Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra at han hadde et skikkelig lag på capsen! :w00t: Mest sannsynelig heier han ikke på dem en gang. Han har den nok kun fordi han syntes den er fin. :nei2:

Skikkelig lag? Ta en titt på playoff-bildet nå, og hvem som har vunnet AFC East de siste årene, så finner du ett skikkelig lag ;)

 

Edit, for å holde det nogenlunde on-topic: Caps _kan_ jo se kult ut, men det er dessverre litt få som faktisk klarer å dra det..

Endret av Hvorre™
Lenke til kommentar

Skikkelig lag? Ta en titt på playoff-bildet nå, og hvem som har vunnet AFC East de siste årene, så finner du ett skikkelig lag ;)

 

Edit, for å holde det nogenlunde on-topic: Caps _kan_ jo se kult ut, men det er dessverre litt få som faktisk klarer å dra det..

Haha, jeg ser hva du mener! Greia er bare at det er greit å se noen bruke effekter fra en annen sport og andre lag enn da for eksempel yankees.

 

Nok om det, on-topic igjen: Sjeldent syn i mine øyvne, men noen kler caps bedre enn andre.

Lenke til kommentar

Det finnes ikke noe dummere enn nordmenn som mener de er fans av amerikanske lag, og at de derfor har mer "rett" enn andre til å bruke lagets supportereffekter. Er du norsk og bruker MLB/NFL/NHL/NBA-effekter ser du dum ut uansett om du har vært og sett en kamp live for så å ha sett 3-4 kamper på ESPN America når du kommer hjem og derfor liker å kalle deg "fan", eller du aldri har hørt om laget før.

 

Hver jævla gang jeg har vært på kamper i en av de fire store ligaene i USA har noen jeg har vært med blitt insta-fans, og det er ikke noe annet enn kleint.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det finnes ikke noe dummere enn nordmenn som mener de er fans av amerikanske lag, og at de derfor har mer "rett" enn andre til å bruke lagets supportereffekter. Er du norsk og bruker MLB/NFL/NHL/NBA-effekter ser du dum ut uansett om du har vært og sett en kamp live for så å ha sett 3-4 kamper på ESPN America når du kommer hjem og derfor liker å kalle deg "fan", eller du aldri har hørt om laget før.

 

Hver jævla gang jeg har vært på kamper i en av de fire store ligaene i USA har noen jeg har vært med blitt insta-fans, og det er ikke noe annet enn kleint.

I noen tilfeller er det jo slik at man faktisk følger med på dette akkurat som man følger med på utenlandsk fotball (ikke amerikansk fotball). I de tilfellene vil i hvert fall jeg si at det er lov å bruke deres effekter og faktisk kalle seg en fan. De har dog på ingen måte mer "rett" en andre til bruke deres effekter.

Lenke til kommentar

Spørs litt hva du ser etter. Ser du etter en tråd for inspirasjon til stil vil man i de fleste tilfeller si "ja du er i feil tråd" med mindre du liker det ingen andre liker da selvfølgelig. :roll:

 

Det var bare noe diskusjoner om sånn slåball de driver med i harrymerika. Passer forsåvidt inn i tråden.

 

Hvorfor i all verden skal man gå rundt i supporteffekter til daglig uansett? Du ser ikke meg i Vålerenga-caps på en vanlig tirsdag, uavhengig av om jeg er blodfan eller ikke.

 

Mener du det er galt at jeg går rundt i Team Sky drakt hele dagen?

Endret av hfthomas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...