Phelge Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Ludde Åkerbloom sin hahaha 1 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Ludde er jo den desidert beste av toppstemmekandidatene! Han har jo forsøkt å lage no som ser spesielt ut i hvertall, de andre har vel bare forsøkt lage noe phett... Hvorfor i all verden ha de kontrastknappestolpe + 5cm på hver side som et valg i det hele tatt? Man skulle tro kontrastkrage var ille nok... Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Hvorfor skal folk ha albuelapper på skjorter.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Fordi det er så cool, på lik linje med kontrastknapper, kontrastknappestolpe, kontrastkrave, kontrastermer og alt det jævelskapet. Sitter skjorten i tillegg tight nok til at du så vidt greier å puste er skjorten komplett. Yeah. 5 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 (endret) Min stemme gikk til Ludde, tenk å vinne en tur til NY for å skrape sammen noe sånt. Endret 10. november 2012 av Vowels 4 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 En ting man går ganske lei av når man går 3. året på videregående er helt klart russebuss-gensere. Hvorfor må russefeiringen på død og liv være så harry? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Glad jeg ikke bodde i by 3. året i så fall. Men egentlig er like ille med de som bruker russeklærne før, og i alle fall (mange år) etter russetida. Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Kven fant ut at alle, kremt, større kvinner må ikle seg tights? 2 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 (endret) På skolen min har vi to store russebusser, og som om ikke det var nok har 2. klasse også begynt med russeklær, over ett år før russetiden deres starter. Djeezus... Endret 16. november 2012 av JorgenH Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 På skolen min har vi to store russebusser, og som om ikke det var nok har 2. klasse også begynt med russeklær, over ett år før russetiden deres starter. Djeezus... Det er jo blodkeegt å komme med det første av to dekknavn på bussen i 2. klasse Kven fant ut at alle, kremt, større kvinner må ikle seg tights? Hvem lager tights i størrelse XXL? Man må jo kunne forutse resultatet... Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Det verste er egentlig at alle har Henri Lloyd-seijakker med busslogoen på. Må holde meg for å ikke gjøre på meg av latter hver gang de går forbi. De skjønner det ikke selv en gang, det er nesten det beste. Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Og medan vi er i siget, kvifor finn folk på å gå i jakke med favorittbilmerket på, utan å vaske den meir enn kvart andre år, matchande caps, slitt joggebukse og tresko? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Fordi det er det kuleste å gjøre i Ørsta og Volda. Skal man være kul i bygd må man ha det outfitet. Hvorfor det er slik vet jeg ikke sikkert, men jeg regner med det er fordi omtrent alle bygder er utrolig harry og alle ungdomer i bygd har bil som eneste interesse. Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 OT: Det kjem vel heilt an på plassering av bygda. Bur i bygd sjølv (dog ikkje Møre og Romsdal) og det er eit kraftig mindretal som faktisk kler seg sånn. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Rånere, enkelt og greit. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Legg merke til at jeg skrev "omtrent alle bygder". Lenke til kommentar
gard. Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Oss bygdefolk hører ikke hjemme her i mov-forumet Heldigvis ler vi av Oslofolk også! 1 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Oss bygdefolk hører ikke hjemme her i mov-forumet I denne tråden så 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 En ting man går ganske lei av når man går 3. året på videregående er helt klart russebuss-gensere. Hvorfor må russefeiringen på død og liv være så harry? ALT med russefeiringen er blodharry. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 (endret) I denne tråden så Sant. Alt jeg legger ut i bildetråden blir flyttet over hit uansett. ALT med russefeiringen er blodharry. Også sant, men det er fortsatt veldig artig Endret 16. november 2012 av gard. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå