KinderLinda Returns Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Hvordan er det mulig? Ellers er jeg enig i det andre du skrev. Sikter til pappagutter som bor i Villa på Holmenkollen, og har ikke gjort en dritt for pengene selv. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 RLY??? Bjørn Dæhlie-jakke og Nike Free på fest??? 3 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 (endret) Sikter til pappagutter som bor i Villa på Holmenkollen, og har ikke gjort en dritt for pengene selv. Det gjelder vel jentene også? Eller har de ikke noe med saken å gjøre?... Endret 30. juni 2013 av VegardBS Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Det er jo ganske obvious at barn av rike foreldre har dyrere klær enn barn av foreldre med en mer gjennomsnittlig lommebok. Ser ikke problemet. Noen vil på død og liv vise det, og da blir det for enhver pris. Da blir det på godt MoV-språk blodharry. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Det gjelder vel jentene også? Eller har de ikke noe med saken å gjøre?... Jeg tror ikke det er helt det samme.. En "pappa-jente" vil vell heller bruke mer kosmetikk osv. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Bedre å gå med kortermet skjorte enn å brette opp en fin skjorte. Bruker ofte Poloshirt eller kortermet skjorte med V genser over. Er det sommervarmt er det praktisk med korte ermer. Skjorte som brettes opp mister pressen. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Kortermet skjorte er nei. 2 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) Kortermet skjorte er nei. Ser mer idioti å gå med langermet på sommeren. Hvit kortermet er jeg enig. Men mønstret kortermet eller Polo synes jeg er stilig på sommeren. Dog UTEN seilsko. Endret 1. juli 2013 av Wolfkiller Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Kortermet skjorte stiller i samme klasse som slips uten jakke. Du ser ut som en selger på elkjøp. 2 Lenke til kommentar
cppdude Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Så en kontorarbeider i kortarma hvit skjorte m/slips, mørke shorts (så mer ut som en DIY dressbukse til shorts konvertering), sokker m/sokkeholder(sp?) og blankpussa mørke sko. For et syn 3 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Kortermede skjorter er folk små barn og ustilige menn over 50. Om det er noen av de lookene du går etter er det bare å kjøre på. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 synes kortermede skjorter funker for godt voksne menn 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) Er poloskjorter lov? Endret 1. juli 2013 av Primer4 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) Er det ikke mer ulovlig å stinke sur svette lang vei fordi man er sær og ikke bruker kortermet og bare skjorte med jakke? Er lov å løsne opp litt om sommeren vet du, bruk noen kortermede med farger.. Poloshirt eller farget kortermet skjorte med mønster. Endret 1. juli 2013 av Wolfkiller 3 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Du skriver så mye rart at det er vanskelig å ta deg seriøst, wolfkiller. Hvem har sagt at man skal gå rundt og stinke svette? Og atpåtil sur sådan? Jeg snakket for øvrig åpenbart om button up-skjorte med korte ermer, og ikke poloskjorter. 2 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) Jeg synes mønstret skjorte med korte ermer er penere enn vanlig T-skjorte med et eller annet stygt motiv. Endret 1. juli 2013 av Wolfkiller 1 Lenke til kommentar
Der Kaiser Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Det er ikke vanskelig å mislike de stilene som roper at livet er det verste som finnes. 1 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) Jeg synes mønstret skjorte med korte ermer er penere enn vanlig T-skjorte med et eller annet stygt motiv. Nei. Dvs, jeg ville gått i t-skjorte istedefor skjorte med korte ermer. Endret 1. juli 2013 av hfthomas Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Må du på død og liv ha korte ermer går du for piquet-skjorte eller t-trøye. Kom forresten på enda en gruppe som går i kortermede skjorter; tyske turister. De er kjent for ganske hardcore sprezzatura. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Går i det jeg vil jeg, jeg nekter heller ikke dere i å gå i teite støgge båtsko... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå