Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk med masse penger som kjøper dyre klær, ofte gjerne ikke noe feil med plaggene hver for seg, men de ender bare opp med å bare se jævlige ut likevel.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/6e/Jim_Jones_at_the_5th_Annual_Hip-Hop_Summit_Action_Network's_Action_Awards.jpg

Fire lag, elendig passform på alle å en lue som også ser latterlig malplassert ut.

Jepp, jeans D&G, Dsquared, G-star og Armani vanligvis produserer ser virkelig ille ut.

Verste er de som absolutt skal ha bukser fra nevnte merker under rævsprekken også.

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Skjer med han der

500x1000px-LL-4db9bb5e_62233dd2779611e29ca422000a1fb149_7.jpeg

Har han sikkerhetsvakter rundt seg til enhver tid? der jeg vokste opp i Bergen hadde man blitt ranet/banket opp enten på vei, på, etter eller på vei hjem fra skolen hadde man hatt på seg noe sånt.

La først merke til kappen nå, (!)

Lenke til kommentar

what-not-to-wear-with-sweatpants.jpg

Det der er det desidert verste jeg ser. Jeg er ikke direkte opptatt av mote selv, og kler meg i det som er mest komfortabelt (jeans / jorts og t-skjorter / singlet), men jeg blir rett og slett irritert og oppgitt hver gang jeg ser voksne mennesker (vel, folk som har passert den alderen hvor det å hoppe i søla og bli skitten under lek er normalt) gå rundt i all offentlighet i joggebukse og lignende plagg.

Jeg har en irrasjonell trang til å gå bort til dem og kjefte dem huden full.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...