gjgjgjtytyty Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Men Nektard, jeg mener å huske at du digget stilen til de på bildet du la ut. Og når noen var uenig begynte å å snakke om at de på bildet dro mer damer enn alle her inne på forumet ihvertfall. Hvorfor skal du på død liv hisse deg opp over ting? Hvor gammel er du egentlig? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg veit det! 17 (14 pårgrunn av stilen). Han digget stilen, men så begynte alle her å klage, da måtte han begynne å ro til plaggene, tilslutt gikk det rett ut i vannet. Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Men Nektard, jeg mener å huske at du digget stilen til de på bildet du la ut. Og når noen var uenig begynte å å snakke om at de på bildet dro mer damer enn alle her inne på forumet ihvertfall. Hvorfor skal du på død liv hisse deg opp over ting? Hvor gammel er du egentlig? Ja synes de har fet stil, bare litt for mye naken hud... Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg veit det! 17 (14 pårgrunn av stilen). Han digget stilen, men så begynte alle her å klage, da måtte han begynne å ro til plaggene, tilslutt gikk det rett ut i vannet. skjønte ikke helt hva du mente? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Ja synes de har fet stil, bare litt for mye naken hud... For det første var ikke det "pakkistil" mer "prettyboy" (ikke at det er så fett) :/ Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Ja synes de har fet stil, bare litt for mye naken hud... For det første var ikke det "pakkistil" mer "prettyboy" (ikke at det er så fett) :/ jeg sier at det er -->mer<-- som prettyboy enn pakkis...nei jeg synes ikke at prettyboy-stilen er spessielt fin da folk tar helt av med utrigninger og hår osv! Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Nektard, kan du poste bilde av deg selv? Har jævlig lyst til å se stilen til en douche som tydeligvis ikke ser annet i folk enn hva de har på seg. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Nektard: "For det første var ikke det "pakkistil" mer "prettyboy" (ikke at det er så fett)" "Ja synes de har fet stil, bare litt for mye naken hud... " "jeg sier at det er -->mer<-- som prettyboy enn pakkis...nei jeg synes ikke at prettyboy-stilen er spessielt fin da folk tar helt av med utrigninger og hår osv!" Hvorfor motsier du deg hele tiden ? ;p Endret 10. desember 2008 av laffe Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Nektard: "For det første var ikke det "pakkistil" mer "prettyboy" (ikke at det er så fett)" "Ja synes de har fet stil, bare litt for mye naken hud... " "jeg sier at det er -->mer<-- som prettyboy enn pakkis...nei jeg synes ikke at prettyboy-stilen er spessielt fin da folk tar helt av med utrigninger og hår osv!" Hvorfor motsier du deg hele tiden ? ;p MER som prettyboy ENN pakkisstil!! Ikke at det er fullbloods prettyboy....men mer prettyboy enn pakkis!!!! Det eneste minuset med den stilen var at de ikke hadde t.skjorte osv!! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Klarer du ikke å lese? Endret 10. desember 2008 av laffe Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) En ting som irriterer meg er folk som ikke tar på seg jakke når det er kaldt og regner/snør fordi de må vise de flott WESC/DC osv. genserne sine... HAHAHAHA, så hjertens enig! "Se, jeg har en WE-genser, samme som 99% av de andre mainstreamfjortissene i klassen, jippii!!" Irriterer meg at noen av jentene i klasse kaller Judas Priest ol musikk for emo.. de hører bare på rihanna og sånn shitmusikk.. En kompis av meg (som forøvrig kjører joggebuksestilen, wannabegangster-stilen og wannabe-soss-stilen om hverandre) presterte å kalle Cliffs of Dover (av Eric Johnson) for emomusikk når han lånte ipoden min i forgårs.. 8-) Er så helt sinnsykt lei av navy jean paul jakke, lyse jeans, hvite lacoste sko +1 (sorry for kvadruppel-posting, har 12 sider å ta igjen ) Endret 10. desember 2008 av Juliess Trippelpost Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 DET ER IKKE NOE SOM HETER JOGGEBUKSESTILEN ARRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGHHHHHHHHHHHHH Har du joggebukser på deg så har du ikke stil. End of story. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 ups, beklager den forsnakkelsen.. ^^) Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Er det harry med hatt når man går i frakk og bare sorte klær? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Bare sorte klær er stygt, men den hatten med dress og litt fine klær hadde vært ganske så artig. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg går som regel i pen bukse, mørk genser og frakk Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Frakk som i dressjakke frakk? Eller som det her? Førstnevnte ser bra ut, det andre er bare stygt. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Går i begge deler. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Varierte farger er ihvertfall mye finere enn bare 1 farge, slikt fungerer bare på jenter. Og Matrix frakken er virkelig ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå