Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Røya bytter alltid til noe annet enn jeans når hu kommer hjem fra jobb. Samme gjør flere av vennene mine.

 

Jeg skjønner ikke hvorfor man må bruke så lang tid av sitt liv på å bytte bukser hele tiden.

Trur de fleste som bytter ikke har prøvd rådenim. Tok på meg en gammel jeans som lå langt inni skapet, som jeg tydelighvis ikke har klart å kvitte meg med. For det første var den forholdsvis stiv. For det andre var det pisskaldt å gå i den ute. Først da skjønte jeg hvorfor folk sier det er kaldt å gå i jeans. Merker aldri noe av dette med rådenim-buksene mine.

Rådenim er i tillegg behagelig som "daffebukser"

 

Syns rådenim hverken er noe særlig varmere eller mer behagelige enn andre type jeans, jeg.

 

Ellers er jeg jævlig lei av "invisible-tie" nå. Ser megadust ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo selvsagt at joggebusker er mer behagelige. Tar ofte på meg en "chille-bukste når jeg kommer hjem fra jobb og skal hive meg i sofaen.

Men det er jo ikke snakk om at man beveger seg ut døren med joggebukse på. Om man ikke skal jogge.

Det var jo slik "sportsidiotene" gikk kledd i 7. klasse. Selv de har jo vokst opp å kler seg "ordentlig" nå.

Endret av kmatis
Lenke til kommentar

Det er jo selvsagt at joggebusker er mer behagelige. Tar ofte på meg en "chille-bukste når jeg kommer hjem fra jobb og skal hive meg i sofaen.

Men det er jo ikke snakk om at man beveger seg ut døren med joggebukse på. Om man ikke skal jogge.

Det var jo slik "sportsidiotene" gikk kledd i 7. klasse. Selv de har jo vokst opp å kler seg "ordentlig" nå.

Haha nei dessverre er det mange som ikke har det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...