weebl Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 lol, starter sånn passelig gentleman-ish og avslutter med å spike drinken hennes. keep it classy dude! 1 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Det må vel være noe av det tøffeste jeg har sett. 3 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Tja, den der kommer på "hva slags stil LIKER du å se"-lista mi 3 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Synes sånt er fryktelig trashy, særlig teksten på t-skjorten. Har egentlig ikke noe i mot lettkledde jenter, men hun der var spesielt ustilig, 3 Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Et ord dekker stilen og sikkert personligheten også.... Hore. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Hun reklamerer ihvertfall for "bedriften" sin. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 http://us.burberry.com/store/menswear/trench-coats/prorsum/prod-44769071-metallic-silk-trench-coat/ Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 http://us.burberry.c...lk-trench-coat/ Sitti å googla for meg nå eller? Forøvrig helt forjeeevlig stygg jakke. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Sykt at den jakken er utsolgt i to størrelser :o Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Blinde finnes jo som kjent i alle størrelser og fasonger. Idioter også. Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Vanvittig mye stygt å se på hodene til folk nå som det er kaldt. Noen favoritter er moods of norway-lue med påskrift og traktorlogo over halve lua, langrennskiluer som sitter som en potte med sporty logoer i alle retninger, pannebånd, bad hair day-luer, buffhalser trukket over hodet i stedet for rundt halsen og ikke minst luer med "hår" på, gjerne neonfarge på håret. Skulle tru at speil var en mangelvare i norske hjem, men det er vel heller dømmekraft og sunn fornuft hos folk som mangler. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Hva er en bad hair day-lue? Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 (endret) Lue som det står "Bad hair day" på. Ser den stadig vekk når jeg er i byen. Edit, bilde: Endret 16. januar 2013 av Tremolo Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Hmm, det tror jeg aldri at jeg har sett. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Vanvittig mye stygt å se på hodene til folk nå som det er kaldt. Noen favoritter er moods of norway-lue med påskrift og traktorlogo over halve lua, langrennskiluer som sitter som en potte med sporty logoer i alle retninger, pannebånd, bad hair day-luer, buffhalser trukket over hodet i stedet for rundt halsen og ikke minst luer med "hår" på, gjerne neonfarge på håret. Skulle tru at speil var en mangelvare i norske hjem, men det er vel heller dømmekraft og sunn fornuft hos folk som mangler. Jeg har på meg swixlue i dag med opp til flere reklamelogoer på, og kanskje til og med et flagg. Det var den luen som lå nærmest når jeg gikk ut døren. Ja, jeg har speil. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 (endret) T-skjorte og skjerf, lue og singlet. Generally ting som ikke har noen funksjon. "Åååååh, det er så kaldt at æ må ha på mæ skjærfet i dag" Endret 16. januar 2013 av OlafG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå