Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

picz or didnt happen

 

AAB00B57-4895-4450-A174-435E3A8B9A0B-2778-0000016FD5FA31DA.jpg

 

 

 

Var du på skitur? Hvis ikke så du antakelig ut som en tufs.

 

Nei, jeg var på jobb. Jeg var imidlertid på skitur i går, og følgelig tok jeg den luen som lå nærmest døren da jeg løp til bussen i dag morges. Jeg så sikkert ut som en tufs, men det tar jeg ikke så veldig tungt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvem bryr seg når det er så kaldt ute? Lue er jo bare til bruk de få minuttene man bruker til bil, t-bane etc uansett.

Ansiktet er gjerne det første man ser på når man ser folk, derfor finner jeg det litt rart at folk som vanligvis er opptatt av hvordan folk ser ut og hva folk har på seg gir faen i hva dem putter på hodet så lenge det er kaldt. Ytterjakka, buksa, vinterskoa er jo bare til bruk de få minuttene man bruker til bil, t-bane etc uansett, men de trenger ikke å se bedritne ut fordet.

Sorry, men det hjelper ikke hvor fin du ser ut fra halsen og ned hvis halsen og opp ser dum/stygg ut. Er ikke mange sidene sia folk kritiserte harry snapbacks med random logoer, etter min mening ligger ikke stygge luer så langt unna. Selvfølgelig en viss forskjell iogmed at luer har en praktisk funksjon og ikke kun er for å se "kul" ut.

Nei, jeg var på jobb. Jeg var imidlertid på skitur i går, og følgelig tok jeg den luen som lå nærmest døren da jeg løp til bussen i dag morges. Jeg så sikkert ut som en tufs, men det tar jeg ikke så veldig tungt...

Dårlig tid på morran er en unnskyldning, men det hjelper ikke på inntrykket du gir til folk. Tok du på deg første bukse, skjorte, genser, dressjakke, sko, whatever også fordi du hadde samme dårlige tid?

 

Edit: Tru det eller ei, det er mulig å finne en ensfarga lue med ålreit passform uten logoer som også varmer hodet!

Endret av Tremolo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Tok du på deg første bukse, skjorte, genser, dressjakke, sko, whatever også fordi du hadde samme dårlige tid?

 

Ja.

 

Jeg syns det var viktigere å rekke møtet jeg skulle i enn å lete fram det perfekte antrekk, og ikke minst den normale luen min som ligger begravd i en skuff.

 

Det er mulig du hadde prioritert annerledes, men selv syns jeg det er ganske mye som er viktigere enn klær. Som sagt er jeg fullstendig klar over at jeg så teit ut, men hva er så utrolig farlig med det? De eneste menneskene som så meg med luen var fremmede mennesker på gaten, og det tror jeg både jeg og de overlever.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Ja.

 

Jeg syns det var viktigere å rekke møtet jeg skulle i enn å lete fram det perfekte antrekk, og ikke minst den normale luen min som ligger begravd i en skuff.

 

Det er mulig du hadde prioritert annerledes, men selv syns jeg det er ganske mye som er viktigere enn klær. Som sagt er jeg fullstendig klar over at jeg så teit ut, men hva er så utrolig farlig med det? De eneste menneskene som så meg med luen var fremmede mennesker på gaten, og det tror jeg både jeg og de overlever.

 

er positivt overrasket av deg jeg! :p

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...