Herr Brun Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Herregud hva får en mann til å gå i den buksen? 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 lurer mer på hvordan han tok den på seg 4 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Var sikker på at det der MÅTTE være trolling. Så jeg besøkte bloggen, og nope - var visst flere like grusomme bilder. Jaja, kanskje han bare konsekvent troller. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 tror fortsatt det kan være tull, det er jo han karen som poster sånne tullevideoer Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Er det samme karen som har spredd disse tragiske Vine-videoene på Facebook? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 tenker du på disse umorsomme vinesene HER? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Nekter å tro at én og samme person kan være norges minst morsomme og verst kledde. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Virker logisk. Noen mennesker har ett stempel i hjernebarken hvor det står " Failure". Han er en slik en Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Alt blir selvsagt veldig subjektivt. Kan bare snakke for meg selv og jeg må innrømme at jeg er dritt lei av dongeriskjorte, hipstersveis (barbert på sidene), seilersko og litt for tighte bukser. Me no like'y. Alt må liksom på død og liv være merkeklær i form av jean paul, acne og polo.Føler det er litt 96-98-modell mote? Litt den nye fjortis-stilen. Broren til dama er 15 og han kjører veldig sånn uptight "classy" stil med skjorter helt oppknappet, mye merkeklær uansett om det er tur på kino eller hjemmedaffing. Ser ut som han skal i selskap 24/7. Blir litt rart med en 15-åring som kler seg som en 4-barnsfar i mine øyne. 1 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Skjorter helt oppknappet ser tåpelig ut uten zlips. 5 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Uffameg.. Minner meg om en sovepose som skal ned i trekket sitt. 4 Lenke til kommentar
toth Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Skjorter helt oppknappet ser tåpelig ut uten zlips. Word - hvem bestemte at det skulle bli in?! Motemafiaen er en gjeng med troll, det har jeg alltid vært sikker på. Sikkerheten min ble til skråsikkerhet nettopp, da de bestemte at truse på menn er nå in igjen. 1 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 (endret) Word - hvem bestemte at det skulle bli in?! Motemafiaen er en gjeng med troll, det har jeg alltid vært sikker på. Sikkerheten min ble til skråsikkerhet nettopp, da de bestemte at truse på menn er nå in igjen. Hvorfor gidder du å følge med på hva såkalte "mote-eksperter" påstår ? Gå heller kledt akkurat som du selv ønsker. Det er mitt mote-råd, og dette rådet kommer aldri til å gå av moten... Endret 22. oktober 2013 av WeirdFace 1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Word - hvem bestemte at det skulle bli in?! Motemafiaen er en gjeng med troll, det har jeg alltid vært sikker på. Sikkerheten min ble til skråsikkerhet nettopp, da de bestemte at truse på menn er nå in igjen. Truser Lenke til kommentar
cppdude Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 La merke til at alle de unge britiske turistene gikk med button-down shirts som var helt oppknappet. Ofte så skjortene ut som noe fra tidlig 90-tallet... David Lynch for den looken bra til, men ser litt try-hard ut på de fleste andre. Lenke til kommentar
toth Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Hvorfor gidder du å følge med på hva såkalte "mote-eksperter" påstår ? Gå heller kledt akkurat som du selv ønsker. Det er mitt mote-råd, og dette rådet kommer aldri til å gå av moten... Thats what I do - men jeg følger da også med i verden og får med meg overskrifter i aviser o.l. som prøver å fortelle meg at jeg skal kneppe hele skjorta og gå med truse - men jeg hører ikke på dem av den grunn Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Uffameg.. Enda noen fantastiske bukser. Tight tight tight 3 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Jeg fatter ikke hvorfor han vil utsette seg for det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå