OJ Doe Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Syntes den var festlig jeg. Hadde lett brukt en sånn. Nei, den er ikke pen, den er bare morsom, samtidig som den så uhyre komfortabel ut. Du blir i alle fall kongen av lysløypa med en sånn. 3 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Haha, den syns jeg faktisk var litt artig. Og ikke på en helt dårlig måte. Trenger bare et litt kult belte rundt livet der. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Du blir i alle fall kongen av lysløypa med en sånn. Eller ikke. Lenke til kommentar
jant90 Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Joggebukse passer kun til joggesko når man skal trene. Dette vet egentlig alle. Sier litt om resten av garderoben. Hvis det er det man er mest komfortabel i ute blandt folk. JA, det er greit på treningssenteret.. JA, det er greit hjemme når man bare slenger i sofaen. da hater du nok meg, jeg bruker bare joggebukser Gir egentlig f i hva andre synes om hva jeg går i, det er det mest deilige å bruke. Samtidig det mest praktiske med tanke på kaldt vær,vind osv. Klæra mine slipper ivhertfall ikke løs varme som et åpent vindu (jeans) Bruker bare puma 1 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Samtidig det mest praktiske med tanke på kaldt vær,vind osv. Hmm, helt annen erfaring for min del. 4 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Jeg gir også f i hva andre synes om hva jeg går i. Men, jeg liker å gå representativt kledd for egen del. Ikke for andre. Jeans er kaldt ja, men klarer meg fint nå selv om det er -14. Er ikke ute mer enn å gå fram og tilbake til bilen da. Du er fri til å bruke det du selv vil, selv om det er joggebukse. Og selv om jeg ikke liker å se det med mindre folk trener. Og jeg hater ingen Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Synes ikke jeans er så voldsomt kaldt, jeg. Har gått frem og tilbake til skolen i opptil -18 flere ganger i år, en tur som er ca. 25 minutter hver vei. Opplever ikke å bli særlig kald på bena selv om jeg utelukkende går i jeans eller chinos. Folk som går i joggebukser fordi de synes jeans er for kaldt er enten for dårlig kledd, eller så er de bare ekstremt pinglete. Lenke til kommentar
jant90 Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Hmm, helt annen erfaring for min del. bruk riktig stoff Snakker ikke om de 100%bomulls joggebuksene, mener typ http://www.shop.puma...olor%3D01_black http://www.shop.puma...-blazing_yellow ikke http://www.shop.puma...%26size%3DINT_S Aldri brukt stilongs eller ull undertøy, heller aldri fryst på ben eller overkropp (bare fingre pga er så dum å bruker hansker og ikke votter:P) Endret 11. desember 2012 av jant90 Lenke til kommentar
jant90 Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Synes ikke jeans er så voldsomt kaldt, jeg. Har gått frem og tilbake til skolen i opptil -18 flere ganger i år, en tur som er ca. 25 minutter hver vei. Opplever ikke å bli særlig kald på bena selv om jeg utelukkende går i jeans eller chinos. Folk som går i joggebukser fordi de synes jeans er for kaldt er enten for dårlig kledd, eller så er de bare ekstremt pinglete. hehe, er ikke utelukkende pga kulde. Er bare ikke komfortabelt å gå i (synes jeg) er stramt og stivner osv osv. Kan også nevne at jeg hverken bruker dress og skjorte også Liker ikke at stoffene er så stive. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Er det lov å spørre om hvor gammel du er? Kan aldri se for meg at en person over 14 år kan klare seg i samfunnet hvis han ikke klarer å bruke "stive stoffer" til hverdags (Jeg har heller aldri opplevd et par jeans som er noe særlig mindre behagelige enn et par joggebukser etter et par gangers bruk, men det er nå så...). Hva bruker du forresten til formelle anledninger hvis du ikke en gang klarer å bruke skjorte og dress? Joggebukser og t-trøye? 3 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Dress er stiv i stoffet? Da har du vil polyester dress da? Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Jeans om vinteren er jo sjeldent et problem om man har en stilongs på seg. At du klarer å si at en joggebukse er varm om vinteren lurer jeg faktisk på hva du er laget av. En joggebukse er kanskje ok hvis det er helt tørt ute, men med engang det blir litt snø er den jo våt og kald før du vet ordet av det. Jeans blir jo også våte og kalde, så skal ikke si noe på det! Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Joggebukse og stillongs. Det brukte jeg også om høsten og våren... I Hvalrossen Barnehage. Endret 11. desember 2012 av kmatis 6 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Har stort sett ikke behov for stilongs under jeansene mine en gang, men det er jo selvfølgelig et spørsmål om hva man foretrekker og hvor frossen man er. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Hva annet skal man bruke om vinteren? Penbukser i ull? Joda ser den. Men ullen er jo som regel ganske tynn i disse buksene. Så tynn at man lett kjenner vinden blåse gjennom. Jeg kjører ullstilongs+jeans når det er skikkelig kaldt. Ull+bomull= god kombinasjon. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Tror ikke jeg har brukt stilongs til hverdags siden jeg gikk i 7.klasse, og har aldri hatt noe problem med at det har vært for kaldt. Klart, det biter litt ute i -15, men jeg er heller kald i de 20-30 minuttene jeg er ute i hvredagsklær i løpet av en hverdag, enn å svette mens jeg er inne i skolebygget.. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Da har du et svetteproblem jeg ikke har. Ikke noe problem med stilongs innendørs. Det er jo gjerne kaldere innendørs flere steder om vinteren også. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Jeg svetter aldri med stillongs. Nå sitter jeg innendørs med peisen på full guffe og stillongs under jeansen. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Hater å være varm innendørs. Bruker ull gjennom hele skoledagen uten store problemer (kalde brakker ), men det går stort sett av med en gang jeg kommer hjem, da blir det stort sett for varmt. Hvis jeg skulle gått med stillongs hele dagen hadde jeg antagelig svettet i hjel. Stillongs er for meg forbeholdt skiturer på hytta. Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Bruker du en god teknisk stilongs så skal det jo litt til å svette. Jeg bruker av og til en HH trøye på sommeren istendenfor t-shirt hvis jeg skal jogge f.eks. For min del er det stilongs fra oktober til mai, men det varierer i tykkelse og stoff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå