Gouldfan Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Liker ikke se folk i dyre litt liksom slitte skinnende designerjeans, syns det ser shabby ut, særlig med Bazer, plain jeans og chinos ser mye bedre ut. Hva synes dere? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Jepp, jeans D&G, Dsquared, G-star og Armani vanligvis produserer ser virkelig ille ut. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 (endret) Folk med masse penger som kjøper dyre klær, ofte gjerne ikke noe feil med plaggene hver for seg, men de ender bare opp med å bare se jævlige ut likevel. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/6e/Jim_Jones_at_the_5th_Annual_Hip-Hop_Summit_Action_Network's_Action_Awards.jpg Fire lag, elendig passform på alle å en lue som også ser latterlig malplassert ut. Jepp, jeans D&G, Dsquared, G-star og Armani vanligvis produserer ser virkelig ille ut. Verste er de som absolutt skal ha bukser fra nevnte merker under rævsprekken også. Endret 10. august 2013 av Primer4 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 ^Brandon Sales. Prakteksemplar. 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Skjer med han der Har han sikkerhetsvakter rundt seg til enhver tid? der jeg vokste opp i Bergen hadde man blitt ranet/banket opp enten på vei, på, etter eller på vei hjem fra skolen hadde man hatt på seg noe sånt. La først merke til kappen nå, (!) Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 MORTAAAAL COMBAAAT Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Ligner den stilen som A/B Gjengen og de pakistanske kriminelle brukte før på 90-tallet. De som har sett filmen: Izzat skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
Slendrian89 Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Ligner den stilen som A/B Gjengen og de pakistanske kriminelle brukte før på 90-tallet. De som har sett filmen: Izzat skjønner hva jeg mener. hehehe Lenke til kommentar
Akse Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 (endret) Endret 16. august 2013 av Akse 7 Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Bilde taler for seg.. 5 Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Kunne jo blitt et interessant og kryddrene forspill? Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Hun til venstre var digg 1 Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Jepp, jeans D&G, Dsquared, G-star og Armani vanligvis produserer ser virkelig ille ut. ikke verre enn andre. Har jo stort nok utvalg til å knuse den påstanden Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Det der er det desidert verste jeg ser. Jeg er ikke direkte opptatt av mote selv, og kler meg i det som er mest komfortabelt (jeans / jorts og t-skjorter / singlet), men jeg blir rett og slett irritert og oppgitt hver gang jeg ser voksne mennesker (vel, folk som har passert den alderen hvor det å hoppe i søla og bli skitten under lek er normalt) gå rundt i all offentlighet i joggebukse og lignende plagg. Jeg har en irrasjonell trang til å gå bort til dem og kjefte dem huden full. 5 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Bukser som er stappet inn i sokkene! Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Joggebukse??????? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå