Jostein K. Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 (endret) Det er jo en veldig gammel og utdatert sko, kvalitetsmessig så er jo snickers mye bedre. Den har vel sin sjarm fordi den er så gammel. Jeg synes vanlig melkesjokolade er enda bedre. hyyyllllarious Endret 24. mars 2013 av Jostein K. 3 Lenke til kommentar
HannahMedTanna Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 (endret) For en classy kis: Åherre, han der gikk på barneskolen min og jeg kjenner broren hans... Han var SFO's største bølle og jeg var livredd for han, haha! Fornavnet hans begynner på d, right? Endret 24. mars 2013 av HannahMedTanna Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Jeg synes vanlig melkesjokolade er enda bedre. hyyyllllarious wtf? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 wtf? Snickers er en type sjokolade. Sneakers er en type sko. Å si at "sneakers har bedre kvalitet enn converse" gir for øvrig ganske nøyaktig null mening. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 (endret) Snickers er en type sjokolade. Sneakers er en type sko. Å si at "sneakers har bedre kvalitet enn converse" gir for øvrig ganske nøyaktig null mening. Sneakers har bedre kvalitet, er mer moderne og er mer behagelige å gå i... Converse sånn vi kjenner de, stammer vel fra 1918-1928. Siden da har Converse ikke forandret seg annet enn at de også produserer sneakers. Det er ganske mye utvikling som har skjedd med joggesko siden 1918..... Endret 24. mars 2013 av Wolfkiller Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Converse Allstars er også sneakers. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Sneakers har bedre kvalitet, er mer moderne og er mer behagelige å gå i... Converse sånn vi kjenner de, stammer vel fra 1918-1928. Siden da har Converse ikke forandret seg annet enn at de også produserer sneakers. Det er ganske mye utvikling som har skjedd med joggesko siden 1918..... Sneakers er en samlebetegnelse for en par type sko. Akkurat som ordet boots. De har alltid produsert sneakers. Kvaliteten på Converse var bedre for mange år siden, for øvrig kan man kjøpe vintage modeller med mer eller mindre lik design og kvalitet for et par lapper mer enn de vanlige man kan kjøpe i dag. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Sneakers er en samlebetegnelse for en par type sko. Akkurat som ordet boots. De har alltid produsert sneakers. Kvaliteten på Converse var bedre for mange år siden, for øvrig kan man kjøpe vintage modeller med mer eller mindre lik design og kvalitet for et par lapper mer enn de vanlige man kan kjøpe i dag. Ja de var veldig gode i basketballbanen fra 1918, den har fortsatt sin retrosjarm, men skoen er veldig utdatert. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 (endret) Alle de mest kjente sneakersene er "utdaterte" ta for eksempel nike sine mest kjente (Air jordan 1, dunk, airmax 90, Air force 1 etc. alle ble sist brukt i sport på 70-90tallet ) Samme går forøvrig igjen hos puma, adidas osv. Endret 24. mars 2013 av Primer4 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Forøvrig blir det jo idiotisk å si at alle sneakers har bedre kvalitet enn Converse, uavhengig av hva slags sko Converse er og når de hadde sin storhetstid. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Jeg synes han karen på bildet lignet på en blanding mellom råner, rockabilly-kis og amish. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 VW-entusiastene er ofte noe for seg selv Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 (endret) Forøvrig blir det jo idiotisk å si at alle sneakers har bedre kvalitet enn Converse, uavhengig av hva slags sko Converse er og når de hadde sin storhetstid. Syns ikke det. Converse er bruk og kast sko som varer en sesong, ukomfortabel kan den også være. Helt flat.. Er vel også forskjell på skostiler fra 70 og 80 tall og noe som nesten er 100 år gammelt. Foralldel bruk Converse som casual bruksko. Ville ikke vært mitt valg om jeg skal gå langt. Ville aldri i verden betalt 700 for en slik enkel tøysko. Endret 24. mars 2013 av Wolfkiller Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Har aldri vært borti ett par med sneakers som ikke har vært klar for kasting etter jeg har brukt de en hel sommer. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Har aldri vært borti ett par med sneakers som ikke har vært klar for kasting etter jeg har brukt de en hel sommer. Noen blir litt mer møkkete enn andre mennesker ja, eller sliter ut fortere enn andre pga silly walks. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Heldigvis er det ingen som tvinger deg til å kjøpe Converse hvis du liker dem. Det å påstå at alle andre sneakers er bedre enn Converse blir jo imidlertid litt useriøst. Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Åherre, han der gikk på barneskolen min og jeg kjenner broren hans... Han var SFO's største bølle og jeg var livredd for han, haha! Fornavnet hans begynner på d, right? La meg gjette, indre østfold type eidsberg/rakkestad? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Ser mer ut som Sarpsborg eller Halden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå