Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joggebukse passer kun til joggesko når man skal trene. Dette vet egentlig alle.

Sier litt om resten av garderoben. Hvis det er det man er mest komfortabel i ute blandt folk.

JA, det er greit på treningssenteret.. JA, det er greit hjemme når man bare slenger i sofaen.

da hater du nok meg, jeg bruker bare joggebukser ;) Gir egentlig f i hva andre synes om hva jeg går i, det er det mest deilige å bruke. Samtidig det mest praktiske med tanke på kaldt vær,vind osv. Klæra mine slipper ivhertfall ikke løs varme som et åpent vindu (jeans) :p

Bruker bare puma :tease:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg gir også f i hva andre synes om hva jeg går i. Men, jeg liker å gå representativt kledd for egen del. Ikke for andre.

Jeans er kaldt ja, men klarer meg fint nå selv om det er -14. Er ikke ute mer enn å gå fram og tilbake til bilen da.

Du er fri til å bruke det du selv vil, selv om det er joggebukse. Og selv om jeg ikke liker å se det med mindre folk trener.

Og jeg hater ingen ;)

Lenke til kommentar

Synes ikke jeans er så voldsomt kaldt, jeg. Har gått frem og tilbake til skolen i opptil -18 flere ganger i år, en tur som er ca. 25 minutter hver vei. Opplever ikke å bli særlig kald på bena selv om jeg utelukkende går i jeans eller chinos. Folk som går i joggebukser fordi de synes jeans er for kaldt er enten for dårlig kledd, eller så er de bare ekstremt pinglete.

Lenke til kommentar

Hmm, helt annen erfaring for min del.

bruk riktig stoff ;) Snakker ikke om de 100%bomulls joggebuksene, mener typ http://www.shop.puma...olor%3D01_black

http://www.shop.puma...-blazing_yellow

ikke http://www.shop.puma...%26size%3DINT_S :p

Aldri brukt stilongs eller ull undertøy, heller aldri fryst på ben eller overkropp (bare fingre pga er så dum å bruker hansker og ikke votter:P)

Endret av jant90
Lenke til kommentar

Synes ikke jeans er så voldsomt kaldt, jeg. Har gått frem og tilbake til skolen i opptil -18 flere ganger i år, en tur som er ca. 25 minutter hver vei. Opplever ikke å bli særlig kald på bena selv om jeg utelukkende går i jeans eller chinos. Folk som går i joggebukser fordi de synes jeans er for kaldt er enten for dårlig kledd, eller så er de bare ekstremt pinglete.

hehe, er ikke utelukkende pga kulde. Er bare ikke komfortabelt å gå i (synes jeg) er stramt og stivner osv osv. Kan også nevne at jeg hverken bruker dress og skjorte også :p Liker ikke at stoffene er så stive.

Lenke til kommentar

Er det lov å spørre om hvor gammel du er? Kan aldri se for meg at en person over 14 år kan klare seg i samfunnet hvis han ikke klarer å bruke "stive stoffer" til hverdags (Jeg har heller aldri opplevd et par jeans som er noe særlig mindre behagelige enn et par joggebukser etter et par gangers bruk, men det er nå så...). Hva bruker du forresten til formelle anledninger hvis du ikke en gang klarer å bruke skjorte og dress? Joggebukser og t-trøye?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jeans om vinteren er jo sjeldent et problem om man har en stilongs på seg.

At du klarer å si at en joggebukse er varm om vinteren lurer jeg faktisk på hva du er laget av. En joggebukse er kanskje ok hvis det er helt tørt ute, men med engang det blir litt snø er den jo våt og kald før du vet ordet av det. Jeans blir jo også våte og kalde, så skal ikke si noe på det!

Lenke til kommentar

Tror ikke jeg har brukt stilongs til hverdags siden jeg gikk i 7.klasse, og har aldri hatt noe problem med at det har vært for kaldt. Klart, det biter litt ute i -15, men jeg er heller kald i de 20-30 minuttene jeg er ute i hvredagsklær i løpet av en hverdag, enn å svette mens jeg er inne i skolebygget..

Lenke til kommentar

Hater å være varm innendørs. Bruker ull gjennom hele skoledagen uten store problemer (kalde brakker :hm:), men det går stort sett av med en gang jeg kommer hjem, da blir det stort sett for varmt. Hvis jeg skulle gått med stillongs hele dagen hadde jeg antagelig svettet i hjel. Stillongs er for meg forbeholdt skiturer på hytta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...