hva er en musikantskjørt? Mus i kant skjørt , et som knapt dekker musen lawl...burde kanskje skjønt den:P Lenke til kommentar
toth Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Musikantskjørt...Hva er en musikantskjørt? Mus i kant skjørt , et som knapt dekker musen Du tenker på Hårkort Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Bortsett fra den obligatoriske svarte dressen så tør jeg å påstå at jeg så mye bedre ut enn alle de der. Æsj!!! Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 (endret) Sesongen for posete dresser og store slipsknuter er kommet.. Hva er tankeprosessen når det gjelder størrelsen på karen til høyre der? Skal vi see, den der sitter helt fint langs kroppen din - perfekt lengde jepp... vi må nok to størrelser opp. Nå begynner det å ligne noe! For lang, den folder seg noe enormt langs beina, aalt for lange ermer - trekkspillfasong, alt for bred og alt for lang dressjakke... En størrelse til opp så er det perfekt! Endret 2. mai 2014 av PhelpsTransposed Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Som alle fornuftige foreldre så kjøper de klær som pjokken kan vokse inn i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå