SIcario Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Er ikke sort dress akseptabelt som erstatning for smoking, da? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Det er jo det nærmeste man kommer, men det er fremdeles en sort dress. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Er ikke sort dress akseptabelt som erstatning for smoking, da? Hvorfor i alle dager skulle det vært det? Hva hadde poenget med smoking vært da? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Akseptabelt på den måten at det er det neste beste alternativet hvis man ikke har en smoking. Mente ikke at det var like bra som en smoking, mer at det er akseptabelt som en nødløsning. Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Er vel sjeldent du ser folk med svart dress og sløyfe når dresskoden er smoking? Det er vel heller på juleballene der gutta skal være "classy" med sløyfe. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Synes jeg ser folk i svart dress og sløyfe (men da gjerne av den "freshe" typen) uansett hva slags arrangement jeg er på hvor litt finere antrekk er påkrevet. Men for all del, kan godt hende jeg tar feil om svart dress og smoking. Jeg tenker i alle fall at siden sort dress (så vidt jeg kan forstå) er hakket under smoking på formalitetsskalaen, så er det mer korrekt å bruke en sort dress i et arrangement hvor smoking er kleskoden enn f. eks en marineblå eller grå dress. Kan forøvrig aldri huske å ha vært i et arrangement hvor kleskoden ar vært smoking, så har ikke noe særlig peiling på hva folk egentlig har på seg. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 tror kleskoden på oscarshowet er smoking. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Justin Bieber slutter ikke overraske. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 ser ut som en gimp jo Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 De to første var helt sykt jævlig. Er det Geoxmonks? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Jeg vet om minst én bruker her som kunne brukt i alle fall de to siste skoene der. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Det er vel en bruker på sf som har monk-boots og det har jeg sett at funker ganske bra. De der, der i mot... 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Ja monk boots kan sikkert fungere, men det er ikke det at de har monkstraps som er problemet med de der... Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Nei, det er sant. Så bildet for første gang på en mobilskjerm i dag tidlig, de så ikke like jævlige ute som på en pc-skjerm. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Monk strap tassle wingtip? lol 1 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Monk strap tassle wingtip? lol + spectator. woho! Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Har aldri skjønt poenget med slike crossover-sko. Kan nesten ikke tenke meg et tilfelle hvor det ser bra ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå