TityBoi Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Feite og chubby folk som bruker trange klær, kan de ikke invistere i en tur til optikeren? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Eventuelt en tur på treningstudio. Det heter forøvrig investere. 1 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Jeg har på meg swixlue i dag picz or didnt happen 1 Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Jeg har på meg swixlue i dag med opp til flere reklamelogoer på, og kanskje til og med et flagg. Det var den luen som lå nærmest når jeg gikk ut døren. Ja, jeg har speil. Var du på skitur? Hvis ikke så du antakelig ut som en tufs. 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Hvem bryr seg når det er så kaldt ute? Lue er jo bare til bruk de få minuttene man bruker til bil, t-bane etc uansett. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 picz or didnt happen Var du på skitur? Hvis ikke så du antakelig ut som en tufs. Nei, jeg var på jobb. Jeg var imidlertid på skitur i går, og følgelig tok jeg den luen som lå nærmest døren da jeg løp til bussen i dag morges. Jeg så sikkert ut som en tufs, men det tar jeg ikke så veldig tungt... 1 Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 (endret) Hvem bryr seg når det er så kaldt ute? Lue er jo bare til bruk de få minuttene man bruker til bil, t-bane etc uansett. Ansiktet er gjerne det første man ser på når man ser folk, derfor finner jeg det litt rart at folk som vanligvis er opptatt av hvordan folk ser ut og hva folk har på seg gir faen i hva dem putter på hodet så lenge det er kaldt. Ytterjakka, buksa, vinterskoa er jo bare til bruk de få minuttene man bruker til bil, t-bane etc uansett, men de trenger ikke å se bedritne ut fordet. Sorry, men det hjelper ikke hvor fin du ser ut fra halsen og ned hvis halsen og opp ser dum/stygg ut. Er ikke mange sidene sia folk kritiserte harry snapbacks med random logoer, etter min mening ligger ikke stygge luer så langt unna. Selvfølgelig en viss forskjell iogmed at luer har en praktisk funksjon og ikke kun er for å se "kul" ut. Nei, jeg var på jobb. Jeg var imidlertid på skitur i går, og følgelig tok jeg den luen som lå nærmest døren da jeg løp til bussen i dag morges. Jeg så sikkert ut som en tufs, men det tar jeg ikke så veldig tungt... Dårlig tid på morran er en unnskyldning, men det hjelper ikke på inntrykket du gir til folk. Tok du på deg første bukse, skjorte, genser, dressjakke, sko, whatever også fordi du hadde samme dårlige tid? Edit: Tru det eller ei, det er mulig å finne en ensfarga lue med ålreit passform uten logoer som også varmer hodet! Endret 16. januar 2013 av Tremolo 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Når vi først er inne på det. Jeg gikk på butikken i går i en grå shorts, rutete pysj-skjorte og en barbour-jakke. #YOLO. 2 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Shorts?? :o hvor er det du holder til? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Ser den, gikk på handletur til byen idag uten stilongs selv. (10min) 1 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Når vi først er inne på det. Jeg gikk på butikken i går i en grå shorts, rutete pysj-skjorte og en barbour-jakke. #YOLO. Det høres helt utrolig teit ut Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 (endret) Tok du på deg første bukse, skjorte, genser, dressjakke, sko, whatever også fordi du hadde samme dårlige tid? Ja. Jeg syns det var viktigere å rekke møtet jeg skulle i enn å lete fram det perfekte antrekk, og ikke minst den normale luen min som ligger begravd i en skuff. Det er mulig du hadde prioritert annerledes, men selv syns jeg det er ganske mye som er viktigere enn klær. Som sagt er jeg fullstendig klar over at jeg så teit ut, men hva er så utrolig farlig med det? De eneste menneskene som så meg med luen var fremmede mennesker på gaten, og det tror jeg både jeg og de overlever. Endret 17. januar 2013 av fkm Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Ingen som slår en original her nede som gikk på butikken i basket-klær med basketballen under armen i 15 blå. Det verste var at han så uberørt ut med støttekontakten i parkas som hutra og frøys ved siden av. 1 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Ja. Jeg syns det var viktigere å rekke møtet jeg skulle i enn å lete fram det perfekte antrekk, og ikke minst den normale luen min som ligger begravd i en skuff. Det er mulig du hadde prioritert annerledes, men selv syns jeg det er ganske mye som er viktigere enn klær. Som sagt er jeg fullstendig klar over at jeg så teit ut, men hva er så utrolig farlig med det? De eneste menneskene som så meg med luen var fremmede mennesker på gaten, og det tror jeg både jeg og de overlever. er positivt overrasket av deg jeg! 3 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Ser ikke helt problemet. Det er jo bare en lue, noe som ikke akkurat ser smart ut uansett. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Kjøpe meg ny pysjbukse i dag og kom på at jeg faktisk ler av folk som går med det på utsiden av huset sitt 1 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Jeg ler ærlig talt litt av folk som bruker pysjbukser generelt. Vet folk synes de er behagelige, men herre min hatt så dumt det ser ut. Virker forøvrig ukomfortabelt å sove i pysj, det må da bli utrolig varmt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå