Jostein K. Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) Gjør man ikke? I så fall gjør jeg det feil :/ Du gjør det ikke nødvendigvis feil, men det ser jalla ut. For øvrig bør det ikke være så lett å brette den over albuene, med mindre du har veldig tynne armer. Endret 4. juli 2013 av Jostein K. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 det kommer jo like mye an på skjorta Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Hver gang Tybring-Gjedde er omtalt i media bruker de dette bildet: Fytte faen i helvete så mye jeg hater den knuta. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Hver gang Tybring-Gjedde er omtalt i media bruker de dette bildet: Fytte faen i helvete så mye jeg hater den knuta. Men den rutete dressen i beige og blått (?) er helt grei? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Synes jakken ser litt kul ut, jeg. Resten av fyren kan jeg imidlertid spare meg for. 2 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Men den rutete dressen i beige og blått (?) er helt grei? Ja, ser du ikke at jeg skrev "Den rutete dressen i beige og blått er helt grei."? For det var nemlig først og fremst det jeg skrev og kommenterte på. Knuta var bare et bipunkt som jeg tenkte jeg kunne nevne. Imponert over din evne til å fatte det jeg skriver. 1 Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 (endret) Halla! Heter Svein og er sykt trendy med dyr Moods-dress. Endret 5. juli 2013 av Mantoius 7 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 (endret) Meningene om kortermet og langermet skjorte er veldig delt, som man ser i denne tråden utenfor potittland. http://www.styleforum.net/t/116804/button-down-shirts-short-sleeves-vs-long-sleeves-rolled-up Ikke ment til å provosere, mange deler mitt syn på svette skjorter. Endret 7. juli 2013 av Wolfkiller 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Folk er enig med Wolfkillern i L.A, folkens. Bare til opplysning dette! 6 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 På tross av at SF er en fantastisk kilde til kunnskap og frekventeres av noen av de best kledde og mest kunnskapsrike menneskene i verden, så er det definitivt mye rart der også. At noen tilfeldige SF-medlemmer foretrekker kortermede skjorter om sommeren trenger ikke nødvendigvis det å ha noen større betydning enn hvis noen her inne liker kortermede skjorter. Lenke til kommentar
Populært innlegg Primer4 Skrevet 6. juli 2013 Populært innlegg Del Skrevet 6. juli 2013 Håper ikke dette slår an i Norge 10 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Er mange innvandrere som kler seg slik iallfall. 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Synes selv at dette er grensen for hvor mye utrigning en v-neck tee kan ha Kan hende det bare er jeg som er sær da Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 På tross av at SF er en fantastisk kilde til kunnskap og frekventeres av noen av de best kledde og mest kunnskapsrike menneskene i verden, så er det definitivt mye rart der også. At noen tilfeldige SF-medlemmer foretrekker kortermede skjorter om sommeren trenger ikke nødvendigvis det å ha noen større betydning enn hvis noen her inne liker kortermede skjorter. Dette forumet minner om Fascisme og ensretting. Folk er så underkuet og undertrykt at de må spørre motefascistene om lov til å bruke Polo eller til å brette skjorta over albuen. Dersom dere merker høfligheten og normal folkeskikk i den engelskspråklige tråden som sikkert har bedre regler, så ser dere at ingen driver barnslig drittslenging. De utveksler informasjon og meninger på en ordentlig måte. Dvs de har ingen motefascister. 6 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Da synes jeg du skal begynne å henge på SF i stedet. Der får du sikkert god tilbakemelding på disse skoene dine også. Lenke til kommentar
Populært innlegg Gouldfan Skrevet 6. juli 2013 Populært innlegg Del Skrevet 6. juli 2013 (endret) Da synes jeg du skal begynne å henge på SF i stedet. Der får du sikkert god tilbakemelding på disse skoene dine også. Ingen som bestemmer hva jeg skal gå med eller lager ensrettede lover der. Så ja. Dessuten er det ikke sko som er temaet her. Det er oppførselen.. Det at kortermet ikke er lov, gjelder bare for de som ikke liker det. Det gjelder ikke for alle andre. Jeg liker feks ikke båtsko. Jeg lager derimot ikke en lov som alle slavisk må følge på forum. Det er jo dette dere driver med. Meningen deres setter jeg pris på, men ikke faen fortell meg hva jeg skal like eller gå med. Helt forferdelig pinlig at folk faktisk spør ydmykt om det er "lov med polo" eller om "brett over albuen er greit". Er det greit for deg selv, så gå for det. Jante... Endret 6. juli 2013 av Wolfkiller 10 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Jeg bruker skjorter med korte ermer. Brukes på dager da polo eller tilsvarende blir for varmt. Men det er litt rart å bruke kortermet til dress, så det prøver jeg å unngå. 6 Lenke til kommentar
Drexter Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Enig. Kortermet skjorte er fint på ekstra varme dager. Gjerne med en Cardigan eller annen sommerjakke over skulderen mot kvelden. Dressjakke eller slips på shortsleeves derimot passer ikke meg. 3 Lenke til kommentar
Mela9 Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 (endret) Jeg foretrekker kortermet pene skjorter før Tskjorter. Særlig T-Skjorter med glorete trykk ala Jan Thomas stilen. Kortermet skjorte med dressjakke eller slips liker ikke jeg heller. Endret 6. juli 2013 av Mela9 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå