Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Heldigvis er det ingen som tvinger deg til å kjøpe Converse hvis du liker dem. Det å påstå at alle andre sneakers er bedre enn Converse blir jo imidlertid litt useriøst.

Kvaliteten og komforten er endel bedre ja, men innrømmer at en nesten 100år gammel sko kan ha sin sjarm.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:wow: Åherre, han der gikk på barneskolen min og jeg kjenner broren hans... Han var SFO's største bølle og jeg var livredd for han, haha! Fornavnet hans begynner på d, right?

Oyeah det stemmer det og denne vaginamagneten er fra halden ja.

Lenke til kommentar

Skammer meg nesten over å bo i Halden med alle disse råner folka som råner rundt i gammel volvo og x antal wounderbaum i speilet. Hater forsåvidt den stilen, feks jenter som går med hoodie hvor det står " VOLVO <3" faen så stygt.

Nå er det snart den store rånedagen. Skjærtorsdag. Da tenker jeg Oslostudentene i Rånebyen Halden sliter.. :)

Lenke til kommentar

^

Har tatt helt av det der. Jobber på et storsenter, så ser det ofte. Det som dog sjokkerer er at jeg ser barn helt ned i type 10-11-års alderen med oversized caps, noen stygge solbriller, bukser ned på knærne, og "bandana" (eller hva det er) hengende fra den ene baklomma. Og for ikke å glemme skoene/sneakers. Også overdel(er) som skriker "Jeg vil se ut som Justin Bieber".

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...