ultimatedeskjet Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Nei, få sa at de gikk med det blandt folk, så var ikke det et godt eksempel. Når jeg sier det er "moteriktig" mener jeg at det er på moten nå, og at mange går med joggebukse pga. dette. Lenke til kommentar
floww Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 vet ikke om jeg vil kalle det mote, men joggebukser og boblejakker er uten tvil en utbredt stil. ser sånne kids overalt for tia men har ikke spesielt mye imot det, det er litt sexy med joggebukser på noen chicks Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Er så helt sinnsykt lei av navy jean paul jakke, lyse jeans, hvite lacoste sko Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 På trikken her om dagen var det en fyllik som kritiserte klærne mine Jeg hadde på meg hvite penbukser, sorte pensko, sort genser, og sort kasjmirfrakk med silkeslag. Altså, meget ekslusive klær. Der satt han i en gammel blå boblejakke, jokkesko, utslitte jeans, og en genser med firmalogoen hans på. Han sa at sånn som jeg så ut så kunne jeg aldri vært en del av hans indre sfære av venner Han mislikte sterkt de hvite buksene mine. lol Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Han sa at sånn som jeg så ut så kunne jeg aldri vært en del av hans indre sfære av venner Det er jo egentlig veldig hyggelig sagt, spesielt fra en fyr som tydeligvis er ganske interessert i joggebuksestilen som andre i denne tråden snakker om. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Dominerende hvite klær etter Labour Day er jo fyfy. Var sikkert det han mente. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Jeg var i Bulgaria i sommer, da var det 3 gutter på bare 11 år eller noe, som gikk rundt med en øl i hånden og svæære t-skjorter, og så klart store smykker og svære bukser :s det så ganske teit ut. Endret 3. desember 2008 av SunnivaKL Lenke til kommentar
Stekaren Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg kler meg i Hip Hop stilen jeg synes det er tøft svære klær og sånt ! Stilen jeg ikke liker å se er vel emo stilen.. jeg har egentlig ikke noe imot sånne folk men det er vel den stilen jeg liker minst xD Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Dominerende hvite klær etter Labour Day er jo fyfy. Var sikkert det han mente. Eh, siden når begynte vi å feire labour day? Det han ville fram til var at det ikke var lurt å bruke hvite bukser på høsten, ikke noe mer. Han begynte å beinflørte med meg av en eller annen grunn mens han dissa meg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Eh, siden når trenger man å feire noe for å bruke det som en tidspæl? Jeg var forøvrig litt lite seriøs. Ser ikke for meg at en boblejakke-mann vet om at man ikke skal bruke hvitt etter LD. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hele poenget var vel nettopp det, at han var en full mann med boblejakke. Ikke akkurat riktig person til å kritisere noen for klesstilen deres. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Han begynte å beinflørte med meg av en eller annen grunn mens han dissa meg. Synes du det var informasjon som var nødvendig å dele, særskilt til oss som har en tendens til å tenke mye koffert? Jeg ser for meg et bilde 2, og det bildet er faen ikke søtt. Endret 4. desember 2008 av dicktator Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) humm. 1. Folk i 19/20+ som sitter fast i 90-tallet. 2. Jenter med svart hår og syykt mye brunkrem og matchende boblejakker og thights og litt. 3. De som ikke har noe klesstil. Bare kjedelige vanlige klær. 4. Saggebukser. Endret 4. desember 2008 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
OinkOink Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg synes det ser skrekkelig dumt ut med desse jentene som går rundt i gata med pysjamasbukser. Det var vel helst tidligere på året jeg såg dette mye;) Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 liker ikke hip-hop stil. dette skyldes nok heller det at jeg får negative konnotasjoner til hip-hopere generelt. hip-hop'ere er små wannabe macho kids med den samme overlegne attituden og gi-faen-holdningen til alt - det jeg får inntrykk av. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Det han ville fram til var at det ikke var lurt å bruke hvite bukser på høsten, ikke noe mer. Han begynte å beinflørte med meg av en eller annen grunn mens han dissa meg. Kanskje han brukte "negs" på deg? (se pic up tråden) Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 På trikken her om dagen var det en fyllik som kritiserte klærne mine Jeg hadde på meg hvite penbukser, sorte pensko, sort genser, og sort kasjmirfrakk med silkeslag. Altså, meget ekslusive klær. Der satt han i en gammel blå boblejakke, jokkesko, utslitte jeans, og en genser med firmalogoen hans på. Han sa at sånn som jeg så ut så kunne jeg aldri vært en del av hans indre sfære av venner Han mislikte sterkt de hvite buksene mine. lol hadde dissa deg selv as, bøge h&m wannabe richkid Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 På trikken her om dagen var det en fyllik som kritiserte klærne mine Jeg hadde på meg hvite penbukser, sorte pensko, sort genser, og sort kasjmirfrakk med silkeslag. Altså, meget ekslusive klær. Der satt han i en gammel blå boblejakke, jokkesko, utslitte jeans, og en genser med firmalogoen hans på. Han sa at sånn som jeg så ut så kunne jeg aldri vært en del av hans indre sfære av venner Han mislikte sterkt de hvite buksene mine. lol hadde dissa deg selv as, bøge h&m wannabe richkid Stol på meg, ingen av de klærne var fra H&M. De er skreddersydd Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Sjalusi er så lite stilig, Daily-Drifter. Det kan dog sies at hvite bukser burde vært forbeholdt sommer månedene. Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) humm. 3. De som ikke har noe klesstil. Bare kjedelige vanlige klær. Så du mener at man bør stille krav til alle? At skal ha en "stil"? Endret 4. desember 2008 av The_Majestic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå