Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 har en dårlig tendens til å skumlese fort gjennom poster over, og gjenta det med mine ord... Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 æsj, man kan du se formen på nøttene der... :( Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Tighte bukser på gutter er <3, men de må bæres med verdighet. Dorian Gray på forumet er et godt eksempel. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 usjj,, det er ikke bra.. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Er skråsikker på at han ikke har så tighte bukser. Som bildet. Endret 9. desember 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Hans har ikke sleng i føttene, de sitter tett hele veien. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg skal heller slenge opp et bilde i løpet av kvelden. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Husk å legge det i en spoiler. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) ta det med ro, han bruker fine bukser, ikke ... hva nå enn fyren på bildet ditt har på seg. Endret 9. desember 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg tror ikke at de fleste narkomane prøver å kjøre en stil... Så du mener at de er bra kledd? Hva i alle dager babler du om? Jeg mente at de fleste narkomane gir en lang faen i hva de har på seg. Herregud, mann. Ja og så..DET ER FORTSATT STYGT!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 ta det med ro, han bruker fine bukser, ikke ... hva nå enn fyren på bildet ditt har på seg. Buksene mine sitter sånn ca som på han til venstre :O Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg tror ikke at de fleste narkomane prøver å kjøre en stil... Så du mener at de er bra kledd? Hva i alle dager babler du om? Jeg mente at de fleste narkomane gir en lang faen i hva de har på seg. Herregud, mann. Ja og så..DET ER FORTSATT STYGT!!!!!!!!!!!!!!! Jeg er helt tom for ord...jeg mener, faen du er dum Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Narkomane går dårlig kledd punktum! Endret 9. desember 2008 av Nektard Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Hvorfor argumenterer du i mot noen som er enige med deg, da? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Stakkar, jeg tror du sliter litt med å forstå hva folk mener når de skriver det de gjør. Alle andre virker til å forstå det, og likevel viser du med posten din at du er alene om å ikke forstå det. Poenget var at det blir håpløst å klage på "stilen" til mennesker som ikke bryr seg om stilen sin. En stil er et bevisst valg av klær basert på hvordan man vil oppfattes av omverden eller hva man føler seg konfortabel i, og det er derfor det blir håpløst å nevne de som er for fattig eller for borte på narkotika til å en gang tenke over hva de går med. Alle er enig i at de ikke kler seg fint, vi synes bare det er tåpelig å late som det finnes en "narkoman-stil". Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Stakkar, jeg tror du sliter litt med å forstå hva folk mener når de skriver det de gjør. Alle andre virker til å forstå det, og likevel viser du med posten din at du er alene om å ikke forstå det. Poenget var at det blir håpløst å klage på "stilen" til mennesker som ikke bryr seg om stilen sin. En stil er et bevisst valg av klær basert på hvordan man vil oppfattes av omverden eller hva man føler seg konfortabel i, og det er derfor det blir håpløst å nevne de som er for fattig eller for borte på narkotika til å en gang tenke over hva de går med. Alle er enig i at de ikke kler seg fint, vi synes bare det er tåpelig å late som det finnes en "narkoman-stil". sa ikke at det er en narkoman-stil bare at de kler seg stygt og jeg sammenlignhet dem med de fæle blitserne! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Blitzerne er i hvert fall bevisst i at de kler seg som en dass. Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Blitzerne er i hvert fall bevisst i at de kler seg som en dass. Hva synes vi om denne stilen: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg vet ikke hva vi synes om denne " "-stilen, men hva synes du om denne stilen: _________________ Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg vet ikke hva vi synes om denne " "-stilen, men hva synes du om denne stilen: _________________ Det er sånn stil nektard liker, visste du ikke det? haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå