Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går i det jeg vil jeg, jeg nekter heller ikke dere i å gå i teite støgge båtsko...

For all del, ingen nekter deg å bruke kortermede skjorter. Nå er dette imidlertid et klesforum, og da er det naturlig å diskutere forskjellige typer klesplagg.

Lenke til kommentar

Skryter ikke du om å gå i drosjesjåfør-mokkasiner selv?

Kjøpte de ikke, men jeg likte utseendet. Synes de var stilige, det synes kona også.

Mange av de skoene dere digger med overdreven bruk av detaljer og mønster synes vi er komisk....

Finnes noe som heter harry, og noe som heter spradebass....

Lenke til kommentar

Nei. Dvs, jeg ville gått i t-skjorte istedefor skjorte med korte ermer.

Synes t-skjorte er slum. Bruker det når jeg typ skal jobbe i hagen, klippe plen, eller skru på et eller annet.

Skal jeg en tur til byen eller andre erend, da synes jeg det er bedre med kortermet skjorte eller poloshirt..

Det ser mer ordentlig ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis man er ordentlig fet kan man jo også ha ha sigarettpakken i oppbretten. Opprullede ermer 1, kortermet 0.

Røyking av sigaretter er også slum...

Kortermet skjorte eller Poloshirt er praktisk om sommeren, mye penere enn opprullet svett skjorte.

Dere vet ikke å sko dere for vinter, men jammen klarer dere ikke det å kle dere for sommeren heller.....

Endret av Wolfkiller
Lenke til kommentar

Røyking av sigaretter er også slum...

Kortermet skjorte eller Poloshirt er praktisk om sommeren, mye penere enn opprullet svett skjorte.

Dere vet ikke å sko dere for vinter, men jammen klarer dere ikke det å kle dere for sommeren heller.....

Kortermet skjorte vil jeg aldri bruke frivillig... er stygt. Polo piquer derimot bruker jeg regelmessig. Opprullet skjorteermer er veien å gå.

Lenke til kommentar

Kjøpte de ikke, men jeg likte utseendet. Synes de var stilige, det synes kona også.

Mange av de skoene dere digger med overdreven bruk av detaljer og mønster synes vi er komisk....

Kler du deg for kona di?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Harry er når kona finner klesstil for deg, tydelighvis.

Dere burde starte som moteeksperter begge to. Har sikkert mye å bidra med.

Er det sko med brogue mønster du mener? Rart du synes det er spradebass og seilersko er gamlis. Det er klassiske sko som har vært i en årrekke begge deler, ikke noe spradebass. Jeg vet selvfølgelig ikke om de skoene du liker så godt har like dype røtter i midtøsten.

Spradebasser går gjerne rundt i en stygg shorts og rosa piquet med oppbrettet krage btw. Gjerne litt store briller og.

Lenke til kommentar

Harry er når kona finner klesstil for deg, tydelighvis.

Dere burde starte som moteeksperter begge to. Har sikkert mye å bidra med.

Er det sko med brogue mønster du mener? Rart du synes det er spradebass og seilersko er gamlis. Det er klassiske sko som har vært i en årrekke begge deler, ikke noe spradebass. Jeg vet selvfølgelig ikke om de skoene du liker så godt har like dype røtter i midtøsten.

Spradebasser går gjerne rundt i en stygg shorts og rosa piquet med oppbrettet krage btw. Gjerne litt store briller og.

Kona har ganske god peil på stil vil jeg si, tror hun har bedre peil enn dere. Litt av poenget er vel at det motsatte kjønn skal like det man går i også, for selv om dere ikke kler dere for kona, så kler vel ikke de fleste av dere for andre menn????

At shorts og korte ermer er ulovlig synes jeg er idioti. Det kan vel bare være i kalde Norge at noen kan komme med noe så tåpelig.

Det er vel samme typen som ikke skor seg på vinteren og faller og faller og faller og faller, før de begynner å tenke på brodder eller spor.

Endret av Wolfkiller
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Selvfølgelig går du i det du vil, men du må nesten forvente å få kommentarer på stilen når du bretter det ut her på forumet.

s

Hva slags stil? Jeg bare uttrykte at jeg foretrekker Polo shirt eller mønstret kortermet skjorte istedenfor en slumm t-skjorte eller usj svett skjorte med opprullede ermer som glir ned igjen. Knyt et lommetørkle og putt på issen også. kjør Stil.

gumby_1_zps61b03530.jpg

Endret av Wolfkiller
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kona har ganske god peil på stil vil jeg si, tror hun har bedre peil enn dere. Litt av poenget er vel at det motsatte kjønn skal like det man går i også

Haha, den var god! Det er jo forskjell på hva det motsatte kjønn foretrekker også. Forskjell på bygdedamer fra rakkestad som er vant til menn i hettegenser og volvo-caps og damer i byen. Selv innenfor der er det mange forskjeller. Dama mi synes ikke kortermet skjorte er fint, og hu liker skoene/klærne jeg kjøper, men det betyr ikke at hu har god peiling på klassisk herremote. Selv om damene er enig, så trenger ikke det bety at hu har peiling. For alt vi vet kan jo kona di bare ha jattet med der du sitter og lirer av deg det ene og det andre sånn som du gjør her. Jeg vil tru det er lettere det, enn å motsi deg, for da blir du bare vrang som vi har sett flere ganger

• Liker 1
Lenke til kommentar

Sorry ulvedreper, men kortermede skjorter er harry. Kona di kan mene hva hun vil, men det endrer ikke faktum at kortermede skjorter står i stil med piratbukser og sokker i sandalene på campingplassen.

Og nei, jeg kler meg ikke "opp" for noen, jeg kler meg i det jeg trives med, bryr meg egentlig ikke så veldig om hva jenter mener om stilen min.

Endret av PatSharpX
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Mener du at det er stiligere som på de to nederste enn på det øverste, Wolfkiller?

Jeg synes oppbrettet skjorte er sjuskete, og dessuten har ermene en tendens til å skli ned, varmt og ekkelt er det også.

Den nederste er stygg, man finner både finere skjorter og finere knapper. Den øverste er Newman? Ser ekkelt ut.

Kan godt gjøre det samme jeg.

En stygg skjorte..

uglyshirt.jpg

Og en pen kortermet formell fra Melka...

fo_1300981726695_406942_005_A_zpsf8437062.jpg

Vil du heller si du foretrekker den øverste oppbrettet??

Endret av Wolfkiller
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Moderatormelding

Hold dere til emnet! Personangrep, trolling og OT er ikke slik vi ønsker det skal være på diskusjon.no og blir ikke belønnet! Innlegg i denne tråden har blitt slettet, og klarer man heretter ikke å innrette seg, vil dette kunne utløse reaksjoner i fra vår side i mot de av brukerne som ikke klarer å la være.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...