hfthomas Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Synes ikke alle gjør det. Men, de fleste. Nevnte det i en annen tråd her om hvor vanskelig det er å diskutere klær med nordmenn. Og hvor isolert vi er her oppi nord. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Er det en av rumenerne vi snakket om? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Tror han er nordmann faktisk. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 (endret) Det er Kjetil Rolnes, en meget intelligente mann. http://no.wikipedia..../Kjetil_Rolness Endret 29. oktober 2012 av dag1234 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Det var visst i forbindelse med en konsert, da gir det mer mening. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Trodde det var Petter Stordalen jeg. 3 Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Jeg ville ikke skreket av full hals i protest om du plutselig tok deg et års permisjon, Ramius. Så ærlig må jeg være. 8 Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 moro å se hvor selektive noen forum er i forhold til hvem man kan diskriminere og ikke, men det er vell mote det og .. 1 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Tror han er nordmann faktisk. Tok du den ikke? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Trodde det var Petter Stordalen jeg. Det verste er at det kunne faktisk vært det. Fikk tanken ved første øyekast jeg også. 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg Keiseren av Grønland Skrevet 30. oktober 2012 Populært innlegg Del Skrevet 30. oktober 2012 Trodde det var Petter Stordalen jeg. Det verste er at det kunne faktisk vært det. Fikk tanken ved første øyekast jeg også. Selvfølgelig. Bare se her hvordan det hadde funket i praksis: - Her skal jeg bygge Norges grønneste hotell Hotellmilliardær Petter Stordalen viser frem sitt nyeste miljøprosjekt på Sognsvann. Petter Stordalen inviterte VG opp til hans nye tomt på 5000 kvadratmeter ved Sognsvann. Der planlegger milliardæren å bygge hovedstadens neste skyskraper. Den skal bestå av toppmoderne og miljøvennlige byggematerialer fra Kina. Noe Stordalen mener vil føre til lave driftsutgifter: - Jeg bla bla blabla.... 24 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 moro å se hvor selektive noen forum er i forhold til hvem man kan diskriminere og ikke, men det er vell mote det og .. Jeg skulle gjerne likt å se et eksempel på den diskrimineringen du tydeligvis mener foregår her. Så vidt jeg har fått med meg er 99 % av kritikken her inne rettet mot klesstil, og det blir like mye diskriminering som det er å si at man ikke liker den nye sangen til Britney Spears. 4 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 I dag så jeg to jenter med Uggs, grå joggebukse og svart jakke med "Volvo" bakpå. De var helt like og begge hadde platinablondt hår. Så ikke veldig pent ut. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg hvorre Skrevet 31. oktober 2012 Populært innlegg Del Skrevet 31. oktober 2012 Det har jeg INGEN vanskeligheter med å tro.. 26 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Ramius; JALOSWAG! Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 http://www.tailorstore.no/design-din-egen-skjorte-konkurrence Stekt mange phete skjorter ass 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå