ultimatedeskjet Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Liker ikke at underboksen har blitt en del av antrekket. Har Björn Borg selv pga. passformen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Bare lurer... Hva syns dere joggebuksehatere ser styggest ut av : 2 str. for stor jeans som er nede på knærne med splitta åpen, eller joggebukse? Spørsmålet her er vel hva som er verst av å ikke ha en stil i det hele tatt og å ha en stil som jeg personlig ikke liker. Da kan jeg si at selv om jeg ikke synes noe om gangsterstilen, så kan den stilen kan se bra ut - som alt annet. Kjører man en viss stil med en bukse som passer (den kan være for stor, bare den er "riktig" mengde med "for stor") og har en gjennomført gangsterstil så er det jo bedre enn ingenting, det er en identitet og det viser at man bryr seg om hvordan man ser ut. Men samtidig, ingen stil vs dårlig stil er det umulig å svare på. Det er bedre at man prøver, men man kan jo feile likevel. ^^ Endret 1. desember 2008 av Dorian Gray Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Ser altfor mange fjortissjenter med evt store gensere og joggebukse/tights, eller store jakker. Og jeg liker ei, emo/goth/whatever-stilen. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Enda en stil jeg ikke liker () er den der man har masse merkeklær, men ikke klarer å sette dem sammen i det hele tatt... Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg liker ikke å se drakt, to skjerf, bøttehatt og maling- stilen når jeg går på fotballkamp, om det er lov å nevne. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg liker ikke å se drakt, to skjerf, bøttehatt og maling- stilen når jeg går på fotballkamp, om det er lov å nevne. 100% enig Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Folk i skinnklær er ganske stygt.. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Folk i skinnklær er ganske stygt.. Tenker du fra topp til tå? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Buske, jakke, trenger ikke være alt... Eller jakke kan gå, men bukse er ikke bra! Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Tettsittende bukse blir for kinky på menn, lolz. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Synes ordet "stil" i altfor stor grad blir misbrukt her. Joggebukse er noe man slenger på seg for å ha det behagelig. Det betyr ikke at du har din egen stil siden du velger å gå i joggebukse hele tiden. Man er STILig når man pynter seg, altså med penere klær som har et mer spesifisert design, framfor funksjon. Lenke til kommentar
Sniper_Elite Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Liker ikke emoer eller hiphoppere, ser bare tåpelige ut Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Synes ordet "stil" i altfor stor grad blir misbrukt her. Joggebukse er noe man slenger på seg for å ha det behagelig. Det betyr ikke at du har din egen stil siden du velger å gå i joggebukse hele tiden. Man er STILig når man pynter seg, altså med penere klær som har et mer spesifisert design, framfor funksjon. Mange går med joggebukse pga. begge deler. Behagelig og moteriktig. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Når ble joggebukse moteriktig? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Link til moteriktig joggebukse? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Joggebukse. Ikke moteriktig for meg, men gjerne for andre. Dere forstår hva jeg mener. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Klart joggebukse er på moten igjen, samme som boblejakken. Selv går jeg bare med det hjemme. Hva er problemet? Teite moter. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Ingen i den diskusjonen du linker til snakker om mote, annet enn "Jeg vil ikke bruke den blant folk". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå