SIcario Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Jeg synes oppbrettet skjorte er sjuskete, og dessuten har ermene en tendens til å skli ned, varmt og ekkelt er det også. Den nederste er stygg, man finner både finere skjorter og finere knapper. Den øverste er Newman? Ser ekkelt ut. Kan godt gjøre det samme jeg. En stygg skjorte.. Og en pen kortermet formell fra Melka... Vil du heller si du foretrekker den øverste oppbrettet?? Den nederste er da ikke kortermet? Man ser jo mansjettene. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 (endret) Den nederste er da ikke kortermet? Man ser jo mansjettene. Den er short sleeved, vet ikke hva det er med bildet. Har den selv. Jeg bruker selv endel skjorter fra Melka, både langermet og kortermet. Synes det er god kvalitet til prisen. Behagelig og laget av Egyptisk bomull. http://www.melka.com/shop/products/formal-shirts/Formal-Non-Iron-Shirt-Off-White Finner de her... Endret 7. juli 2013 av Wolfkiller 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Tråden åpnes igjen etter en liten opprydning av mye off-topic i tråden. 1 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Litt for mye opprydding? Innleggene har mistet sammenhengen 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Er det lov å kommentere kortermede skjorter? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Syns det er litt komisk når kort-ermede skjorter er "grusomt", mens lang-ermede skjorter som er rullet opp slik de ser ut som kort-ermede skjorter er "bra". 5 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Føler dette gjentar seg gang etter gang. Wolfkiller prøver først å provosere, etter litt om og men biter noen på før alle hopper på og tråden oversvømmes med folk som er uenige med Wolfkiller. En halvveis konstruktiv diskusjon oppstår, så kommer moderatorer og stenger tråden når det faktisk ble litt interessant. Så er det en pause på noen uker, and rinse and repeat. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Syns det er litt komisk når kort-ermede skjorter er "grusomt", mens lang-ermede skjorter som er rullet opp slik de ser ut som kort-ermede skjorter er "bra". Synd mods kom, jeg postet en bildeserie som klart illustrerte forskjellen. Siden de jeg la ut er slettet, kan du se på bildet over, og så dette: Forøvrig er jeg enig med Henrik i at hver gang en provokasjon begynner å bli noe som nærmer seg konstruktivt blir det slettet. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Føler dette gjentar seg gang etter gang. Wolfkiller prøver først å provosere, etter litt om og men biter noen på før alle hopper på og tråden oversvømmes med folk som er uenige med Wolfkiller. En halvveis konstruktiv diskusjon oppstår, så kommer moderatorer og stenger tråden når det faktisk ble litt interessant. Så er det en pause på noen uker, and rinse and repeat. Tror det bare er sunt at han får provosert fra seg på forumet sånn at han slipper å plage folk IRL. 2 Lenke til kommentar
Joplin Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Synes t-skjorte er slum. Bruker det når jeg typ skal jobbe i hagen, klippe plen, eller skru på et eller annet. Skal jeg en tur til byen eller andre erend, da synes jeg det er bedre med kortermet skjorte eller poloshirt.. Det ser mer ordentlig ut. Polo skjorter ser bra ut, kortermede skjorter gjør ikke det. Om det er for varmt til deg å gå i en opprettet skjorte (noe jeg ikke forstår), tar du heller en t-skjorte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Moderatormelding Nok en gang har innlegg blitt slettet i fra denne tråden! Vennligst hold dere til tema heretter! Om dere ikke klarer å holde dere til tema, kan det bli iverksatt strengere tiltak i fra vår side! Moderering kommenteres ikke i tråden, den tas på PM! Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 (endret) Føler dette gjentar seg gang etter gang. Wolfkiller prøver først å provosere, etter litt om og men biter noen på før alle hopper på og tråden oversvømmes med folk som er uenige med Wolfkiller. En halvveis konstruktiv diskusjon oppstår, så kommer moderatorer og stenger tråden når det faktisk ble litt interessant. Så er det en pause på noen uker, and rinse and repeat. Bite på?? At jeg mener at båtsko, hodetørkle og oppbretta skjorte er stygt? Er det ikke det tråden går ut på da? Jeg har aldri prøvd å provosere noen. Endret 2. juli 2013 av Wolfkiller 3 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 (endret) Polo skjorter ser bra ut, kortermede skjorter gjør ikke det. Om det er for varmt til deg å gå i en opprettet skjorte (noe jeg ikke forstår), tar du heller en t-skjorte. nok engang sånn at alle forstår. Jeg velger selv det jeg vil gå med. Oppbretta skjorte er ubehagelig og upraktisk. Det ubehagelige er at ermene er lukket og en Poloshirt eller en skjorte med korte ermer er mer åpne. Slips på kortermet skjorte er jeg enig er stygt. Endret 2. juli 2013 av Wolfkiller 1 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Du og kona di velger det selv ja. Ubehagelig faktisk.. Ermene på en poloskjorte er også "lukket", det er fordi jeg kjøper de som passer meg, for en poloskjorte med for store ermer ser også dumt ut imo. Spørs jo selvfølgelig om det bare er et lite glippe du tenker på, eller om det er veldig store ermer i forhold til armen. Slips til kortermet hører ihvertfall hjemme i denne tråden. Lenke til kommentar
Joplin Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 (endret) Syns det er litt komisk når kort-ermede skjorter er "grusomt", mens lang-ermede skjorter som er rullet opp slik de ser ut som kort-ermede skjorter er "bra". Man ser jo at det er en stor forskjell på en kortermet skjorte og en langermet skjorte som er oppbretta. Nå spørs det såklart hva slags skjorte det er, en hvit, kortermet linskjorte kan se bra ut, men andre skjorter synes jeg ikke ser bra ut. Hører også at veldig mange jenter ikke liker kortermede skjorter, så at du trekker frem kona di hele tiden wolfkiller, synes jeg blir for dumt. Endret 3. juli 2013 av Leihh 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Bite på?? At jeg mener at båtsko, hodetørkle og oppbretta skjorte er stygt? Er det ikke det tråden går ut på da? Jeg har aldri prøvd å provosere noen. Du skal selvfølgelig få lov til å mene hva som er stygt, og jeg har da aldeles ikke forsøkt å diktere smaken din. Jeg kritiserer deg bare for å med vilje skrive innlegg på en provoserende måte, og vet at jeg ikke er den eneste. Ved den forrige store diskusjonen, som vel handlet om båtsko, var det også flere andre som reagerte på det samme. Går i det jeg vil jeg, jeg nekter heller ikke dere i å gå i teite støgge båtsko... Her er et godt eksempel på hva jeg mener. Mener du virkelig at dette ikke er skrevet på en provoserende måte? 2 Lenke til kommentar
tttt Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Det ble lite, men den stilen liker jeg å se 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Her er et godt eksempel på hva jeg mener. Støgge båtsko... Mener du virkelig at dette ikke er skrevet på en provoserende måte? Ja sef, Dere provoserer både utlendinger og taxisjåfører, sammenligner og kaller kona mi harry selvom dere selv har barnslige biltegninger i avatar. Men det at jeg synes båtsko er støgge, det er provoserende det altså. Til å le av. Jeg skjønner fortsatt ikke forskjellen på opprulla skjorte som glir ned igjen og Polo eller kortermet skjorte. Det er jo helt det samme, bortsett fra at opprullet skjorte som glir ned igjen er klam og svett. Når du ruller opp en skjorte så gjør du ofte det fordi det begynner å bli varmt. Stikkord feil klesvalg for dagen.... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Det er slettes ikke bare i varmen at man ruller opp skjorteermene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå