hugRmunR Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Pfft. Dassebukse. Lenke til kommentar
Populært innlegg SuperTrym Skrevet 4. september 2013 Populært innlegg Del Skrevet 4. september 2013 navebukser 15 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Bukser å daffe i før jeg stikker på jobb. Evt å daffe i etter at jeg har vært på jobb. Evt når jeg føler for å dra damer. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 (endret) Ta dere en tur i en konfirmasjonsgudstjeneste... Knall orange slips, propeller med strikk, absolutt ALLE knappene kneppet, også på skjorte uten slips... Halvparten av konfirmantene hadde slipset hengene utenfor bak på kragen, veeeldig store slipsknuter, og enden på slipset lagt oppover magen. Hva skjedde med å finne noen andre sko, enn de firkantede sorte skoene, som er alt for store? Uff, men jentene kler seg bra, nå kan ikke jeg mye om budnader, men de fleste så ganske bra ut! Endret 8. september 2013 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 "Sweatpants" er ikke akseptabelt på gymmen engang, det lukter småfeit 25-åring med kjettingsmykke og et halvt år på videregående tilsammen lang vei. Pibull og 16 år gammel kjæreste er valgfritt. 7 Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Bare jeg som ikke liker dette? 1 Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Liker jenter med skjørt jeg Lenke til kommentar
multisync Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 (endret) Joa, men hun til venstre ser helt formløs ut. Ser en del større ut enn jeg tror hun er. Endret 22. september 2013 av multisync Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 (endret) Liker jenter med skjørt jeg Nå går jo alle jenter med skjørt once in a while da. Enig, ble litt formløst på akkurat dem. Ikke alle passer det der spør du meg. Endret 22. september 2013 av Krokanrull Lenke til kommentar
Ezmeralda Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Husker dere One Piece trenden? Oh the horror..... 2 Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Husker dere One Piece trenden? Oh the horror..... Ganske jævlig. Hvertfall når folk gikk ute blant folk i det... 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Joa, men hun til venstre ser helt formløs ut. Ser en del større ut enn jeg tror hun er. Pga genseren er for lang og vid... Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Hvem i pokker fryser på rumpa? 2 Lenke til kommentar
MrSliceFTW Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Gutter med trange bukser/generelt klær, ala EMO folk. Ellers syns jeg sånn 50cent folk med store bukser, capser, pannebånd etc ikke er noe og se! Hva er galt i å gå med caps? Så lenge du ikke sagger osv. osv. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Må jo sagge for å vise sin avsky ovenfor samfunnet Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Hva er galt i å gå med caps? Så lenge du ikke sagger osv. osv. Avhenger av capsen. Baseballcaps er greit, ghettocaps er ikke greit. 1 Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Ikke greit med pannebånd? svettebånd iallefall er tidenes kuleste plagg. Lenke til kommentar
MrSliceFTW Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Avhenger av capsen. Baseballcaps er greit, ghettocaps er ikke greit. Har et par kamerater som bruker det... vanlige klær utenat det. Ser ikke problemet. De er vanlige folk. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Har et par kamerater som bruker det... vanlige klær utenat det. Ser ikke problemet. De er vanlige folk. Det har nok noe med alderen din å gjøre. That being said, jeg brukte vel mye caps på den tiden også. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Hvem i pokker fryser på rumpa? Av en eller annen grunn trur jeg jenter fryser mer på rumpa enn menn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå