Hugol Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Sigurd Sollien. Tidenes mest harry tv-profil. 3 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Sigurd Sollien. Tidenes mest harry tv-profil. Viste ikke Ed Hardy lagde blazere... 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Ingenting sier "stil" som ellers fine klær med herslige logoer sydd på. Lenke til kommentar
Populært innlegg Primer4 Skrevet 16. juni 2013 Populært innlegg Del Skrevet 16. juni 2013 (endret) Ingenting sier #SWAG#YOLO som en ed hardy camofarget fløyelsblazer. Kombiner en av disse blazerene med denne under Noe phet bling, disse funker Solbriller må på plass. og disse og denne på ett hvitt belte og disse Da får du alle bitchene, garantert! Edit: Og om ikke så får du ihvertfall ett komplement fra Sigurd Sollien om du møter han Endret 16. juni 2013 av Primer4 11 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Har alltid på meg noe lignende når jeg skal ut og ragge smårips. 8 Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Ed hardy er utrolig grelt, ja faktisk ikke bare stygt 4 Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 (endret) Ed hardy er ikke grelt, ja faktisk bare stygt Sånn. Det er ikke alltid like lett å si det man mener på nettet. Endret 16. juni 2013 av OlafG 5 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Ed hardy er utrolig grelt, ja faktisk ikke bare stygt Om du er 2chainz kan du pulle off det meste. Er du en hvit kid fra stavern funker det aldri. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Grelt er enda verre en stygt. Ed harry kan ikke engang betegnes som stygt. Vi burde arrangere bål brenninger landet rundt Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Sånn. Det er ikke alltid like lett å si det man mener på nettet. Tier på at du leste GREIT og ikke GRELT. 2 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Har alltid på meg noe lignende når jeg skal ut og ragge smårips. Ed Hardy, sneakerboots, bling,bling og rusbrus i baksetet. En først for å sette stemingen, og en til som hun får med så hun kan bli driiita på festen på fredag? Bilen må være senka, seff, og ha terninger OG Wunderbaum i speilet. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Det der er så tett opp til sannheten at jeg nesten tror du har observert meg i action. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Bilen må være senka, seff, og ha terninger OG Wunderbaum i speilet. Og denne sveisen! Var på vei (gående) ned til butikken idag, forbi kjørte en granada stv med kappa fjærer, og selv om han kom i en 80-90 km/h i en 50-sone kjente jeg wunderbaum lukten i over to minutter etter han hadde kjørt forbi. (Må jo bli løsemiddelskada av å sitte inni bilen!) Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Det der er så tett opp til sannheten at jeg nesten tror du har observert meg i action. Mulig du rånet utenfor ungdomsskolen jeg gikk på for å plukke opp rips? Det var riktignok før sneakerbootsene og Ed hardys tid, så det gikk i sneakers og hettegenser. Blekede tupper er selvfølgelig et must! Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Mulig du rånet utenfor ungdomsskolen jeg gikk på for å plukke opp rips? Det var riktignok før sneakerbootsene og Ed hardys tid, så det gikk i sneakers og hettegenser. Blekede tupper er selvfølgelig et must! Nuvell, jeg husker da hår skulle se sånn ut: Gensere skulle se sånn ut Buksene sånn: Og skoene sånn: 2 alternativer Verste tiden noensinne klesmessig Fant ingen bilder av de klassiske beige suede buffaloskoene for menn Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Skulle faktisk til å kommentere at skoene skulle være av semsket skinn. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Mulig du rånet utenfor ungdomsskolen jeg gikk på for å plukke opp rips? Det var riktignok før sneakerbootsene og Ed hardys tid, så det gikk i sneakers og hettegenser. Blekede tupper er selvfølgelig et must! Har holdt på med dette i 20 år, så det skulle ikke overasket meg. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Og jeg som syntes det var drøyt når 27-åringene prøvde å plukke opp sekstenåringene. (Eller 15, de var ikke så nøye på det...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå