Need44speed Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 (endret) morsomt at han prøver å forsvare antrekket ved å si hva alt koster Endret 4. mars 2014 av Bork Laser Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Morsomt at han har kjøpt alt på samme sted. Sikkert en selger som sa at han bare måtte ha de tingene. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Hadde han byttet ut den hvite dressen med en sort så hadde han sett ut som 50% av norske menn i julebordssesongen. Lenke til kommentar
Populært innlegg Coffee Break Skrevet 4. mars 2014 Populært innlegg Del Skrevet 4. mars 2014 Moods of Norway er det verste som har kommet fra Norge siden Quisling. 22 Lenke til kommentar
Populært innlegg Patrick123 Skrevet 4. mars 2014 Populært innlegg Del Skrevet 4. mars 2014 Å sammenligne Moods of Norway med Quisling blir litt vel drøyt. Det ene har forårsaket umenneskelig lidelse for en hel nasjon, drevet regelrett landsforræderi og direkte spyttet på den norske arven. Det andre var medlem av NS*. *Det er store ting som tyder på at MoN også er medlem av NS, det ville i det minste forklart klærne. 23 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Synes det blir litt for lett å legge inn bilder av Odd Nerdrum. Han er så far out at han ikke teller i denne sammenhengen, imo. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Beklager, jeg visste ikke at man ikke kunne mislike det man misliker. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Odd Nerdrum burde definitivt være her. Han er jo en kunstner, og dermed splitter pine gal. 1 Lenke til kommentar
Emma1996 Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Sommerklær på vinterstid er ikke en stil jeg kan stille meg bak i hvert fall. Hva er det du kaller sommerklær der a? Shorts og tights? Det er vel like vanlig på vinter'n? Det er jo derfor jeg har tights under! Har jo boblejakke og, men den lå igjen inne, da jeg bare var ute en liten tur for en røyk! :-) Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 (endret) Jeg kaller bare skuldre og korte ermer for sommerklær. Tynne lave tøysko med ankelsokker er også noe jeg ikke akkurat forbinder med vinterantrekk. Ellers kan jeg ikke ta høyde for hva du har av klær andre steder når du legger ut et bilde og spør hva vi syns. Jeg må nesten ta utgangspunkt i bildet. Ellers må jeg bare si at du skal få kle deg akkurat som du selv vil. Jeg er ikke moren din, så ikke hør på meg. Endret 5. mars 2014 av Sentenza Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Moderatormelding Jeg har slettet et par innlegg med personangrep. Jeg beklager at jeg dro tråden av topic, men vennligst gå tilbake til å diskutere stil og ikke trådens brukere som person. 3 Lenke til kommentar
Emma1996 Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Jeg kaller bare skuldre og korte ermer for sommerklær. Tynne lave tøysko med ankelsokker er også noe jeg ikke akkurat forbinder med vinterantrekk. Ellers kan jeg ikke ta høyde for hva du har av klær andre steder når du legger ut et bilde og spør hva vi syns. Jeg må nesten ta utgangspunkt i bildet. Ellers må jeg bare si at du skal få kle deg akkurat som du selv vil. Jeg er ikke moren din, så ikke hør på meg. Skjønner den! Men som sagt var bildet tatt når jeg var ute og tok en kjapp røyk! :-) Hører ikke så mye på mora mi når det gjelder hvilke klær jeg skal gå i heller jeg da! Hadde det vært opp til ho skulle jeg bare gått i superdigre sekkeklær...! Ho mener jeg er for stor til å kle meg kult... Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Menn i trange bukser som ikke rekker ned til toppen av ankelen engang. De har glippe mellom buksa og skoen, herregud så fattig det ser ut. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Enig at det ser litt spess ut, hvert fall på vinteren, det må være drit kalt. Samme gjelder jo forsåvidt jenter også. Da foretrekker jeg heller å brette opp buksen litt når det er litt varmere i været. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Hvordan takler egentlig jenter å gå i småsko, ankelsokker og miniskjørt midt på vinteren? Fettlag som en sel, eller? 2 Lenke til kommentar
Mai Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 (endret) Hvordan takler egentlig jenter å gå i småsko, ankelsokker og miniskjørt midt på vinteren? Fettlag som en sel, eller? bestemoren min har alltid sagt at man skal kle seg etter været for når man blir plutselig opp i alderen så kommer man til å merke godt på kroppen hva man ikke passet på når man var yngre. PS: bare fordi disse folka er idioter, så håper jeg alle de som går slik blir forkjøla.serves them right. Endret 7. mars 2014 av Mai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå