fkm Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 De som ikke merker forskjell på jeans og joggebukse lyver. Hva for slags bukser er det dere mennesker har på dere egentlig? Jeg kan gå i jeans fra morgen til kveld uten å ofre hva jeg har på meg på beina en eneste tanke. Går man rundt i et par bukser som er ubehagelige har man ikke funnet et par som passer, enkelt og greit. Det er jo helt åpenbart at det er forskjell på å ha på seg jeans og joggebukser, men for at det skal bety noe må man jo nesten ha som premiss at alle andre bukser enn joggebukser er ubehagelige. Jeg regner jo med at de fleste her går med noe annet enn joggebukser til hverdags. Går dere virkelig rundt og har det ubehagelig hver gang dere går ut døren? Hvis en bukse er ubehagelig når man et hjemme må den jo være ubehagelig på jobb/skole også. 2 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Jeg har også prøvd å si det selv. Sitter selv med en rådenim bukse på meg hjemme i sofaen nå. Ikke faen om jeg bytter den selv om jeg har joggebukser i skapet. Skal jeg slækken ekstra, så gjør jeg som Bork Laser Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Forskjell på ubehag og mere/mindre behagelig i min bok... Hva folk synes er mest behagelig må da være opp til de. Jeg ser poenget med joggebukse, og jeg ser poenget med jeans Hvem som ikke har funnet klær som passer er noe helt annet. Det virker og som noen her synes det er kult å kunne slappe av i rådenim 5 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Ja det er kult. Det er derfor vi gjør alt. Fordi vi blir kule 2 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Den årlige diskusjonen om jeans vs joggebukse-daffing er i gang igjen ja, post litt stygge outfits i stedet. Er så kjeeedelig. Mye gull på lookbook. 2 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 http://www.selfedge.com/shop/index.php?main_page=product_info&cPath=71&products_id=781 For min del slapper jeg ikke ordentlig av i jeans som har lavere vekt enn 20 oz. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Det der var vel ikke så ille, kunne droppa skjerfet da 3 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Gløtta innom skavlan på nrk, fy faen så jævlig han stordalen ser ut ass. klesmessig så var det jo ikke så ille (til å være stordalen) med dressjakke, skinnbukse og eiendomsmeglersko i krokodilleskinn da, men det er jo noe drastisk galt med hele ansiktet hans..... stygg blanding av botox og ekstreme rynker. 1 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Joggebukse er jo veldig behagelig å daffe i det, men det er jo selvsagt at enhver chinos i deilig myk bomull (eller flanell!) som ikke sitter feil er like behagelig, og en hvilken som helst jeans som ikke er for tett eller trang gjør samme nytten. Liten vits i å bruke penger på en joggebukse, når man heller kan dra på seg en deilig, slitt gammel flanellsbukse. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 et par gode chinos eller cheap monday tight er ikke å forakte nei, har 7 forskjellige par av den modellen nå, de sitter utrolig behagelig på kroppen. Lenke til kommentar
cppdude Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 (endret) Harry sløyfe med dress og casual wear. Har merket meg at sløyfer har blitt jævla populært den siste tiden, spesielt blant unge folk (15-25) Når folk bruker mørk dress og sløyfe, så ser det ut som en smoking-bastard. Kan bare tenke meg at det er en BS "Slips ser så kjedelig og tradisjonelt ut" tankegang som er ute å går. hrmf Endret 19. januar 2013 av cppdude Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Gløtta innom skavlan på nrk, fy faen så jævlig han stordalen ser ut ass. klesmessig så var det jo ikke så ille (til å være stordalen) med dressjakke, skinnbukse og eiendomsmeglersko i krokodilleskinn da, men det er jo noe drastisk galt med hele ansiktet hans..... stygg blanding av botox og ekstreme rynker. Det var ikke en dressjakke. Det var en smokingjakke. Stordalen er ekspert til å ta på seg ett plagg fra forskjellige stiler. Sikkert greit å helgardere Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Jeans med slangeskinnmønster? Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 En tur i Oslo så ser du fort noe liknende Lenke til kommentar
weebl Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Disse sæggebuksene med mc'donalds logo på er noe av det mest komiske klesplagget jeg ser i hverdagen. 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Det japanske merket Evisu. Det beste er at alle går med fake bukser fra Evisu, eller hvertfall de du ser i Norge med de buksene. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Det beste er de som går rundt i (falske?) Evisu-joggebukser... Virker forøvrig som om Evisu-trenden har dødd litt ut sammenlignet med hvordan jeg husker det fra starten av ungdomsskolen. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Selv om jeg ikke er noe fan, så har i det minste Evisu klart å virkelig skape sin egen identitet. Noe du ikke kan si om 98 prosent av jeans-industrien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå