Patrick123 Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Av en eller annen grunn trur jeg jenter fryser mer på rumpa enn menn. Skulle tro de ble dasket så mye på rumpa at de holdt seg varm. Vel, jeg gjør mitt for at de ikke skal fryse, men tydeligvis må jeg gjøre mer. 8 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Skulle tro de ble dasket så mye på rumpa at de holdt seg varm. Vel, jeg gjør mitt for at de ikke skal fryse, men tydeligvis må jeg gjøre mer. Dama mi fryser mye på ræva. Jeg dasker, klyper og knar hele tiden. Kanskje det er det som er problemet, men det kommer jeg aldri til å finne ut av Lenke til kommentar
Ytid Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Folk med yankees caps. Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Fordi du ikke liker Yankees? Mener du kanskje baseball caps? Lenke til kommentar
Ytid Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Fordi det er dørgende kjedelig å se hver tredje fyr i 20-årene gå med den. Yankees caps er baseball caps... Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Han mener vel om du tenker baseball caps generelt, eller kun Yankees. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 (endret) I dag: blond jente med dritskitne uggs og en grå joggebukse. Toppet det med boblejakke og hår som så skikkelig ustelt ut mens hun "kjørte heis" med snørra konstant samtidig som hun spiste skolebrød. Ekkel søplejente! Ble nesten kvalm! Dette var på bussen Endret 26. september 2013 av TityBoi 7 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Hun hadde ikke et 2cm tykt lag med sminke også? Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Hun hadde ikke et 2cm tykt lag med sminke også? jo det hadde hun. Eklere enn de skitne rumenerne 3 Lenke til kommentar
Flying Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Liker ikke å se skinny jeans. Mest fordi pærekroppen min med ridebukselår ser latterlig ut i skinny jeans og trenden med skinny jeans gjør at man omtrent må gå til skredder for å finne mørke jeans med bootcut eller rette ben. 1 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 http://minmote.no/2013/10/tobarnspappaen-chris-34-har-valgt-a-bli-moteblogger/ Kjenner jeg blir litt oppgitt når jeg ser det første bildet. Hva er vitsen med jakke og genser når han kan gå med så mange knapper åpne? 3 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 (endret) Er ganske åpen for de fleste stiler, men er det noe jeg hater så er det armbånd OVER genseren, ufattelig stygt! Har gått i klasse med flere jenter som gjør dette, blingy diamantklokke over genseren er heller ikke uvanlig. Er veldig show off og ser bare helt fryktelig ut. Endret 4. oktober 2013 av Carlgutt 4 Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Ja det blir latterlig 1 Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Ja med mindre du er Giovanni Agnelli og just dont give a fuck. 3 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 http://minmote.no/2013/10/tobarnspappaen-chris-34-har-valgt-a-bli-moteblogger/ Kjenner jeg blir litt oppgitt når jeg ser det første bildet. Hva er vitsen med jakke og genser når han kan gå med så mange knapper åpne? Stilig type generelt, han der... Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 http://minmote.no/2013/10/tobarnspappaen-chris-34-har-valgt-a-bli-moteblogger/ Kjenner jeg blir litt oppgitt når jeg ser det første bildet. Hva er vitsen med jakke og genser når han kan gå med så mange knapper åpne? Denne mannen satt til side, og snakket generelt: Om jeg har på meg en skjorte med 2 knapper åpne og fryser litt, blir jeg betraktelig mye varmere av å ta på meg genser og jakke, enn å kneppe en knapp. Jeg hater å ha ting i halsen, så jeg har alltid 2 knapper åpne - men en cardigan eller jakke varmer da like mye for det - jeg vet ikke med deg, men jeg fryser normalt ikke veldig på halsen, det er andre områder som er utsatt. 2 Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Enig der. Ubehagelig å kneppe helt opp og unødvendig i de flest situasjoner, hvertfall i min hverdag Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Skinnet hår på sidene og bakoversleik på toppen. Blergh. 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå