Boil In Bag Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Det er kanskje de mest jævligste skoene jeg har sett. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg thrice Skrevet 12. januar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 12. januar 2013 (endret) Det er kanskje de mest jævligste skoene jeg har sett. Endret 12. januar 2013 av thrice 13 Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Jeg tror meningen med de er å lage noe som er så groteskt at det skal bli "hipt". Jeg nekter å tro at noe levende menneske kan se på de og tenke "Hmm, de var fine" Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Man skal lete lenge etter noe styggere enn dette. Både bakfra og forfra. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Tjaa... du finner jo det, men da er det vel heller ikke meningen at det skal se bra ut.... Det der ser jo bare komisk ut, så godt som alle jeg har sett i liknende shorts har sett veldig midproporsjonerte ut. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 (endret) Også ser det ut som rumpa er en halvmeter lang. Endret 12. januar 2013 av multisync Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 (endret) Man finner nok styggere, men shorts av den der typen er bare helt grotesk. Finnes ikke sexy. @multisync: halvmeter lang og like flat som en stekespade. Endret 12. januar 2013 av theHerd Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Får de rumpe flat som en stekespade av det, så mangle de rumpe in the first place. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Poenget er at jenter som til vanlig har juicy a$$ får elendig ræv i den shortsen der. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Apropos stygge sko så er jeg ikke spesielt fan av Jeffrey Campbell-sko med nagler. 1 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 (endret) Tja, landets ungdomskoleelever ville sett mye bedre ut i snitt, dersom samtlige brukte de skoene der. Endret 12. januar 2013 av NgZ Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Apropos stygge sko så er jeg ikke spesielt fan av Jeffrey Campbell-sko med nagler. Jeg syns alle Jeffrey Campbell-sko har blitt stygge ettersom alle jenter på twitter og i "mote"blogger skriver "Ååååh fikk meg nye kjærester idag ) )))) såååå fine <3333" på sine bilder av skoene. Blir litt oppblåst. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Nagler er alltid stygt etter min mening. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 pønkere teller ikke, hmm jeg liker foressten ikke pønker stil Lenke til kommentar
HannahMedTanna Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Ugg x2, jeg så en som ligger an til å stjele tittelen "verdens største douche/harrytass" fra gutten med tre rosa Moet-kartonger i dag! Han kjørte rundt i en sort Hummer i Indre Østfold (wtf?), gikk med Parajumper, snapback, Ed Hardy sægge-bukse med fullt av hull i,babyrosa Ugg, digert tr3ndy skjerf og Armani t-skjorte med sykelig stor logo. Det verste med den type mennesker er at det ofte ser ut som om de tror at de er guds gave til kvinnen når de fleste synes at de ser ut som noen patetiske klovner... Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 (endret) Beskrev ikke du nettopp en helt gjennomsnittlig ungdom i Indre Østfold? Muligens minus Hummeren. Endret 12. januar 2013 av JorgenH Lenke til kommentar
HannahMedTanna Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 (endret) ^Nei, den gjennomsnittlige ungdommen i Indre Østfold er mer harry enn det der...Tresko med flammeprint evt. vernesko, hettegenser med påskriften "Fuck you, I drive a Kawasaki"; caps med den idiotiske ildfuglen på, veiarbeider-jakker og Levis 501 bukser fra femtitallet med et liten delikat dæsj hestebæsj på seg, er nok mer i den riktige gaten. Den stilen passer forøvrig utmerket godt i denne tråden. Endret 12. januar 2013 av HannahMedTanna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå