fkm Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Jeg sier vel dette hver gang temaet kommer opp, men jeg forstår ikke poenget med "daffeplagg". et par jeans og en t-trøye er akkurat like behagelig som joggebukser og alt det andre rafset dere bruker. Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Du forstår ikke poenget? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Nei. Det er stygt og ikke noe særlig mer behagelig enn annet tøy. Da ser jeg ingen grunn til å bruke det. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Sweatpants er tusen ganger mer behagelig enn jeans. Jeans er varmt, stramt og hardt når man sitter. Passer ikke når man skal slappe av. 8 Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Jeg bruker ofte en stor adidas bomull-shorts til å slappe av i, og en romslig genser/tskjorte. Romslig og mjuke klær med lufting og lett tilgang. Ser helt klart poenget i å bruke sånne type klær, men jeg er muligens litt mindre trangsynt enn noen andre Lenke til kommentar
Populært innlegg mandodiao Skrevet 17. januar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 17. januar 2013 Traff han på beskrivelsen av det du synes er behagelig? din raring 11 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Jeg synes det er lite som er så behagelig å ha på seg som en oxford-skjorte/t-skjorte og et par kordfløyel-/moleskin-bukser på vinteren, eller shorts på sommeren. Synes ærlig talt den klassiske joggebuksa er ganske kjip å bruke til noe annet enn å ha utenpå gym-shortsen min på vei til og fra trening nå når det er kaldt ute. 3 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Synes egentlig ikke joggebukser er sykt behagelige, ihvertfall ikke når de er brukt og vasket boen ganger. Egentlig er det lite som slår et par inngåtte jeans. Det eneste ordentlige daffeplagget jeg har er vel Ugg-tøfflene mine. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Jeg tror jeg eier en joggebukse, hvis ikke samboeren min har kastet den. Ellers er vel treningstøy det eneste jeg har som kan kalles daffeplagg. Bare for å ha sagt det, hvis det er "varmt, stramt og hardt" når man har på seg jeans er det nok på tide å finne et par jeans som passer bedre. 1 Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Går som regel med chinos, skjorte og genser både hjemme og ute, aldri vært noen fan av daffeplagg. Ser i grunn sjelden folk som går med dem i offentligheten, så jeg fikk litt bakoversveis når jeg så en dame i 40-årene iført en one-piece med Mariusmønster når jeg handlet på Helgø for noen måneder siden. Du har gjerne styrt skuten din i feil retning når du ser på det som OK. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Jeg tror jeg eier en joggebukse, hvis ikke samboeren min har kastet den. Ellers er vel treningstøy det eneste jeg har som kan kalles daffeplagg. Bare for å ha sagt det, hvis det er "varmt, stramt og hardt" når man har på seg jeans er det nok på tide å finne et par jeans som passer bedre. Syntetisk stoff er noe av det mest ubehageligste som finnes, imo (ihvertfall i starten når man tar på plagget). Det kan være at jeg er allergisk mot syntetisk stoff, eller så er det bare ubehagelig. Ja, det er varmt, stramt og hardt i forhold til joggebukser, men ikke generelt sett. Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 (endret) ------------------- Endret 17. januar 2013 av kmatis 3 Lenke til kommentar
H. Specter Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Bare for å ha sagt det, hvis det er "varmt, stramt og hardt" når man har på seg jeans er det nok på tide å finne et par jeans som passer bedre. Du må virkelig ha kjøpt katten i sekken hvis ikke joggebuksene dine har vært bedre enn et par jeans. Med all respekt, det kan faktisk ikke sammenlignes. 9 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Røya bytter alltid til noe annet enn jeans når hu kommer hjem fra jobb. Samme gjør flere av vennene mine. Jeg skjønner ikke hvorfor man må bruke så lang tid av sitt liv på å bytte bukser hele tiden. Trur de fleste som bytter ikke har prøvd rådenim. Tok på meg en gammel jeans som lå langt inni skapet, som jeg tydelighvis ikke har klart å kvitte meg med. For det første var den forholdsvis stiv. For det andre var det pisskaldt å gå i den ute. Først da skjønte jeg hvorfor folk sier det er kaldt å gå i jeans. Merker aldri noe av dette med rådenim-buksene mine. Rådenim er i tillegg behagelig som "daffebukser" Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Sweatpants er tusen ganger mer behagelig enn jeans. Jeans er varmt, stramt og hardt når man sitter. Passer ikke når man skal slappe av. Hvilke jeans er det du har? Mine er nemlig langt fra stramme og harde. Blir dine jeans ekstra varme når du sitter i ro? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Har alt fra billige Cheap Monday jeans til japansk rådenim. Ja, de blir spesielt varme på undersiden av rumpa. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Jeg har perfeksjonert NAV-stilen med å kjøpe en PUMA-joggebukse og har klippet den opp slik at det har blitt en joggeshorts. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Når jeg sitter i rare stillinger som jeg gjerne gjør foran tv og pcen så funker det ikke med jeans, de blir for stramme, så trenger noe som er litt løsere og/eller mykere. Så da blir det joggebukse eller pysjbukse da. 3 Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Jeg har perfeksjonert NAV-stilen med å kjøpe en PUMA-joggebukse og har klippet den opp slik at det har blitt en joggeshorts. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå