Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker ofte en stor adidas bomull-shorts til å slappe av i, og en romslig genser/tskjorte.

Romslig og mjuke klær med lufting og lett tilgang.

Ser helt klart poenget i å bruke sånne type klær, men jeg er muligens litt mindre trangsynt enn

noen andre

Lenke til kommentar

Jeg synes det er lite som er så behagelig å ha på seg som en oxford-skjorte/t-skjorte og et par kordfløyel-/moleskin-bukser på vinteren, eller shorts på sommeren. Synes ærlig talt den klassiske joggebuksa er ganske kjip å bruke til noe annet enn å ha utenpå gym-shortsen min på vei til og fra trening nå når det er kaldt ute.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg tror jeg eier en joggebukse, hvis ikke samboeren min har kastet den. Ellers er vel treningstøy det eneste jeg har som kan kalles daffeplagg.

Bare for å ha sagt det, hvis det er "varmt, stramt og hardt" når man har på seg jeans er det nok på tide å finne et par jeans som passer bedre.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Går som regel med chinos, skjorte og genser både hjemme og ute, aldri vært noen fan av daffeplagg. Ser i grunn sjelden folk som går med dem i offentligheten, så jeg fikk litt bakoversveis når jeg så en dame i 40-årene iført en one-piece med Mariusmønster når jeg handlet på Helgø for noen måneder siden. Du har gjerne styrt skuten din i feil retning når du ser på det som OK.

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg eier en joggebukse, hvis ikke samboeren min har kastet den. Ellers er vel treningstøy det eneste jeg har som kan kalles daffeplagg.

Bare for å ha sagt det, hvis det er "varmt, stramt og hardt" når man har på seg jeans er det nok på tide å finne et par jeans som passer bedre.

Syntetisk stoff er noe av det mest ubehageligste som finnes, imo (ihvertfall i starten når man tar på plagget). Det kan være at jeg er allergisk mot syntetisk stoff, eller så er det bare ubehagelig.

Ja, det er varmt, stramt og hardt i forhold til joggebukser, men ikke generelt sett.

Lenke til kommentar

Du må virkelig ha kjøpt katten i sekken hvis ikke joggebuksene dine har vært bedre enn et par jeans. Med all respekt, det kan faktisk ikke sammenlignes.

• Liker 9
Lenke til kommentar

Røya bytter alltid til noe annet enn jeans når hu kommer hjem fra jobb. Samme gjør flere av vennene mine.

Jeg skjønner ikke hvorfor man må bruke så lang tid av sitt liv på å bytte bukser hele tiden.

Trur de fleste som bytter ikke har prøvd rådenim. Tok på meg en gammel jeans som lå langt inni skapet, som jeg tydelighvis ikke har klart å kvitte meg med. For det første var den forholdsvis stiv. For det andre var det pisskaldt å gå i den ute. Først da skjønte jeg hvorfor folk sier det er kaldt å gå i jeans. Merker aldri noe av dette med rådenim-buksene mine.

Rådenim er i tillegg behagelig som "daffebukser"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...