Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men den rutete dressen i beige og blått (?) er helt grei?

Ja, ser du ikke at jeg skrev "Den rutete dressen i beige og blått er helt grei."? For det var nemlig først og fremst det jeg skrev og kommenterte på. Knuta var bare et bipunkt som jeg tenkte jeg kunne nevne. Imponert over din evne til å fatte det jeg skriver.

• Liker 1
Lenke til kommentar

På tross av at SF er en fantastisk kilde til kunnskap og frekventeres av noen av de best kledde og mest kunnskapsrike menneskene i verden, så er det definitivt mye rart der også. At noen tilfeldige SF-medlemmer foretrekker kortermede skjorter om sommeren trenger ikke nødvendigvis det å ha noen større betydning enn hvis noen her inne liker kortermede skjorter.

Lenke til kommentar

På tross av at SF er en fantastisk kilde til kunnskap og frekventeres av noen av de best kledde og mest kunnskapsrike menneskene i verden, så er det definitivt mye rart der også. At noen tilfeldige SF-medlemmer foretrekker kortermede skjorter om sommeren trenger ikke nødvendigvis det å ha noen større betydning enn hvis noen her inne liker kortermede skjorter.

Dette forumet minner om Fascisme og ensretting. Folk er så underkuet og undertrykt at de må spørre motefascistene om lov til å bruke Polo eller til å brette skjorta over albuen.

Dersom dere merker høfligheten og normal folkeskikk i den engelskspråklige tråden som sikkert har bedre regler, så ser dere at ingen driver barnslig drittslenging. De utveksler informasjon og meninger på en ordentlig måte. Dvs de har ingen motefascister. ;)

• Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg foretrekker kortermet pene skjorter før Tskjorter. Særlig T-Skjorter med glorete trykk ala Jan Thomas stilen.

Kortermet skjorte med dressjakke eller slips liker ikke jeg heller.

Endret av Mela9
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...