gjgjgjtytyty Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Det er vel en stil å handle alle klærene sine på J&J? Klærene der, med enkelte unntak, passer til hverandre. Gensere og t-skjorter med årstall og unødvendig mønster på, dongeribukser med merkelige sømmer, osv. Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hvis dere har lest noe tidligere Nektard har skrevet er ikke dette særlig forbausende. Men jeg hadde kanskje et lite håp om at han ville forsvinne sporløst... right back at'cha! Synes bare at folk med 0 sosialstatus bare kan drite å uttale seg om stil, fordi det har de som regel ikke. For å holde meg OT: Liker ikke følgende stiler: EMO/Rock/Metall Gangsah Pakkistil Folk som handler på jack&jones og som ikke bryr seg om uteseende! Folk som går i klær som er overdesigna, disse plaggene er som regel utrolig stygge! Folk som går kledd som hippier(blitsere og lignende) og lever gjerne på sosialen og bor en stygg blokk eller har en leilighet sammen med 10-12 andre. Disse sammen med narkomane har vel den værste klesstilen! Var det ikke du som posta et bilde av to utlendinger iført 'pakkisstil' og sa at det var kult? Jo, det var det. Hva er galt med å handle på J&J? Det er ikke en stil å handle på J&J, taper. Dessuten, alle har en sosialstatus, jeg har ikke 13 sosialstatus mens f.eks. Eplefe har 32 sosialstatus, smartingen Du er så søt når du feiler, søt1 :* For det første var ikke det "pakkistil" mer "prettyboy" (ikke at det er så fett) Men selve plaggene synes jeg var okey...mener å huske burberry og L&S hvertfall. Eneste minus var å ha veldig åpne overdeler uten t-skjorte e.l og buksene var litt vel hullete og fillete! Hvis disse klærne var satt på norske ville du skreket Soss! sikkert! Så nei det er ikke pakkistil! Da jeg jeg sa null sosialstatus mente jeg med andre ord "Taper" sånne som deg som går på jack and jones og tror de kjøper fete klær med masse skrift og tøffe logoer! Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Vi kaller dem "wanksters". Evt. nr. 1 http://www.urbandictionary.com/define.php?term=gangster Hahaha, lo godt av den setningen her: "1) I'm da gangsta in da hood, yo. Bustin' shiznitz an' layin' da cuts straight sittin' on yo ass wiv me Colt 40 and homies, cuttin' back a fat split in me crib, yo." Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Al Capone er jo en helt annen type gangster, de som pusher narko i "the barrios" må da kunne kalle gangsters? Wannabe betyr vel strengt tatt bare at de kler seg som idolene sine i film og musikkbransjen uten å selv drive med det de driver med, men da kan jeg kalles en wannabe-rockstjerne som gjerne kler meg likt de rockstjernene jeg liker. Men så er jeg wanna-rockstar da. Akuratt... Det er slike gangstere jeg mener er gangstere, ikke slik 50-cent jævelskap -_- Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Det er litt vanskelig å følge med på, når Katt Williams kler seg som en pimp og Jay-Z kler seg som en 1930-talls gangster, mens folk flest bare kjøper klær som er for store og tror det holder. Tsk tsk, for en stil. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Stilen jeg har i helgene, joggebukse og slapp t-skjorte. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg tror ikke at de fleste narkomane prøver å kjøre en stil... Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Haha, me neither. Tror egentlig dem gir rimelig faen. Endret 9. desember 2008 av HaueR Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg tror ikke at de fleste narkomane prøver å kjøre en stil... Så du mener at de er bra kledd? Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg tror ikke at de fleste narkomane prøver å kjøre en stil... Så du mener at de er bra kledd? Lær deg å lese. herregud...selvom di ikke prøver å kjøre en stil så er det forferdelig stygt!! Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Det første jeg tenker når jeg ser en narkoman er ihvertfall ikke "Oi, han hadde stygge bukser" eller noe lignende Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Det første jeg tenker når jeg ser en narkoman er ihvertfall ikke "Oi, han hadde stygge bukser" eller noe lignende Nei, mer at selve personen er stygg. Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Det første jeg tenker når jeg ser en narkoman er ihvertfall ikke "Oi, han hadde stygge bukser" eller noe lignende Nei, mer at selve personen er stygg. haha alt er stygt Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg tror ikke at de fleste narkomane prøver å kjøre en stil... Så du mener at de er bra kledd? Hva i alle dager babler du om? Jeg mente at de fleste narkomane gir en lang faen i hva de har på seg. Herregud, mann. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Neida, det å være narkoman er en livsstil! Viste du ikke det? DNFTT Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 når du tar i deg stoffer som er ekstremt farlige, og kanskje ligger utpå gatene i byene og tigger etter penger, da tror jeg du driter langt i hva du har på deg. Det hadde ihvertfall jeg gjort. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Det var akkurat det jeg ville frem til Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Tror ikke han er et troll, han er nok bare dum. Anyways... Misliker gutter/"menn" med stramme bukser. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 9. desember 2008 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå