Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er greia med at mannfolk flest (som dog ikke bruker dress så ofte) vil ha skjorter i alle farger UNNTATT hvit og lyseblå? Ser veldig mange som bruker skjorter med ekstremt skarpe farger, eller enda verre, sort. Ofte (miss)matchet med grusomme slips.

 

Sort dress + Sort skjorte + Sølv slips knyttet med massiv dobbel-windsor = Huff

 

Er virkelig klassiske og tidløse kombinasjoner så "kjedelig" og "gammeldags"?

 

Bonus:

 

Clip-on bukseseler og sløyfer i høylytte farger

Endret av cppdude
Lenke til kommentar

Hvorfor driver du å stirrer på ræva til menn?

Tights er forbundet med damer. Det er laget for at vi skal kose oss med å se på rumpa til damer når de trener. Og se stumpen disse på tredemølla. Derfor går øynene til meg som er mann, automatisk mot alt av tights. Da er det ubehagelig å en sjelden gang i blant, oppdage en mann i dameklær.

 

Det er heller ikke noe mer praktisk med tights. De som innbiller seg at de trener noe bedre i tights må tro om igjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Som jente i treningstights vil jeg gjerne påpeke at tights absolutt er både mer komfortabelt og gir mer bevegelighet enn joggebukse. Mange tights er også utviklet for å hjelpe på blodsirkulasjon og gi bedre støtte, so there's that.

Hos dere gutter er det vel mer vanlig å bruke shorts, så sett bort i fra blodsirkulasjonen vil det vel være ett fett om dere bruker shorts eller tights(vil jeg anta).

 

Bonus:

 

Clip-on bukseseler og sløyfer i høylytte farger

 

Bukseseler kan da være både sjarmerende og stilig? Enig med sløyfene, da. Om du absolutt må ha bowtie scorer du mye høyere med en mørk farge, f eks mørkeblå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...