Error Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Vanligvis klarer jeg å finne noe positivt i andre menneskers klesstil, men her må jeginnrømme at jeg sliter... Enig.. Mye "hating" på Bieber i denne tråden, men det han kler seg i er så gjennomført forjævlig at det nesten ikke er til å komme unna å trekke ham frem. Men han er jo cool og original da. Eh.. Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Det største problemet med justin bieber er vel egentlig fansa hans. Men jeg syns det blir for dumt å kle seg opp som ett juletre på speed når du har blitt 19 år. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Enig.. Mye "hating" på Bieber i denne tråden, men det han kler seg i er så gjennomført forjævlig at det nesten ikke er til å komme unna å trekke ham frem. Men han er jo cool og original da. Eh.. Nei, han er egentlig ingen av delene, men det regner jeg med at du egentlig skjønte :-) Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 (endret) Jaja gutter og jenter, her har vi vår overmann: http://minmote.no/in...e%c3%b8yeblikk/ "Stilen til tenåringsidolet har med andre ord ikke gått umerket." ...hen? Den artikkelen var seriøst helt elendig når det gjelder både innhold og språk. Skammer meg egentlig litt over å gi dem inntekter ved å trykke på linken. Endret 1. mars 2013 av -drugiS- Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 angående den artikkelen fra minmote er det nå man sier go home, you're drunk ? Hvordan blir man egentlig skribent der? Har blogg på blogg.no? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 fatter ikke hvordan de gigantiske sneakersene hans i det hele tatt blir med foten når han løfter den! Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 (endret) Klarer ikke ta Black Metal stilen seriøst, har dessuten problemer med å skille dem fra Emo.. Endret 2. mars 2013 av Wolfkiller Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Var ikke klar over at det var en black metal-stil. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Var ikke klar over at det var en black metal-stil. Er det ikke en stil da? Trodde det jeg..... Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 (endret) Det gjorde jeg vettu.... Mulig at Wiki har feil igjen... Usj da er det kanskje Emo da... Sånn er det når man drar på åra og ikke lenger har rede på hva ungdommen driver med. https://www.google.no/search?q=Black+metal+clothing+style&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:unofficial&client=firefox-nightly Synes musikken er bedre enn stilen.. Endret 2. mars 2013 av Wolfkiller Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Wiki referer til musikalsk stil, ikke klesstil. Sånn som du har hard rock, country rock, folk rock, classic rock osv så har man også forskjellige divisjoner i black metal. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Det gjorde jeg vettu.... Mulig at Wiki har feil igjen... Usj da er det kanskje Emo da... Sånn er det når man drar på åra og ikke lenger har rede på hva ungdommen driver med. http://en.wikipedia.org/wiki/Black_metal Synes musikken er bedre enn stilen.. Trodde du virkelig det stod noe om klesstil i den delen av artikkelen du linket til? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 (endret) Trodde du virkelig det stod noe om klesstil i den delen av artikkelen du linket til? Ertet på meg mange folk nå skjønner jeg.... Burde skjønt det. Endret link, trodde det holdt at dere så klærne. Klart det er en stil for Black metal akkurat som det feks er for Punk. Skal dere liksom være så høye på pæra og "spesielle" at dere ikke tror det er noen stil? Er det ikke sånn som dette da? Masse sminke, pigger, gjerne en "tøff kniv" sef med skarpe pigger og veldig sinna-sinna ordentlig sinna ansikt? Endret 2. mars 2013 av Wolfkiller 1 Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Artig at linken du endret til ikke viser noen særlig bilde av det jeg tror du mener... Du referer vel til folk som gjerne har langt ustelt hår, en svart bukse og en svart band t-skjorte på seg. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 (endret) Artig at linken du endret til ikke viser noen særlig bilde av det jeg tror du mener... Du referer vel til folk som gjerne har langt ustelt hår, en svart bukse og en svart band t-skjorte på seg. Nei, horror Black Metal fans som har sminke, velstelt hår faktisk, er dekadente, men med pigger faktisk og sinna-ansikt. Jeg kjenner da til noen eksemplar, det som slår meg er at Black Metal fans generelt sett virker ganske oppegående, derfor skurrer det litt for meg at de går kledd sånn frivillig. Skjønner at Justin Bieber får kritkk, men altså IKKE black metal stilen? Lol Endret 2. mars 2013 av Wolfkiller Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 (endret) Ertet på meg mange folk nå skjønner jeg.... Burde skjønt det. Endret link, trodde det holdt at dere så klærne. Klart det er en stil for Black metal akkurat som det feks er for Punk. Skal dere liksom være så høye på pæra og "spesielle" at dere ikke tror det er noen stil? Er det ikke sånn som dette da? Masse sminke, pigger, gjerne en "tøff kniv" sef med skarpe pigger og veldig sinna-sinna ordentlig sinna ansikt? jebus christ... artistene har på liksminke for show osv. Er ikke sånn at fansa bruker det til vanlig Endret 2. mars 2013 av Bork Laser 2 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 (endret) jebus christ... artistene har på liksminke for show osv. Er ikke sånn at fansa bruker det til vanlig Skjønner sef at ikke alle har det.... de må jo hjem til mor de også... Dette er altså ikke Black Metal stil? Og den får ingen kritikk??? https://www.google.n...iw=1366&bih=624 Lol Black Metal stilen er fritatt for kritikk.. lattis... Endret 2. mars 2013 av Wolfkiller Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Stilen til de fleste black metal-fans er dørgende kjedelig. Finnes et eller annet lyspunkt (hihi), men for min del blir det for likt. Svarte boots, svarte jeans/cargopants, svart t-skjorte med bandlogo, svart skinnjakke og hiv inn et eller annet armband med nagler. Det du har lenket til (Immortal) er som tidligere nevnt en del av sceneshowet. Du har enkelte fans som sminker seg opp til konsert, men de er i det absolutte mindretall. Så oppsummert så er stilen til de fleste innen BM-miljøer grusomt kjedelig. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 (endret) Stilen til de fleste black metal-fans er dørgende kjedelig. Finnes et eller annet lyspunkt (hihi), men for min del blir det for likt. Svarte boots, svarte jeans/cargopants, svart t-skjorte med bandlogo, svart skinnjakke og hiv inn et eller annet armband med nagler. Det du har lenket til (Immortal) er som tidligere nevnt en del av sceneshowet. Du har enkelte fans som sminker seg opp til konsert, men de er i det absolutte mindretall. Så oppsummert så er stilen til de fleste innen BM-miljøer grusomt kjedelig. For å ikke glemme svarte side Army bukser..... Svart kan ha en liten tendens til å bli kjedelig... Vet vel ingen andre enn Johnny Cash som kler den stilen Endret 2. mars 2013 av Wolfkiller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå