TityBoi Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Kunne fått en runde med balltreet så hadde uteligger stilen sitti som ett skudd Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Det beltet ... Han ville sikkert holdt et langt foredrag for deg om hvor lenge han har lett etter et sånt belte. Opphavet det har fra indianerne, kvaliteten og håndverket bak flettingen, og så vil alle jentene rundt bordet av en eller annen grunn syns han har bra stil. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Har han med barten kalott? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 (endret) Jeg spyr. Endret 26. februar 2013 av AnewZ 3 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 K33g fyr, men linken din virker ikke... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 K33g fyr, men linken din virker ikke... Fiksa den nå. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Ser jo helt dust ut, men man skal da får lov til å bruke penger på hva man vil. Bor man midt i Oslo så velger man kanskje ett par bagger i stede for å kjøpe seg en blodtrimmet moped? 2 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Må si jeg synes Mulberry er ca 100 ganger bedre enn Louis Vuitton, Synes f. eks ikke denne er så ille. Er dog ganske lei av se slike keege typer som han på bildet, og jeg kan vel ikke akkurat si at en Mulberry-vesken av den typen han holder hever looken. Mye penere med f.eks en messenger bag. Svære vesker til hverdagsbruk er forbeholdt jenter imo. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Ser jo helt dust ut, men man skal da får lov til å bruke penger på hva man vil. Bor man midt i Oslo så velger man kanskje ett par bagger i stede for å kjøpe seg en blodtrimmet moped? Selvfølgelig kan de få bruke pengene på hva de vil. Poenget var? Må si jeg synes Mulberry er ca 100 ganger bedre enn Louis Vuitton, Synes f. eks ikke denne er så ille. Er dog ganske lei av se slike keege typer som han på bildet, og jeg kan vel ikke akkurat si at en Mulberry-vesken av den typen han holder hever looken. Mye penere med f.eks en messenger bag. Svære vesker til hverdagsbruk er forbeholdt jenter imo. LV har da fine ting de også, om man ser bort fra monogam-bagene. Mulberry har noen fine ja, som den du linket til samt de har noen andre som også ser ganske bra ut. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Problemet med LV er at imaget deres er alt for knyttet til monogram-bagene, så det er bare de som detter ned i hodet mitt hver gang noen nevner merket. De har så klart pene bager de også, dessverre er det ikke dem man legger merke til. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Selvfølgelig kan de få bruke pengene på hva de vil. Poenget var? Kom ikke det fram av innlegget? At det er sykt, men at det ikke er noe grunn til å begynne å hyle bortskjemte drittunger bare fordi noen kjøper en veske til 11k. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Og gummipælær, da. Lol. Hvor er du fra? Lampælær heter det. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Kom ikke det fram av innlegget? At det er sykt, men at det ikke er noe grunn til å begynne å hyle bortskjemte drittunger bare fordi noen kjøper en veske til 11k. Har du fått med deg hvilken tråd du poster i? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Har du fått med deg hvilken tråd du poster i? Ser jo helt dust ut, men man skal da får lov til å bruke penger på hva man vil. Bor man midt i Oslo så velger man kanskje ett par bagger i stede for å kjøpe seg en blodtrimmet moped? 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Sykt, 7-11k er jo det jeg gjennomsnittlig bruker på nye biler Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Koster sikkert ikke så mye mer for en gammel Volvo 240... 2 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 (endret) om det er bmw e34, en 240 eller en laguna har jo ikke så mye og si, gidder ikke bruke mer penger på bruksbiler Edit: så skrur man litt på de og selger de med litt profitt da vøtt Vet ikke hva kidsa der får igjenn for veskene sine når de kvitter seg med dem da. Endret 26. februar 2013 av Primer4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå