Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hipsterstilen (aner ikke hva den kalles) mes superskinny dudes med ålretrange jeans. Det er bare lov hvis du har kjøtt på beina og faktisk har en skinke å servere damene. Trange bukser er i mitt syn reservert for damer, men i dag skal vel alt være likt for alle. Håper 2013 i moteverden blir en tadd mindre metroseksuell slik at dinosaurer som meg henger med i svingende. Jeans/chinos med t-skjorte under en feks kul rutete skjorte og skotøy til årstiden.

 

hipster-pants1.jpg

 

Vet det er jeg som er misfit altså. Ser ut som den "stilen" er kommet for å bli gitt, men fyfaen, det der er jo ikke pent.

Endret av toppmeis
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hipsterstilen (aner ikke hva den kalles) mes superskinny dudes med ålretrange jeans. Det er bare lov hvis du har kjøtt på beina og faktisk har en skinke å servere damene. Trange bukser er i mitt syn reservert for damer, men i dag skal vel alt være likt for alle. Håper 2013 i moteverden blir en tadd mindre metroseksuell slik at dinosaurer som meg henger med i svingende. Jeans/chinos med t-skjorte under en feks kul rutete skjorte og skotøy til årstiden.

 

hipster-pants1.jpg

 

Vet det er jeg som er misfit altså. Ser ut som den "stilen" er kommet for å bli gitt, men fyfaen, det der er jo ikke pent.

Det som ikke er pent der, er at fyren er anorektiker. Mannlige ben skal ikke være så tynne. Da er det noe alvorlig galt.

Endret av Ramius
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kiltie tassel er det rett navnet (kilt og dusk). Det er et klassisk tradisjonelt design med røtter langt tilbake. Jeg liker det godt og har selv et par sånne sko.

 

Men det er flere produsenter som justerer proporsjonene på designet, slik at det ikke alltid ser like bra ut. Noen ganger er kilten veldig stor, i forhold til duskene osv.

Endret av Ramius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...