Catkin Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Cosplay? Tja, er ikke noe man driver med til hverdags. Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Det meste utenom "rocka\metal" stil er enten homsete eller sosse helvete. Haha taper!! Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Personangrep er fy fy, Nektard. Kom med noen argumenter mot den stilen i stedet for da. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Det meste utenom "rocka\metal" stil er enten homsete eller sosse helvete. Haha taper!! Saklig Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Hvis dere har lest noe tidligere Nektard har skrevet er ikke dette særlig forbausende. Men jeg hadde kanskje et lite håp om at han ville forsvinne sporløst... Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg hater "wannabe gangster" stil, flatcaps, baggyklær, dollartegn halskjeder osv... Hater det så sykt! Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 trodde det var ekte gangstahs jeg...? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Nei fysj! :< Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 It's the real deal! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) trodde det var ekte gangstahs jeg...? Al Capone, Frank Costello (og noen par til) er en EKTE gangster, ikke de som kler seg med XXXXXXXXX- KLÆR. og ikke har en dritt på rullebladet eller gjort no kriminelt.. Endret 8. desember 2008 av laffe Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Al Capone er jo en helt annen type gangster, de som pusher narko i "the barrios" må da kunne kalle gangsters? Wannabe betyr vel strengt tatt bare at de kler seg som idolene sine i film og musikkbransjen uten å selv drive med det de driver med, men da kan jeg kalles en wannabe-rockstjerne som gjerne kler meg likt de rockstjernene jeg liker. Men så er jeg wanna-rockstar da. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Vi kaller dem "wanksters". Evt. nr. 1 http://www.urbandictionary.com/define.php?term=gangster Endret 8. desember 2008 av Beges Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 jeg griner på nesa av enhver form for "grupperings uniform" eller hva jeg skal kalle det. det vil si folk som kler seg for å være en del av en gruppe. være seg hiphop gutta med så store klær at det ser ut som de har driti i buksa og bling bling som kan gi en voksen kar lumbago, metal folk med nagler og kjeder overalt, og disse gutta/jentene som alle har rutete bukser som er latterlig trange nederst, skinnfrakker, spaca frisyrer og piercing i halve ansiktet. altså, jeg er FOR å skille seg ut, men disse typene skiller seg virkelig ikke ut, sjøl om jeg mistenker at det er det de innbiller seg. når en hel gjeng kommer bortover gata, med kliss like klær, da blir det bare dumt. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Vi kaller dem "wanksters". Evt. nr. 1 http://www.urbandictionary.com/define.php?term=gangster Wangster* hvertfall Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Hvis dere har lest noe tidligere Nektard har skrevet er ikke dette særlig forbausende. Men jeg hadde kanskje et lite håp om at han ville forsvinne sporløst... right back at'cha! Synes bare at folk med 0 sosialstatus bare kan drite å uttale seg om stil, fordi det har de som regel ikke. For å holde meg OT: Liker ikke følgende stiler: EMO/Rock/Metall Gangsah Pakkistil Folk som handler på jack&jones og som ikke bryr seg om uteseende! Folk som går i klær som er overdesigna, disse plaggene er som regel utrolig stygge! Folk som går kledd som hippier(blitsere og lignende) og lever gjerne på sosialen og bor en stygg blokk eller har en leilighet sammen med 10-12 andre. Disse sammen med narkomane har vel den værste klesstilen! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Kom ikke vi frem til at du egentlig ikke liker noe annet enn det du ser i speilet sist du var innom, da? :] Lenke til kommentar
Beges Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Vi kaller dem "wanksters". Evt. nr. 1 http://www.urbandictionary.com/define.php?term=gangster Wangster* hvertfall Wankster passer bedre. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Hvis dere har lest noe tidligere Nektard har skrevet er ikke dette særlig forbausende. Men jeg hadde kanskje et lite håp om at han ville forsvinne sporløst... right back at'cha! Synes bare at folk med 0 sosialstatus bare kan drite å uttale seg om stil, fordi det har de som regel ikke. For å holde meg OT: Liker ikke følgende stiler: EMO/Rock/Metall Gangsah Pakkistil Folk som handler på jack&jones og som ikke bryr seg om uteseende! Folk som går i klær som er overdesigna, disse plaggene er som regel utrolig stygge! Folk som går kledd som hippier(blitsere og lignende) og lever gjerne på sosialen og bor en stygg blokk eller har en leilighet sammen med 10-12 andre. Disse sammen med narkomane har vel den værste klesstilen! Hvorfor motsier du deg selv? Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Hvis dere har lest noe tidligere Nektard har skrevet er ikke dette særlig forbausende. Men jeg hadde kanskje et lite håp om at han ville forsvinne sporløst... right back at'cha! Synes bare at folk med 0 sosialstatus bare kan drite å uttale seg om stil, fordi det har de som regel ikke. For å holde meg OT: Liker ikke følgende stiler: EMO/Rock/Metall Gangsah Pakkistil Folk som handler på jack&jones og som ikke bryr seg om uteseende! Folk som går i klær som er overdesigna, disse plaggene er som regel utrolig stygge! Folk som går kledd som hippier(blitsere og lignende) og lever gjerne på sosialen og bor en stygg blokk eller har en leilighet sammen med 10-12 andre. Disse sammen med narkomane har vel den værste klesstilen! Hvorfor motsier du deg selv? hva? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Kan'ke du legge ut bilder av fin stil igjen? Pretty please. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå