Phelge Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Når startet kroppspresset i MoV? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Når startet kroppspresset i MoV? Aldri. 90% er jo allerede liten S. Så her inne er det bare press om pene sko og slipsknuter. 8 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 er ikke noe galt med kroppen hans IMO. syntes bare det var morsomt hvor langt nede han hadde shortsen 1 Lenke til kommentar
cppdude Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 (endret) Hva er greia med at mannfolk flest (som dog ikke bruker dress så ofte) vil ha skjorter i alle farger UNNTATT hvit og lyseblå? Ser veldig mange som bruker skjorter med ekstremt skarpe farger, eller enda verre, sort. Ofte (miss)matchet med grusomme slips. Sort dress + Sort skjorte + Sølv slips knyttet med massiv dobbel-windsor = Huff Er virkelig klassiske og tidløse kombinasjoner så "kjedelig" og "gammeldags"? Bonus: Clip-on bukseseler og sløyfer i høylytte farger Endret 16. april 2013 av cppdude Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 (endret) De er ikke rocka nok. Folk vil ha tøffe fargekombinasjoner, de er redde for å se kjedelige og stive ut. I forsøket ender de opp med åse helt jævlige ut. Endret 16. april 2013 av JorgenH 1 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Det bryr meg lite hva folk har på seg på treningssenter. Men når menn bruker samme tights-bukser som damer, blir jeg kvalm. Håper det ikke er noe sånne her inne. Vi vil ikke se rompesprekken din når du jogger, din stygge mann. 1 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Treningstights er vel ganske vanlig også på menn. Har det ikke selv, men jeg innbiller meg at det er mye mer praktisk enn shorts eller andre typer treningsbukser. Gir nok mye bedre bevegelighet. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Det bryr meg lite hva folk har på seg på treningssenter. Men når menn bruker samme tights-bukser som damer, blir jeg kvalm. Håper det ikke er noe sånne her inne. Vi vil ikke se rompesprekken din når du jogger, din stygge mann. Hvorfor driver du å stirrer på ræva til menn? 6 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Hvorfor driver du å stirrer på ræva til menn? Tights er forbundet med damer. Det er laget for at vi skal kose oss med å se på rumpa til damer når de trener. Og se stumpen disse på tredemølla. Derfor går øynene til meg som er mann, automatisk mot alt av tights. Da er det ubehagelig å en sjelden gang i blant, oppdage en mann i dameklær. Det er heller ikke noe mer praktisk med tights. De som innbiller seg at de trener noe bedre i tights må tro om igjen. 2 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Det der er noe av det mest idiotiske jeg har lest på en stund. Tights er da virkelig ikke lagd for menn som ikke klarer å holde øynene sine for seg selv. 4 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Det der er noe av det mest idiotiske jeg har lest på en stund. Tights er da virkelig ikke lagd for menn som ikke klarer å holde øynene sine for seg selv. Tror du ja! 1 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Det der er noe av det mest idiotiske jeg har lest på en stund. Tights er da virkelig ikke lagd for menn som ikke klarer å holde øynene sine for seg selv. Hvorfor skal man holde øynene for seg selv da? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Har forsåvidt ikke noe i mot en damerumpen i tights (kommer selvfølgelig an på damerumpen, det må sies), men sånn som du beskrev det virker det jo som om du ikke klarer å holde øynene dine for deg selv. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 tights er kult da. kan flashe peniskonturer. kossn skal man ellars hookke seg på treningzesntar dåe? Lenke til kommentar
chanchan Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Som jente i treningstights vil jeg gjerne påpeke at tights absolutt er både mer komfortabelt og gir mer bevegelighet enn joggebukse. Mange tights er også utviklet for å hjelpe på blodsirkulasjon og gi bedre støtte, so there's that. Hos dere gutter er det vel mer vanlig å bruke shorts, så sett bort i fra blodsirkulasjonen vil det vel være ett fett om dere bruker shorts eller tights(vil jeg anta). Bonus: Clip-on bukseseler og sløyfer i høylytte farger Bukseseler kan da være både sjarmerende og stilig? Enig med sløyfene, da. Om du absolutt må ha bowtie scorer du mye høyere med en mørk farge, f eks mørkeblå. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Clip-on er ikke så stilig akkurat.... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Tights er jo helt suverent å trene i. At noen liker å se på andre gutters bakdeler får jo være deres egen sak... 5 Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 (endret) +1 Og hva får dere til å tro at det kun er gutter som ser på jenter i tights? Kan vel gå andre veien også. Endret 16. april 2013 av -sebastian- Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Og jeg liker ikke å føle meg som et kjøttstykke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå