August. Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Partneren til han her: Gründerene av MoN, norges representanter innenfor klesbransjen. sukk. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Selvfølgelig. Phet gjeng. Lenke til kommentar
Populært innlegg The Doctor Skrevet 23. august 2013 Populært innlegg Del Skrevet 23. august 2013 11 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Det der er det desidert verste jeg ser. Jeg er ikke direkte opptatt av mote selv, og kler meg i det som er mest komfortabelt (jeans / jorts og t-skjorter / singlet), men jeg blir rett og slett irritert og oppgitt hver gang jeg ser voksne mennesker (vel, folk som har passert den alderen hvor det å hoppe i søla og bli skitten under lek er normalt) gå rundt i all offentlighet i joggebukse og lignende plagg. Jeg har en irrasjonell trang til å gå bort til dem og kjefte dem huden full. Sier mannen som kler seg i kjole. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Sier mannen som kler seg i kjole. Sier ikke at jeg er perfekt, men jeg finner fortsatt joggebukse / slaskeklær (for ikke å snakke om onepiece) offentlig mye verre enn menn i kjole. Og nå har jeg ikke brukt kjolen på 2,5 år, eller hatt noen interesse av å ikle meg kjole igjen heller, så … Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Huff, disse amerikanerne altså. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Sier ikke at jeg er perfekt, men jeg finner fortsatt joggebukse / slaskeklær (for ikke å snakke om onepiece) offentlig mye verre enn menn i kjole. Og nå har jeg ikke brukt kjolen på 2,5 år, eller hatt noen interesse av å ikle meg kjole igjen heller, så … Pleier å ha på meg joggebukse og slaskeklær noen ganger når jeg sitter hjemme og daffer. Og gidder ikke akkurat bytte om om jeg skal en tur nedpå butikken som er 3 minutter unna. 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg Occi Skrevet 25. august 2013 Populært innlegg Del Skrevet 25. august 2013 Jeg bytter selv om butikken er i kjellern til bygget jeg bor i.Man går rett og slett ikke utenfor døra i joggebukser. 19 Lenke til kommentar
Populært innlegg Muggkaare Skrevet 25. august 2013 Populært innlegg Del Skrevet 25. august 2013 Joda. Spesielt om man får en så bra rumpe i joggebukse som det jeg får. 14 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Løsningen er å aldri gå i joggebukser overhodet. Da slipper man å styre med å måtte skifte hvis man plutselig må på butikken. Jeans og t-trøye er like behagelig 2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Synes jeans og tskjorte er like stygt som joggebukse og singlet. Jeg synes alt som ikke er William Fioravanti eller Brioni ser like dumt ut som joggebukser. 5 Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Disse plastikkskoene som var så populært for noen år siden. Hata dem nå hater dem enda. Alltid ett eller annet skrell som skal ha på det i all offentlighet 3 Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 (endret) Buksa ned på knærne stil er det dummeste jeg ser. Spesielt når voksne folk kler seg slik. Edit: leif.. Endret 2. september 2013 av Dan-Levi Lenke til kommentar
Populært innlegg djgudleif Skrevet 4. september 2013 Populært innlegg Del Skrevet 4. september 2013 16 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Det er mulig, men det er det som heter joggebukse i dag. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå