Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Jeg har faktisk ikke så mye i mot de skoene, sånn med tanke på settingen de er laget for. Alexander McQueen var alltid nyskapende og gikk sine egne veier. Kolleksjonene var som regel ikke brukervennlige for andre enn Lady Gaga og Anna Dello Russo, men det var da heller ikke intensjonen. Spring 2010 (som de skoene er fra) var på ingen måte hans sterkeste kolleksjon, og jeg ville aldri i verden gått i kledd noen av antrekkene, men syns den var interessant og med mange vakre detaljer. Skoene passet dessuten "fint" inn.

 

Jeg har mer i mot sko à la de nevne Jeffrey Champell som faktisk er ment for å selges til tenåringen i gaten. At noen velger å bruke over 1000 kr på noe så stygt er for meg helt utrolig. Jeg trodde ikke egentlig ikke de var så veldig utbredt blant andre enn bloggerne, men etter å ha sett på noen episoder av Teenage Boss (høhø) virker det som det er noe alle "må" ha =/

jcgold57.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Haha, folk som går på ski i løpetights er noe av det mest komiske jeg ser. Måtte gjøre det selv en gang, og det var en pinlig affære.

 

Jeg føler meg litt dust ja. Det verste er dog at det er lufting i skrittet, så hockeystilling blir en rimelig kald affære.

Lenke til kommentar

Husker ærlig talt ikke. Mulig det var Dag Sørås som skrev det på face, men det ligner jo egentlig ikke ham å være så morsom.

 

Er det for eksentrisk å gå med nikkers i storbyen? Tenker på nylon-nikkers.

 

Har ikke gjort det enda, men går med det i fjellet hele tiden, mest fordi nikkers er et 10/10 plagg.

 

Mener du på bytur, liksom? Som i at du går nedover Karl Johan i nikkers? Ja, det er i mine øyne for eksentrisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...