Henrik C Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Hadde satt pris på om du ikke tilegner meg innlegg jeg ikke har postet, eller meninger jeg nødvendigvis ikke støtter opp om. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Jeg kan foreslå å ta avatar diskusjonen med meg på pm om det irriterer så mye eller om du føler for å nevne det igjen. Er jo ikke mindre barnslig å sitte i "offentligheten" og rakke ned på det. Det finnes personer med drømmer vet du. Det har heller ingenting med tråden å gjøre. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Folk som går med lue om sommeren. Latterlig 4 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 (endret) Syns det er litt komisk når kort-ermede skjorter er "grusomt", mens lang-ermede skjorter som er rullet opp slik de ser ut som kort-ermede skjorter er "bra". Hva snakker du om? Når man bretter opp en langermet skjorte bretter man ALDRI over albuene. Kortermet skjorte er noe man bruker når man er 50+ og har gitt opp å kle på seg. Eller er Nick Wooster. En piqué gjør samme nytten som kortermet skjorte, og ser mye bedre ut. Jeg har for øvrig lyst å sammenligne kortermet skjorte med en genser uten armer, dvs genservest. Latterlige plagg begge deler. Skjorte skal i likhet med genser ha lange armer. Endret 3. juli 2013 av Jostein K. Lenke til kommentar
Joplin Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Ja sef, Dere provoserer både utlendinger og taxisjåfører, sammenligner og kaller kona mi harry selvom dere selv har barnslige biltegninger i avatar. Men det at jeg synes båtsko er støgge, det er provoserende det altså. Til å le av. Jeg skjønner fortsatt ikke forskjellen på opprulla skjorte som glir ned igjen og Polo eller kortermet skjorte. Det er jo helt det samme, bortsett fra at opprullet skjorte som glir ned igjen er klam og svett. Når du ruller opp en skjorte så gjør du ofte det fordi det begynner å bli varmt. Stikkord feil klesvalg for dagen.... Hva er mest barnslig, ha en biltegning som avatar eller kalle seg for "wolfkiller"? Jeg har en annen mening om deg enn dette ihvertfall. En opprulla skjorte glir ikke ned igjen, da gjør du noe feil. Man trenger heller ikke rulle opp skjorta fordi det begynner å bli for varmt. 1 Lenke til kommentar
Drexter Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 (endret) Det er slettes ikke bare i varmen at man ruller opp skjorteermene. Hva slags andre grunner? Endret 3. juli 2013 av Drexter 2 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Estetiske og praktiske. Enkelte aktiviteter er enklere uten mansjetter rundt håndleddet. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Hva er mest barnslig, ha en biltegning som avatar eller kalle seg for "wolfkiller"? Jeg har en annen mening om deg enn dette ihvertfall. En opprulla skjorte glir ikke ned igjen, da gjør du noe feil. Man trenger heller ikke rulle opp skjorta fordi det begynner å bli for varmt. Har nick mye å si? Han kaller kona mi som han ikke kjenner for harry og har selv en tegnet bil som avatar.. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Estetiske og praktiske. Enkelte aktiviteter er enklere uten mansjetter rundt håndleddet. Finnes det folk som faktisk ruller opp skjorter av estetiske grunner? Du selv en av dem? 1 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Når man bretter opp en langermet skjorte bretter man ALDRI over albuene. Gjør man ikke? I så fall gjør jeg det feil :/ 6 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Finnes det folk som faktisk ruller opp skjorter av estetiske grunner? Du selv en av dem? Jeg er en av dem. 6 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Finnes det folk som faktisk ruller opp skjorter av estetiske grunner? Du selv en av dem? Ja og ja. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Finnes det folk som faktisk ruller opp skjorter av estetiske grunner? Du selv en av dem? Svært mange gjør det. Det har blitt så vanlig at det finnes flere måter å brette opp ermene uten at det svetter, gnir ned eller annen slags tull. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Ok jeg er ikke en av de som bretter opp av estetiske grunner Lenke til kommentar
Populært innlegg Herr Brun Skrevet 3. juli 2013 Populært innlegg Del Skrevet 3. juli 2013 Det har vi skjønt, du. Det meste du måtte gjøre av estetiske grunner antar jeg passer godt inn i tråden her. 12 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Det har vi skjønt, du. Det meste du måtte gjøre av estetiske grunner antar jeg passer godt inn i tråden her. Der tar du nok feil. Jeg liker bare ikke gå med svett opprulla skjorte, synes ikke det ser fint ut heller. og ikke Faen om jeg hadde rullet opp skjorte eller bukse for å se "fjong" ut. 2 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Blir du virkelig så svett når du går med opprullede skjorteermer? Vil tro de fleste som bretter opp ermene gjør det (blant annet) nettopp fordi det er svalt og behagelig. Hvorfor gjøre det hvis det er svett og klamt, liksom? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Kortermede skjorter er folk små barn og ustilige menn over 50. Om det er noen av de lookene du går etter er det bare å kjøre på. Og båtsko heter egentlig gubbesko... Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Blir du virkelig så svett når du går med opprullede skjorteermer? Vil tro de fleste som bretter opp ermene gjør det (blant annet) nettopp fordi det er svalt og behagelig. Hvorfor gjøre det hvis det er svett og klamt, liksom? Tanken er vel at man bretter opp når det blir for varmt... ehem med unntak av dere som bretter opp for å se "estetiske" ut. Så hørte jeg her i tråden at å brette over albuen er forbudt. Ennå en grunn til å velge kortermet.... De gangene jeg ved en feil har tatt på en skjorte en varm sommerdag, så begynner det allerede å bli for varmt. Angrer da at jeg ikke valgte polo eller shortsleeved skjorte. 1 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Og båtsko heter egentlig gubbesko... Absolutt ikke, men det er unødvendig å dra i gang den diskusjonen for 100. gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå